Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapset pitää hankkia 26-29-vuotiaana.

Vierailija
03.04.2012 |

Siinä välissä ehtii hankkimaan kolme lasta, vähintään kaksi.

Silloin on myös yliopistotutkinto jo suoritettu ja ensimmäisessä työpaikassa ehditty viettää se vuosi ja vaikinaistettu työsuhde.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka lapsi 26v., tokassa ehdin juuri täyttää 30v. ennen kuin syntyi, voi ei:)

Olen sitäpaitsi vain opistoasteen käynyt ja vakkaripaikan sain vasta ekan ja tokan lapsen välissä, et ei muutenkaan nyt pitänyt paikkaansa, eikä ollut kylla ok-taloakaan vielä tuolloin.

Vierailija
22/30 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkkä biologia ei riitä siihen, kun katsotaan kokonaisuutta. Eli pitää myös ehtiä kasvaa aikuiseksi ja vastuulliseksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amk-tutkinto, pitkä parisuhde, vakituinen työpaikka ja kaikki asiat mallillaan.

Vierailija
24/30 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistuin maisteriksi siinä välissä, 31-vuotiaana. Yhä hoidan kuopusta kotona, ikää pian 34 vuotta. Vakinaista työsuhdetta ei ole, mutta asuntolaina on ja 16 vuotta kestänyt parisuhde.

Katsos kun kaikkien ei tarvitse tehdä asioita samassa järjestyksessä.

Vierailija
25/30 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä välissä ehtii hankkimaan kolme lasta, vähintään kaksi. Silloin on myös yliopistotutkinto jo suoritettu ja ensimmäisessä työpaikassa ehditty viettää se vuosi ja vaikinaistettu työsuhde.

Ap:llä on varmasti tiedossa myös ikähaarukka, jolloin tulevien lasten äiti/isä pitää löytää. Kertoisitko vielä, mistä? Jos ikähaarukka on kovin alhainen, sitoutumaan haluavia ja kykeneviä miehiä on ainakin kovin paljon vähemmän kuin naisia.

Vierailija
26/30 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain kolmannen lapseni kuukausi sitten, ja viikon päästä täytän 27v. Olin ajatellut, että nämä oli toistaiseksi nyt tässä, ehkä sitten 30:n paremmalla puolella voisin katsoa asiaa uudelleen. Ei millään huvittaisi vääntää lisää lapsia vain siksi, että nyt on ne oikeat vuodet hankkia lapsia.

Yliopistotutkintoa ei ole, eikä ehkä tulekaan, työpaikkoja on takana jo aika monta eikä vakituisesta työpaikasta ole tietoakaan tällä alalla.

Vierailija
27/30 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohon ikäjanaan. Ensin olen alaikäsenä saanu ja sitten yläikäsenä.

Ja vielä näin 40 vuotiaana kehtaan lisääntyä. Mut ei mulla ole yliopistokolutusta, niin samapa tuo.

Vierailija
28/30 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 23v kun aloitimme raskautta yrittämään ja vauva syntyi vuosien lapsettomuushoitojen jälkeen vähän ennen 30v. syntymäpäivääni....

Vierailija
29/30 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti pitää.

Pitää myös seurustella 18-vuotiaasta, pitää "antaa" vain yhdelle miehelle (aviomiehelle), pitää hankkia koira ja rivari, pitää vaihtaa kesäverhot ikkunoihin ja pitää käydää "etelässä" kerran vuodessa.

Pitääpitääpitääpitää.

Vierailija
30/30 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

43-vuotiaana.

En ollut sitä ekalla kerralla 29-vuotiaana.

Tsorppa!