Sekoan miehen ilkeydestä..
En oikein tiedä mistä aloittaa tai mitä kirjoittaa. Tää on ensimmäinen kerta kun kirjoitan asiasta millekkään keskustelupalstalle. Alan olla niin turta ja voimaton jatkuvaan haukkumiseen ja alistamiseen, etten enää jaksa. Kaikkein pahinta on se, ettei mies välitä. Uhkaan lähteä ja erota, mutta hän ei ota kuuleviin korviinsa. Asumme yhdessä ja minulla on alle kouluikäinen lapsi huollettavana.
Meidän koko elämä pyörii miehen navan ympärillä. Hän saa tulla ja mennä miten huvittaa, ei pidä kiinni sovituista asioista, harrastukset, työ ja kaverit menee aina meidän edelle. Pari päivää takaperin olin ahdistunut ja lähdin lenkille, sanoin miehelle että lähden ulos kävelemään.. tää totes, että se on sun viimeinen tekos jos lähdet. Löin oven kiinni perässäni ja palasin reilun tunnin päästä. Ensimmäinen kommentti oli, et ketä kävit panemas? Oliko hyvät panot? Lähdin takaisin ulos, en kestänyt kuunnella..
Mies ehdottelee jatkuvasti "mennäänkö panemaan", "tuuksä ottaan multa suihin", on heti perseessä kiinni jos makaan ja huilaan vaikkapa sängyllä. Oon pyytänyt miljoona kertaa että mua voi myös halata tai helliä muuten, mutta tää on aina perseessä tai tisseissä kiinni. Mielistelee ennen seksiä, mutta sen jälkeen saattaa haukkua ja aloittaa riidan. Tarviiko kysyä miksi mulla ei oo seksihalujakaan enää? Hän tarvisi enemmän seksiä, sitä pitäisi olla koko ajan ja monta kertaa päivässä. Saattaa ehdotella tai puhua rivoja julkisilla paikoilla mulle niin ettei muut kuule, että menen hämilleni.
Oltiin lapsen kanssa kipeinä yks viikko, olin niin kipeä etten päässyt sängystä ylös. Tämä lähti kolmena iltana suoraan töistä päin harrastuksiin, ja tuli takaisin 7 -9 aikaan illalla. Vei roskat ja laittoi tiskit tullessaan ja kävi kaupassa, mutta muuta ei auttanut. Mun pitäisi hänen mukaansa vain olla kiitollinen tuosta avusta! ja siitä että hän on täällä. Viikonloppuna lähti toiselle paikkakunnalle lätkämatsiin, vaikka oltiin kipeitä. Tämä ok, mutta pitihän sen päästä vielä baariin matsin jälkeen!! Tuli kotiin puoli kuudelta aamulla.
Saan usein kun hän hermostuu kuulla olevani lehmä, sekopää ämmä, psykopaatti, mua ei kukaan kattelis..
Hänen mukaan en tee oikeita töitä, kun olen toimistotöissä. Oikeissa töissä raadetaan niska limassa ja paiskitaan töitä hulluna, tällaisia toimistorottia ei tarvi arvostaa.
Antaa aina odotuttaa itseään, ei välitä siitä ettei sovitut aikataulut pidä.
Koti/perhe-elämä on sitä, kuin vankilassa eläisi, jos en päästä häntä baariin ja maailmalle remuamaan. Sanoin, että on olemassa miehiä, joita ei ko. remuaminen enää kiinnosta. Lupailee kuut taivaalta kun lähtee, mutta lupaukset ei luonnollisesti pidä.
Haukkuu, vittuilee ja puhuu rumasti joka päivä. On aina tyytymätön. Epäreilu, epäkohtelias jne..
Mikä saa mut pysymään tässä? Yksinäisyys. Ne muutamat hyvät asiat, joita tästä suhteesta saan. Takokaa mulle järkeä päähän, olenko hullu kun pysyn vielä tässä??
Keskustelut ei auta, ne ei johda mihinkään..
Kommentit (47)
Hahaha. Ihan naurattaa, toivottavasti on karvainen trolli, muuten pelottaisi miten tyhmiä ihmisiä täällä liikkuu.
