Paljonko Siwan kassa tienaa jos töitä 30h/vk?
Kommentit (10)
kaupan alalla on suht hyvät ilta ja la-lisät (tai oli ainakin pari vuotta sitten kun itse olin alalla) ja su tietty tuplapalkka.
eli jotain väliltä 1200-2000 luulisin.
ja työajat on sellaset että oma auto on kai pakko olla? Työtön tienaa enemmän.
ja työajat on sellaset että oma auto on kai pakko olla? Työtön tienaa enemmän.
nimimerkillä:koulutettu koulunkäyntiavustaja 30h/vko ja käteen 1100e/kk... kaksi lasta ja onneksi hyvin tienaava puoliso.
Mutta kassalla kuitenkin. Arvioisin että tuosta tuntimäärästä jäisi käteen n.1200e
mä oon tehny yötöitä, eikä mulla oo mitään autoo...
kuka helvetti uskaltaa aamuyöllä kävellä tuolla ulkona?
Teen Siwan kassaa vuokrafirman kautta, mulla on myyjän 3. vuoden palkka eli palkkaluokka B1, tuntipalkka on 10,91. Nousi juuri, oli aiemmin 10,64. Tuon muutoksen takia ihan alin luokkakin on himpun yli 10 euroa. Erikseen sitten harjoittelijat, joille voi maksaa ekan vuoden 85 % palkasta. Täältä voi jokainen katsoa ketä kiinnostaa enemmän.
http://www.pam.fi/fi/tyo/palkat/Palkkataulukot/Kaupan%20ty%C3%B6ntekij%…
Korjausta aiempaan: 3. vuoden palkka ja palkkaluokka B1 ei liity toisiinsa tässä, eli tuo "eli" sana on liikaa ekassa virkkeessä.
Mä teen enimmäkseen iltaa ja viikonloppua 30 tuntisena ja KÄTEEN jää aina 1500-1900 väliltä.
työkokemuksesta. Onko Siwassa nykyisin kassoja? Ennen siellä joutui tekemään ihan kaikkea myyjän työtä jokainen.