Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen niin onnellinen ettei minulla ole miestä kun luen teidän muiden tarinoita miehistä

Vierailija
11.08.2024 |

Ei heistä ole mitään hyötyä. Sinkkuna paljon kivempaa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa. 

Mäkin olisin onnellinen, kun tuo mun nykyinen ymmärtäisi häipyä. 

Vierailija
2/22 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista porukkaa täällä ja huonoja miehiä on teillä. Minä en luopuisi omasta miehestäni mistään hinnasta eikä hänkään minusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tykkäisit silti jos joku puristaisi välillä tissistä suihkussa

Vierailija
4/22 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh olet ehkä lukenut ne tarinat missä miehet eivät ole olleet hyviä. Toisaalta parisuhde on aina kahden kauppa, ehkä niissä parisuhteissa ei myöskään nainen ole ollut mikään ihana. 

Minäpä kerron minun miehestäni.

Hän tuo minulle kaupasta aina jotain pientä mistä tietää minun tykkäävän. Karkkia, suklaata,  kukkia jne... Hän välillä letittää tukkani, puristaa finnini ja hieroo jalkojani.

Hän korjaa meidän omakotitalossa kaiken. Jos auto hajoaa hän korjaa, jos käsilaukkuni hajoaa hän korjaa. Eilen teki juhliin lähtiessämme uudet reiät sandaaleihini kun ne olivat liian isot. 

Hän on turvallinen ja hänen seurassaan en koskaan pelkää. Tiedän että hän suojelee minua ja meidän lapsia kaikelta.

Hän tekee hyvää ruokaa, on rakastava isä, ei alistu tossuni alle vaan on itsenäinen vahva mies, hän on loistava sängyssä, Hän on fiksu, hän on hyvä ystäväni ja meillä on super hauskaa yhdessä. 

Tietysti saadakseni tällaisen miehen ja pitääkseni hänet itselläni on myös minun oltava hänelle hyvä. En odota vaik mieheni täyttävän minun toiveitani vaan myös minä täytän hänen toiveensa. 

Vierailija
5/22 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis jatkan.. 

Siis olen mies ja naisesta haluan eroon. 

Vierailija
6/22 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies o hauska, söpö ja intohimoinen. 

Vierailija
7/22 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs exä on kyllä ihan tervetullut luokseni vaikka näyttää ikään kuin haukkuvan mua joksikin paskaksi täällä palstalla - jos se nyt sitten on hän... jonkunlainen stalkkari ja juoruriippuvainen? Kunpa se ymmärtäisi!

Vierailija
8/22 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin olen. Pitkä avioliitto ja sekalaisia suhteita takana. Ei enää koskaan.

Vierailija
9/22 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

incel-AP voimaantumassa

🤭

Vierailija
10/22 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aina hyvä, jos ihminen on elämässään tyytyväinen, oli sitten sinkku tai parisuhteessa.

Vierailija
11/22 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meitä tavoittelemisen arvoisiakin miehiä.

Vierailija
12/22 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siis jatkan.. 

Siis olen mies ja naisesta haluan eroon. 

Tämä on siis jatko johonkin - mihin? 1/7 vai mikä? 

Vierailija
13/22 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa. 

Mäkin olisin onnellinen, kun tuo mun nykyinen ymmärtäisi häipyä. 

Itsehän sinä sen miehesi olet valinnut 😂

Vierailija
14/22 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
15/22 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen onnellinen puolestasi, joka kuolet yksin viinitonkkien ja kissojen keskelle. onnea elämään ja yksinäiseen vanhuuteen.

Vierailija
16/22 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh olet ehkä lukenut ne tarinat missä miehet eivät ole olleet hyviä. Toisaalta parisuhde on aina kahden kauppa, ehkä niissä parisuhteissa ei myöskään nainen ole ollut mikään ihana. 

Minäpä kerron minun miehestäni.

Hän tuo minulle kaupasta aina jotain pientä mistä tietää minun tykkäävän. Karkkia, suklaata,  kukkia jne... Hän välillä letittää tukkani, puristaa finnini ja hieroo jalkojani.

Hän korjaa meidän omakotitalossa kaiken. Jos auto hajoaa hän korjaa, jos käsilaukkuni hajoaa hän korjaa. Eilen teki juhliin lähtiessämme uudet reiät sandaaleihini kun ne olivat liian isot. 

Hän on turvallinen ja hänen seurassaan en koskaan pelkää. Tiedän että hän suojelee minua ja meidän lapsia kaikelta.

Hän tekee hyvää ruokaa, on rakastava isä, ei alistu tossuni alle vaan on itsenäinen vahva mies, hän on loistava sängyssä, Hän on fiksu, hän on hyvä ystäväni ja meillä on super ha

Hyi olkoon. Ei mitään omia rajoja ja omaa aluetta parisuhteessa. Tämmöiseen en ikinä pystyisi enkä haluaisi. 

Vierailija
17/22 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen olevan kyseessä vanha sananlasku,siitä puhe,mistä puute.

Vierailija
18/22 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallista porukkaa täällä ja huonoja miehiä on teillä. Minä en luopuisi omasta miehestäni mistään hinnasta eikä hänkään minusta.

Vakka valinnut kantensa: rupuakoilla on rupu-ukot.

Vierailija
19/22 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on enemmistönä parisuhteissaan pahoin pettyneet henkilöt. Niin minäkin olen ja yksinoloa ja ikää on kertynyt niin paljon, että en oikein usko enää löytäväni ketään. Mutta olen nähnyt läheisilläni niin paljon onnistumista ja yhteisen elämän hyvää vaalimista, että parisuhteeseen on pakko uskoa.

Vierailija
20/22 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miks valittaa kaveristaan, ku itsehän sen on valinnut.