Kertokaa mitä eroa kaupan ja kampaamon shampoilla?
Kommentit (7)
sitä perustellaan, että 1. enemmän vaikuttavia aineita (suuremmat pitoisuudet) 2. uutuudet aiemmin 3. kampaajan asiantuntemus myynnissä 4. brändi
Mun mielestä ei juuri eroa. Itse käytän hiustenpidennyksiinkin ihan markettituotteita.
Kampaamon tuotteita ei tarvitse, kuin pieni tilkka.
Ja parempaa. Mun hiukset tykkää. Kampaamon purkilla pärjään puolisen vuotta. Marketin menee kuukaudessa tai vähän reilu.
Marketin shampoo ja hoitoaine kestää minulla vuoden (xz-sarjaa).
Tietenkin on merkkikohtaisia eroja, mutta se suurin ero ei ole siinä, onko kyseessä kampaamo- vai markettituote. Näistähän on tehty useampia tutkimuksia ja markettishampoot ovat osoittautuneet hintansa väärtiksi.
ja suurin ero on yleensä vain tuoksuissa, ei vaikuttavissa aineissa. Eli turha on maksaa kampaamotuotteista ylihintaa kun samaa tavaraa saa marketeista halvemmalla,
marketshampoot aiheuttaa (herkän) päänahan kutinaa ja hilseilyä. ja tämä on todettu jo kun asuin kotona, äiti hoiti shampoo-ostokset eikä mulla ollut mitään käryä merkeistä ja mistä niitä kotiin raijattiin.
opiskelijana oon yrittäny nyt päästä halvemmalla ja ostaa muutaman kerran marketshampoita, mutta hemmetti sitä kutinaa. Sitten raapimista minkä johdosta hiukset rasvoittuu nopeemmin. Ei vaan sovi. Tosin ei sovi kaikki kampaamotuotteetkaan tietenkään.
"salonkilaatuiset" hiustenhoitosarjat mitä myydään perus-ruokakaupoissa. Onko vaan myyntikikka vai ovatko oikeasti laadukkaampia kuin viereinen Lòreal-puteli?