Anoppi sai hirveät separit kun kasvatan kuulemma pojastamme homon
Erehdyin sanomaa anopin kuullen 6kk vauvaamme "nupuksi" (joo, hölmö hellittelynimi enkä edes tiedä mistä se tuli) niin hyvä ettei anopilla silmät pyöriny päässä kun alkoi säksättämään "Se on kuule poika, homonko sinä siitä meinaat!! Sano vaikka "kalakaveri"!" Kalakaveri? Mä en ees kalasta:D Pitää muistaa pyytää pojalta myöhemmin anteeksi kun tein hänestä homon kutsumalla häntä vauvana nupuksi.
Kommentit (37)
Kuulostaa aika kammottavalta anopilta. On varmaan paljon sanottavaa kaikesta jos tuollaiseenkin pitää puuttua. Varaudu siihen että sieltä alkaa neuvoja sadella.
Mä luulin jo, että tää oli ihan yleissivistystä. Eikö ne enää musiikinopeillekaan painota, että tytöt laulaa pojista ja pojat tytöistä?
Tää on kyllä ihan selvä moka siellä koulussa tai lastentarhassa.
Nyt tiukka linja tai tää maa menee kyllä ihan hunningolle!
Kun oltiin kaheksakyt luvulla lapsia niin äiti suuttui ihan tosissaan kun sisko lauloi "kalliolle kukkulalle" biisiä jossa on kohta "tule tule TYTTÖ kulta" jne.
Äitin mielestä niin ei saa laulaa ettei tuu lesboksi=D
Olen nimittäin kuullut kuinka meidän tarhassa hoitaja on kutsunut useampaakin poikaa nupuksi. Tiedämpähän nyt minne syyttävä sormi osoittaa kun poika onkin homo. Pitäisköhän mun ottaa yhteyttä tarhan johtajaan että vahinko ei enää tästä leviäisi? Ja varmasti niiden muiden lasten vanhemmille pitäisi kertoa myös..
on kylläkin liikanimi, tulee sanasta CP -> seepee -> separi. Ihminen ei siis voi saada "separeita", vaan hän voi olla "separi" (jos nyt joku siis haluaa nimitellä täksi).
Eri perheissä voidaan käyttää erilaisia termejä.
Minun lapsuuskodissani puhuttiin hiivaleipäkohtauksista. Eikä niissä mistään hiivaleivästä ollut kyse ;)
Olen nimittäin kuullut kuinka meidän tarhassa hoitaja on kutsunut useampaakin poikaa nupuksi.
Tuollainen tätihän pitäisi pistää vankilaan tai lähettää Siperiaan. Sehän on vuosien varrella saanut aikaan oikean homoepidemian! :/
Sehän on jo tunnettu tieteellinen tosiseikka. Löytyy wikistäkin, joten totta on.
muistella omia vaatekappaleita lapsuudestani ja kyllä, taisi sieläl pari sinistä paitaa olla, tässä on selitys miksi minusta sitten loppujen lopuksi tuli lesbo. Kaikki ne punaiset ja pinkit tyttömäiset vaatteet eivät onnistuneet vastustamaan sinisten vaatteiden vaikutusta.
Olkaa vanhemmat nyt vastuullisia vaatevalinnoissanne, ettei käy kuten minulle kävi.
Mä luulen kanssa, että kun ruvettais käymään läpi homppisten/lepakkojen lapsuuskuvia tai jos niitä lapsuusajan rytkyjä on säilynyt, niin niitä, niin kyllä se väärä asuvalinta paljastuis tuota pikaa. Miksei tätä oo jo tehty? Kaiken maailman nollatutkimuksia jostain ydinfysiikasta tehdään, mutta ei näitä! Kyllä nyt jonkun pitäis levittää tätä tietoa vähän laajemmalle!
homo hyvää vauhtia, ei muuta vaihtoehtoa ja voit syyttää ainoastaan itseäsi. Lesbous vastaavasti johtuu siitä, että tyttö on puettu lapsena sinisiin vaatteisiin. NÄIN ON.
olet mennyt pukemaan poikaparkasi marjapuuronpunaisiin sukkahousuihin.
Tuleekohan mun miehestäkin nyt homo? Ostin sille marjapuuronpunaisen paidan. Toivottavasti anoppi ei suutu, kun nyt pilaan hänen ainokaisen.
Voi helvata, taitaa nyt mennä mun elämä ihan persiilleen. Tyttäreni (vajaa 5 v.) rakastaa Salama MacQueenia ja sillä on tarhassa Salama-sisäkengät. Lisäksi lempparipaidassa on traktorin kuva.
Noh, miehestä tulee sitten homo ja tyttärestä lesbo.
t: se äippä, joka teki miehestään marjapuuronpunaisella paidalla homon, oliskohan ollut 14
Appi ukon mielestä meinaan. Poika 3v kanteli laukkuani ja esitteli sitä kaikille johon appi totesi että "pois tollaset, vaan akat ja homot kantaa laukkuja"
Toivottavasti ei ole appea näkynyt sen jälkeen,kun ajoit sen ovesta pihalle? Uskomaton juntti
muistella omia vaatekappaleita lapsuudestani ja kyllä, taisi sieläl pari sinistä paitaa olla, tässä on selitys miksi minusta sitten loppujen lopuksi tuli lesbo. Kaikki ne punaiset ja pinkit tyttömäiset vaatteet eivät onnistuneet vastustamaan sinisten vaatteiden vaikutusta.
Olkaa vanhemmat nyt vastuullisia vaatevalinnoissanne, ettei käy kuten minulle kävi.
