Anoppi sai hirveät separit kun kasvatan kuulemma pojastamme homon
Erehdyin sanomaa anopin kuullen 6kk vauvaamme "nupuksi" (joo, hölmö hellittelynimi enkä edes tiedä mistä se tuli) niin hyvä ettei anopilla silmät pyöriny päässä kun alkoi säksättämään "Se on kuule poika, homonko sinä siitä meinaat!! Sano vaikka "kalakaveri"!" Kalakaveri? Mä en ees kalasta:D Pitää muistaa pyytää pojalta myöhemmin anteeksi kun tein hänestä homon kutsumalla häntä vauvana nupuksi.
Kommentit (37)
on kylläkin liikanimi, tulee sanasta CP -> seepee -> separi. Ihminen ei siis voi saada "separeita", vaan hän voi olla "separi" (jos nyt joku siis haluaa nimitellä täksi).
Apua meillä kanssa sitten tuleva homo..oon sanonut kumpaakin tyttö sekä poikaa nupuiksi! Kyllähän tuo 4v. sanoo että haluaa isona vaimon ja lapsia, mutta tiedä sitten koska muuttuu..
Pitäsköhän sitä poikaa sanoo sit iduksi, kun taimikin on naisen nimi, vai mikähän olis sopiva? Kalassa en käy minäkään.
meillä tulee nyt kaikista kolmesta pojasta homoja myös.. Oi miksei kukaan tätä aiemmin kertonut!
Erehdyin sanomaa anopin kuullen 6kk vauvaamme "nupuksi" (joo, hölmö hellittelynimi enkä edes tiedä mistä se tuli) niin hyvä ettei anopilla silmät pyöriny päässä kun alkoi säksättämään "Se on kuule poika, homonko sinä siitä meinaat!! Sano vaikka "kalakaveri"!" Kalakaveri? Mä en ees kalasta:D Pitää muistaa pyytää pojalta myöhemmin anteeksi kun tein hänestä homon kutsumalla häntä vauvana nupuksi.
Appi ukon mielestä meinaan. Poika 3v kanteli laukkuani ja esitteli sitä kaikille johon appi totesi että "pois tollaset, vaan akat ja homot kantaa laukkuja"
silittää tukkaa ym. Ja tykkää hellittelystä. Varmaan sen vuoksi, kun lapsuudenkodissaankin on tehty näin, eikä ajateltu, että "se on homojen hommaa".
Voiko joku olla oikeasti vielä tähän maailmanaikaan niin idiootti, että kuvittelee homouden olevan kasvatuksen tulosta tai että hellittely on tie homouteen.
Miesparkasi, jos tämä tarina on tosi. Ajattele, kuinka karu lapsuus hänellä on mahtanut olla, jos äitinsä ei edes tohdi häntä helliä siinä pelossa, että "siitä tulee muuten homo".
Voi kiesus.
olet mennyt pukemaan poikaparkasi marjapuuronpunaisiin sukkahousuihin.
sukkikset tosiaan tekevät pojasta kuin pojasta homon...
Ehkä tänne nyt joku ihan oikea homo voisi tulla kertomaan millä nimellä häntä vauvana kutsuttiin, jotta voisimme päätellä mistä se homous nyt sitten johtuu. Sehän jo tiedetään, että punaisilla sukkiksilla on selkeä osuus asiaan.
Tuleekohan mun miehestäkin nyt homo? Ostin sille marjapuuronpunaisen paidan. Toivottavasti anoppi ei suutu, kun nyt pilaan hänen ainokaisen.
poika isosiskonsa perässä laittoi hiuspantaa päähänsä ja helmiä kaulaansa ja kulki erittäin tyytyväisenä niiden kanssa :) Nukeillakin on leikkinyt pienenä vaikka kuinka paljon.
Koskahan hänellä se homous puhkeaa? Ikää on nyt 17v eikä vielä ole merkkejä näkynyt.
Tuleekohan mun miehestäkin nyt homo? Ostin sille marjapuuronpunaisen paidan. Toivottavasti anoppi ei suutu, kun nyt pilaan hänen ainokaisen.
Kyllä se ero nyt tulee. Ja lapset otetaan hoitoon. En ymmärrä, miten ilkeitä ihmiset sitten osaakin olla :-( Ja varmasti siinä puodissa olis ollut ihan kunnon sinisiä paitoja. Mutta varokaa saatanasti niitä vaaleansinisiä!
sanoa,juuri eilen isoveljensä kysyi,että kumpaa harrastat isona lätkää vai balettia,no vastaus ei yllättänyt meitä eli vastaus oli balettia.Poitsu leikkii tyttöjen kanssa,tyttöjen juttuja,työntelee nukenvaunuja ja ihailee kaikkea kiiltelevää ja tyttöjen juttuja.Tajuaa välillä jo itsekkin,että on todella kiinnostunut tyttöjen jutuista koska selittelee,että kyllä pojatkin voivat tyttöjen jutuilla leikkiä ym.Yksi isoveljistä sanoo meille vanhemmille,että onko se homo,no en tiedä mikä siitä tulee,mutta rakas poika on meille..
homo hyvää vauhtia, ei muuta vaihtoehtoa ja voit syyttää ainoastaan itseäsi. Lesbous vastaavasti johtuu siitä, että tyttö on puettu lapsena sinisiin vaatteisiin. NÄIN ON.
Mä luulen kanssa, että kun ruvettais käymään läpi homppisten/lepakkojen lapsuuskuvia tai jos niitä lapsuusajan rytkyjä on säilynyt, niin niitä, niin kyllä se väärä asuvalinta paljastuis tuota pikaa.
Miksei tätä oo jo tehty? Kaiken maailman nollatutkimuksia jostain ydinfysiikasta tehdään, mutta ei näitä!
Kyllä nyt jonkun pitäis levittää tätä tietoa vähän laajemmalle!
homo hyvää vauhtia, ei muuta vaihtoehtoa ja voit syyttää ainoastaan itseäsi. Lesbous vastaavasti johtuu siitä, että tyttö on puettu lapsena sinisiin vaatteisiin. NÄIN ON.
Kun oltiin kaheksakyt luvulla lapsia niin äiti suuttui ihan tosissaan kun sisko lauloi "kalliolle kukkulalle" biisiä jossa on kohta "tule tule TYTTÖ kulta" jne.
Äitin mielestä niin ei saa laulaa ettei tuu lesboksi=D
muistella omia vaatekappaleita lapsuudestani ja kyllä, taisi sieläl pari sinistä paitaa olla, tässä on selitys miksi minusta sitten loppujen lopuksi tuli lesbo. Kaikki ne punaiset ja pinkit tyttömäiset vaatteet eivät onnistuneet vastustamaan sinisten vaatteiden vaikutusta.
Olkaa vanhemmat nyt vastuullisia vaatevalinnoissanne, ettei käy kuten minulle kävi.
Mä luulen kanssa, että kun ruvettais käymään läpi homppisten/lepakkojen lapsuuskuvia tai jos niitä lapsuusajan rytkyjä on säilynyt, niin niitä, niin kyllä se väärä asuvalinta paljastuis tuota pikaa. Miksei tätä oo jo tehty? Kaiken maailman nollatutkimuksia jostain ydinfysiikasta tehdään, mutta ei näitä! Kyllä nyt jonkun pitäis levittää tätä tietoa vähän laajemmalle!
Mies taas puhuu hepuleista.