Olen ollut samassa tilanteessa, käynyt tosi pohjalla, menettänyt kaikki ystäväni ja oman elämäni. Uskoin ainoastaan, että olen niin paska ihminen, että kukaan ei minua halua. Pelkäsin yksinäisyyttä ja jäin huonoon suhteeseen alistettavaksi ja haukuttavaksi.
Mikä sitten herätti? Se, että tajusin kahden tyttäremme saavan ihan järkyttävän kuvan miehistä, parisuhteesta ja elämästä yleensäkin.
Sattui ihan helvetisti lähteä ja elämä oli hetken aikaa täyttä kaaosta. Silti, neljä vuotta myöhemmin voin sanoa, että kaikki oli sen arvoista.
On hyväkin olla hetken ihan yksin. Nollata päätä ja ymmärtää omaa itseään, kaikkia tunteita ja menneitä.
Se uusi mies löytyy ihan varmasti kun oma pää on taas kunnossa ja uskaltaa elää.
Lähde. Tuo nykyinen mies ei muutu. Jollet uskalla lähteä kun hän on kotona niin ajoita lähtösi esim. jonkun pelireissun ajalle. Ja kaikella tuolla kertomallasi saisit jo nyt lähestymiskiellon miehelle. Olen ihan varma ettet ole uskaltanut edes kertoa kaikkea kauheaa mitä joudut kokemaan. Ja jos lyöntejä ei vielä ole fyysisesti tullut, niitä on tulossa jossain vaiheessa. Lähde nyt, ennen kuin on myöhäistä.
41:
kyllä, juuri noin, oma itsetuntohan tässä katoaa kun miehen pitää pönkittää omaa egoaan jatkuvasti minun kustannuksella.
Eilen yöllä herätti mut, nylkytti itseään mun päällä ja koitti vongata seksiä. Yritin pyristellä pois mutta mies kiristi otetta. N. 15min jälkeen luovutti, eikä tunkenut väkisin käsiään housuihin ym. Aamulla herätti mut vielä vetämällä peiton pois jalkojen päältä ja kysyi "pannaanko"?
Äsken soitti mulle, kysyi ollaanko oltu kiltisti päivä? Kun olen ollut päivän kotona...
http://www.image.fi/artikkelit/aivan-tavallinen-perhe
Olen ennenkin tämän linkin tänne postannut kun olen lukenut vastaavia viestejä. Jos saisit kerättyä rohkeutta ja tukea joltain (kuka vaan: äiti, isä, kaveri, kaverin kaveri, anoppi, serkku...) ja lähteä huonosta suhteesta, jos et itsesi, niin ainakin lapsesi takia, niin et varmasti katuisi!
Harkitse vakavasti lähtemistä. Ansaitset parempaa. Kaikkea hyvää sinulle ja lapsellesi! Kyllä kaikki vielä järjestyy, mutta sinun on ensin itse oltava vahva!!
Ikävä kyllä.. Miehesi on todella lapsellinen, tuijottaa omaan napaan.. Käytös on henkistä väkivaltaa pahimmillaan.. Hommaa oma asunto ja laita toimeentulo asiat kuntoon... Ajattele lapsi kuulee kaiken kokoajan.. Hän laiminlyö teitä kumpaakin.. Tämmöisen mies ei muutu ikinä.. Tuo sinun haukkuminen on ase jolla hän kontrollissa pitää sinun.. Ole järkevä ja arvosta itseäsi 😍.. Voimia elämääsi
Killinen48 kirjoitti:
Ikävä kyllä.. Miehesi on todella lapsellinen, tuijottaa omaan napaan.. Käytös on henkistä väkivaltaa pahimmillaan.. Hommaa oma asunto ja laita toimeentulo asiat kuntoon... Ajattele lapsi kuulee kaiken kokoajan.. Hän laiminlyö teitä kumpaakin.. Tämmöisen mies ei muutu ikinä.. Tuo sinun haukkuminen on ase jolla hän kontrollissa pitää sinun.. Ole järkevä ja arvosta itseäsi 😍.. Voimia elämääsi
Kaivoit esiin yli 6 vuotta vanhan ketjun antaaksesi neuvoja ap:lle?
t: Narsistimiehen vaimo (toistaiseksi)