Mä luulen kanssa, että kun ruvettais käymään läpi homppisten/lepakkojen lapsuuskuvia tai jos niitä lapsuusajan rytkyjä on säilynyt, niin niitä, niin kyllä se väärä asuvalinta paljastuis tuota pikaa. Miksei tätä oo jo tehty? Kaiken maailman nollatutkimuksia jostain ydinfysiikasta tehdään, mutta ei näitä! Kyllä nyt jonkun pitäis levittää tätä tietoa vähän laajemmalle!
homo hyvää vauhtia, ei muuta vaihtoehtoa ja voit syyttää ainoastaan itseäsi. Lesbous vastaavasti johtuu siitä, että tyttö on puettu lapsena sinisiin vaatteisiin. NÄIN ON.
olet mennyt pukemaan poikaparkasi marjapuuronpunaisiin sukkahousuihin.
Tuleekohan mun miehestäkin nyt homo? Ostin sille marjapuuronpunaisen paidan. Toivottavasti anoppi ei suutu, kun nyt pilaan hänen ainokaisen.
Voi helvata, taitaa nyt mennä mun elämä ihan persiilleen. Tyttäreni (vajaa 5 v.) rakastaa Salama MacQueenia ja sillä on tarhassa Salama-sisäkengät. Lisäksi lempparipaidassa on traktorin kuva.
Noh, miehestä tulee sitten homo ja tyttärestä lesbo.
t: se äippä, joka teki miehestään marjapuuronpunaisella paidalla homon, oliskohan ollut 14
Mutta tyttärestähän tulee jotenkin liikenneväline-eroottinen! Varsinkin, kun se Salama on ihan inhimillistetty! Pidäpä nyt ihan puhuttelu, että autot ei ole eläviä luontokappaleita, ja mihin se seksuaalisuus pitää suunnata! Kyllä sen ymmärtää, että poika ja autot, mutta tyttö ja "elävä" auto. Ei, en tohdi ajatellakaan...
Anoppi taitaa tehdä meidän pojasta homoa! Se oli laittanut kohta 2 täyttävälle pojallemme sukkahousut. Voi apua, anoppi on tosi ilkee kun kasvattaa Jantteria kieroon.
Onneksi ne sukkahousut oli kuitenkin mustaharmaaraidalliset, eli ihan poikien väriset. Mutta alkuhan se on tuokin...
Pojalla on lisäksi vaaleet kiharat hiukset ja se tunnistaa ainakin 8 Disneyn prinsessaa ja on pitänyt ihan vaaleanpunaista tutuakin päällä. Sillä on myös vaaleanpunaiset crocsit (huom. ihan aidot!), joissa on joku hello kitty -koriste. Onko meillä enää mitään mahdollisuuksia saada siitä kalakaveri ja oikea, suoraselkäinen ja rehti Mies? Kun on tuo isosiskokin, jolta Jantteri saa vaikutteita. Pitäiskö nyt antaa isosisko adoptoitavaksi tms. että meidän pikkumies ei kasva kieroon?
Olen päiväkodissa töissä ollessani kutsunut poikia nupuiksi..täytyy varmaan varmuuden vuoksi myös lakata kutsumasta muruiksi!
Olisiko hyviä ehdotuksia tuon kalakaverin lisäksi? Vai pitääkä hellittely lopettaa kokonaan?
Mites siellä yliopistossa opetettiin? Meille lähihoitajille ei mainittu tästä mitään, kertaakaan ei varotettu, päinvastoin!
tyttö adoptointiin... Ikävä tilanne, mutta mitäpä sitä ei rakastava vanhempi tekisi pelastaakseen poikansa homoutumiselta.
Onko meillä enää mitään mahdollisuuksia saada siitä kalakaveri ja oikea, suoraselkäinen ja rehti Mies? Kun on tuo isosiskokin, jolta Jantteri saa vaikutteita. Pitäiskö nyt antaa isosisko adoptoitavaksi tms. että meidän pikkumies ei kasva kieroon?
Kyllä sen pitää Miehelle riittää.
Olen päiväkodissa töissä ollessani kutsunut poikia nupuiksi..täytyy varmaan varmuuden vuoksi myös lakata kutsumasta muruiksi!
Olisiko hyviä ehdotuksia tuon kalakaverin lisäksi? Vai pitääkä hellittely lopettaa kokonaan?
Mites siellä yliopistossa opetettiin? Meille lähihoitajille ei mainittu tästä mitään, kertaakaan ei varotettu, päinvastoin!
mutta mä olisin kyllä miettinyt monta kertaa, olisinko ottanut itselleni tuollaista anoppia. Anoppi kun tulee miehen mukana ja eihän tuollaista pöllöä jaksaisi millään.
Appi ukon mielestä meinaan. Poika 3v kanteli laukkuani ja esitteli sitä kaikille johon appi totesi että "pois tollaset, vaan akat ja homot kantaa laukkuja"
Ette sitten oo kuullut että vanhemmilla olis suojeluvelvollisuus lasta kohtaan?
Mutta muistakaa puristaa sentään niin lujaa, että ainakin vedet nousee lapsen silmiin. Tietää, että kyse on kohteliaisuuksista eikä mistään hellittelyistä!
Mun mielestä korkeintaan käsipäivää tullessa ja lähtiessä. Kyllä sen pitää Miehelle riittää.
Mitähän tuosta meidänkin pojasta nyt tulee :D? Pitäisköhän ottaa kuopuksen kohdalla tiukka linja ja olla kutsumatta häntä nupuksi, nöpöksi tai kultsiksi - ja tietysti vaihtaa hetimmiten sukkikset kalsareihin ja sukkiin (siitä huolimatta, että vauvalla sukkikset ovat kyllä monta kertaa käytännöllisemmät).