Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten sitä muuttais itsensä hehkeeksi taas synnytyksen jälkeen?

Vierailija
29.02.2012 |

Moikka!

Mulle on tullut kiloja nyt se suunnilleen normimäärä, tosin raskautta on vielä jäljellä n. 1 kk, mutta jos katson tarkkaan mitä syön, tuskin tästä mahdottomasti ehdin paisua. Tietty sit synnytyksen jälkeen pitää ne kilot saada poiskin.. hankaluutena on esikoinen, joka pikkasen sit rajoittaa lenkkeilyä vaunuillakin. Ei voi ihan aina mennä ja tuntitolkulla. Salille kyllä pääsen varmaan pari kertaa viikossa, mies on luvannut katsoa sen aikaa lapsia.

Kampaajalle pääsen varmasti myös. Onko kellään ollut niitä ripsienpidennyksiä?? Tekis mieli ottaa. Onko järkeä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen syntymän jälkeen voit olla niin väsynyt ja kiireinen, ettei noi asiat tunnu juuri silloin tärkeältä.

Kilot varmasti lähtee, niitä on turha murehtia vielä nyt. Hanki käytettynä kaksostenrattaat niin pääset lenkillekin, se oli ainakin mulle pelastus.

Vierailija
2/2 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesäksi. Että kehtais näyttäytyä keveämmissäkin vaatteissa jos ei nyt ihan uimarannalle heti uskalla mennä..

Sitä on niin plösähtänyt. Lihakset tipotiessään ja takapuolikin roikkuu. En ole hirveän tarkka ulkonäöstäni normaalisti. En edes meikkaa arkipäivisin, mutta jotain piristystä sitä kaipaisi kunhan tää maha lähtee ettei näytä niin nuutuneelta kahden pienen lapsen äidiltä. Olen niin rönttöinen! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla