Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko zarassa vaatteita myös ei hoikille?

Vierailija
04.04.2012 |

huomennna ehkä hesaan ja jonkun mekon ja paidan haluisin löytää. Ja ehkä laukun. ja kengät.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taikka gina tricot taikka hm, jos et haluu pajon mekosta maksaa

Vierailija
2/18 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, pointti olikin se, että en koe olevani mitenkään lihava. oon siis perinteinen laiha läski, eli ei lihaksen lihasta ja kaikki paino on selluliittirasvana luiden päällä (ihanalta kuulostaa kirjotettunakin, haha). ja siis kaikki kertynyt rasva tulee juurikin vatsan kohalle. sitä ei oo jäätävn hirveesti, mutta zaran vaatteissa oon todennu että näyttää että olis enemmän... en tiiä mikä taika siinä on.

Musta esim. kappaahlin vaatteet kammoja!!

t. ap, tänäänkin 2 luuli että odotan vauvaa, vatsa kuulemma sen muotoinen. =(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taikka gina tricot taikka hm, jos et haluu pajon mekosta maksaa

Vierailija
4/18 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tälläisestä hameesta...oisin kokeillut päälle. Tuskin kyllä sopii mulle tai mahtuu edes sitten suurinkaan koko

http://cremedelastyle.blogspot.com/

t:ap

Vierailija
5/18 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esprit? Tai Stockmannin myymät vaatteet?

Vierailija
6/18 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että siellä joudun farkuista ottamaan suurimman koon eli olikohan 42 ja sekin tuntuu puristavan

t.:ap

Vierailija
7/18 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä löydät vaatteita?

esim. kappahlin housut on auttamatta väärän , kun mulla on pitkät jalat.

terv. munkin äiti kysellyt oonko raskaana kun maha on alkanut niin pullottaa... jes... ;)

Vierailija
8/18 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä löydät vaatteita?

esim. kappahlin housut on auttamatta väärän , kun mulla on pitkät jalat.

terv. munkin äiti kysellyt oonko raskaana kun maha on alkanut niin pullottaa... jes... ;)

Vierailija
9/18 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zaran vaatteista ei ainakaan vähänkään isompaa ihmistä imartele. Varsinkin tämän hetkinen mallisto on vähän sellainen, että paidat ovat telttoja, jotka ainakin minut saavat vaan näyttämään isommalta. Lisäksi olen isotissinen, ja muuten sopivatt paidat eivät todellakaan istu tissien kohdalta. Joten turha toivo.

Vierailija
10/18 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

makkaratalossa ja mango. Jotkut Zaran vaatteet ok kokoa 42 käyttävälle, mutta olen yleensä kaikeen tiukkaan siellä liian harteikas.

Vierailija
11/18 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

makkaratalossa ja mango. Jotkut Zaran vaatteet ok kokoa 42 käyttävälle, mutta olen yleensä kaikeen tiukkaan siellä liian harteikas.

jos promodissa on jotain sellaisia tai mangossa. Tykkään naisellisen tyylisistä kauniista vaatteita joissa joku väri tai juju. Ei laatikko vaatteita tai telttoja tai liian tyrkkyjä.

ap, sorkke oon vaativa ja masentunut nyt....

Vierailija
12/18 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

katoin tuon promodin sivut ja kivoja vaatteita netissä ainakin. Joku mekko olisi kiva mitä voisi arkenakin pitää neuletakin kanssa vaikka! Sopisiko minulle pastelliväriset housut jos yläosa väljä?

ap

Vierailija
13/18 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai onhan siellä sellaisia löllöjä paitoja ainakin, niihin mahtuu isompikin. Zaran mekoista lienee turha haaveilla, jos on isompikokoinen.

Siellä on aika pienet koot muutenkin, 42 ei välttämättä tosiaan ole 42

Vierailija
14/18 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan zaran 42 tuskin on oikeesti 42 nähnytkään. ja ne vaatteet on usein sen mallisia, että vaikka koko oliskin isompi ja vaate periaatteessa mahtuu päälle, niin näyttää ihan kamalalta.

Terv. kokoa 38 omppuvartalo (173/62), voin vaan haaveilla zaran vaatteista, tai vaihtoehtoisesti käydä yökkäilemässä "läskeilleni" siellä sovituskopissa.

Vierailija
15/18 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän h&m:stä kokoa 42 paidoissa. Housuissa en osaa sanoa mikä koko. masentavaa....

ap, joka oli ennen hoikka.

Vierailija
16/18 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan zaran 42 tuskin on oikeesti 42 nähnytkään. ja ne vaatteet on usein sen mallisia, että vaikka koko oliskin isompi ja vaate periaatteessa mahtuu päälle, niin näyttää ihan kamalalta.

Terv. kokoa 38 omppuvartalo (173/62), voin vaan haaveilla zaran vaatteista, tai vaihtoehtoisesti käydä yökkäilemässä "läskeilleni" siellä sovituskopissa.

sä et ole omppuvartaloa noilla mitoilla nähnytkään.

t. ap joka 170/70 ja omppuvartaloinen

Vierailija
17/18 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, pointti olikin se, että en koe olevani mitenkään lihava. oon siis perinteinen laiha läski, eli ei lihaksen lihasta ja kaikki paino on selluliittirasvana luiden päällä (ihanalta kuulostaa kirjotettunakin, haha). ja siis kaikki kertynyt rasva tulee juurikin vatsan kohalle. sitä ei oo jäätävn hirveesti, mutta zaran vaatteissa oon todennu että näyttää että olis enemmän... en tiiä mikä taika siinä on.

Vierailija
18/18 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zaran vaatteet sopii lähinnä pitkille ja hoikille. Mäkään harvoin löydän sieltä sopivaa päällepantavaa, olen 160/52...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi