Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kavereiden samanikäiset lapset kuin omat näyttää rumilta

Vierailija
01.04.2012 |

Onko muilla samaa tunnetta? Kaikillehan se oma on ihanin, niin näyttääkö siihen verrattuna muiden samanikäiset lapset aina vähän oudoilta?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas melkein kaikki vauvat ovat söpöjä ja ihania! Hyvin harvoin näkee vauvoja jotka eivät ole sulosen näkösiä. Ja minusta myös isommat lapset ovat nättejä, esim. jos kerhossa ollaan lasten kanssa niin minusta melkein kaikki lapset siellä ovat ihania. Ja itse aina kehun toisten lasten kuvia, koska minusta ne ovat ihania, enkä vaan siksi, että äidillensä tulis hyvä mieli. Siis lapsen luokkakaveritkin ovat minusta kaikki kivan näköisiä, pojat söpöjä ja tytöt nättejä. Oon sitten vissiin erikoinen, kun tykkään muittenkin lapsista enkä vaan omistani...

Kyllä! Asiasta täysin samaa mieltä!

Vierailija
22/25 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni hänen luokallaan on nättejä ja söpöjä siinä missä tavallisemman näköisiäkin. Näin oli omassa lapsuudessanikin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun nähdään joku kaverin lapsi mies kommentoi myöhemmin ettei se ollut mitään verrattuna meidän poikaan. Mun mielestä vähän tyhmää mutta kiva kun on ylpeä lapsestamme. :)

Vierailija
24/25 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo aika paljon ihmisestä. Miten epävarmoja ja ilkeitä ovat.

En voi käsittää, miten joku voi haukkua lapsia rumaksi.

Lapsilla on aina jokin kaunis/komea/suloinen piirre.

Olen hoitanu lapsia työkseni ja kaikista lapsista pidin omalla tavalla, jostain piirteestä. Mutta en katsokaan pelkästää ulkonäköä.

Hävetkää!

Vierailija
25/25 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niissä facebook-tykkäyksissä näkyy?

kaveri postaa facebookiin kuvia rumasta tytöstään ja sitten ihmiset vaivautuneina tykkäilevät. Äiti aina hehkuttaa kuinka kaunis lapsi hänellä on mutta kukaan ei ole hänen kanssaan samaa mieltä. :D