3-vuotias lapsi syö suolaa
Miksi 3-vuotias on kokoajan varastamassa suolaripotinta? Nyt oli taas sohvalla suolat suussa, onko joku puutostila...onko muilla kokemuksia?
Kommentit (7)
Olet itse tupakalla silloin?
Pieni lusikallinen tappaa 1- vuotiaan, myrkkyä se on jos määränsä enempi syö.
Tuon ikäiset syö monenlaista, vuosi sitten lehdessä oli taaperosta joka joi käsidesiä ja oli kännissä tarhassa. :(
Suolat niin ylös ettei lapsi niitä saa.
Mun oma 3v tykkää suolasta ja muistakin erikoisista mauista, mm. sinapista ja pippureista. Söisi niitä isoja määriä, jos antaisin. Pidän suola- ja maustepurkit niin ylhäällä, ettei hän yllä niihin.
samanlainen suolanhimoinen pikkulapsi. Jokin puutos hänellä todettiin ja oli helposti luontaistuotteella hoidettavissa. En vaan muista, mikä tuo aine oli.
kyllähän minä hyppään tupakalla ja jätän 3-vuotiaan yksin sisälle. Suolat on ylhäällä, mutta pitää laittaa lukkojen taa jotta hän ei pääse käsiksi niihin. Pointti oli siinä että onkohan jokin suolapuute tms. kun sitä koko ajan havittelee. Ja valitsee karkkipäivänä väkevää kaakkia eli salmiakkia...hmm.jos hän on vaa omituinen lapsi ja äitiki pölijä=)
ei taida olla karkkia ja keksiä pihistävilläkään lapsilla mitään puutostilaa. ei kolmevuotiaan kuulu päättää syömisistään, laita ruuat (tai ainakin se suola) niin ettei se saa niitä:)
nimeltä Addisonin tauti, aiheuttaa suolan himoa. Se on hyvin harvinainen lisämunuaisen sairaus, ja hoidettavissa hormonihoidolla. En nyt usko, että teillä sitä olisi, varsinkin jos lapsi on virkeä, paino nousee eikä oksentele.
Tarjoa merisuolaa, se poistuu kehosta. Lapsella suolanpuute