Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minishortsit joista näkyy puolet pakarasta

Vierailija
26.06.2016 |

Mielipiteitä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikaa. tostahan ne vanhat miehet tykkää kun vaatteitten altakin jo näkyy semmoisia paikkoja mitä ei kuuluis esitellä julkisesti

Vierailija
2/15 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naiset saavat esitellä paikkojaan niin sitten tietenkin myös miehet saavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko esimerkkikuvia jotta voin arvioida paremmin?

Vierailija
4/15 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmeat. Etenkin jos niihin yhdistää t-paidan joka tulee melkein shortsin lyhyiden lahkeiden yli. Näky on kuin ilman housuja viuhahtavalla :D

Vierailija
5/15 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään!

-mryouth75

Vierailija
7/15 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iha sama

Vierailija
8/15 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/15 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perkeleen seksikkäät

Vierailija
10/15 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta minun elämääni, itse en käytä.

Vierailija
11/15 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekuille ne sopii. :3

Vierailija
12/15 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kiva näky ku jollain näkyy puol persettä. Oli hyvä perse tai ei

Vierailija
13/15 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän noi eroo paidoista, jotka peittävät puolet rinnoista. Miksi noita shortseja paheksutaan paljon enemmän? Itse en siis tykkää niistä tissivakovilautteluistaan, koska assosiaatio niistä on pyllyvako 😐.

Vierailija
14/15 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatonaattona oli äiti kahden tyttärensä kanssa kaupoilla, sellaisten ehkä 12- ja 15-vuotiaiden. Molemmilla itse revityt minishortsit, joista perskannikat vilahtelivat. Ja napapaita, toisella ulottui noin suunnilleen housunkaulukseen, toisella jäi sopivasti paljasta näkyviin. Oli jo hyvä rellukkamahan alku. Jos olisin ollut tyttöjen äiti, olisin ennen kaupoille lähtöä vaihdattanut siistit vaatteet, vaikka sitten protesteja olisi kuulunutkin.

Joku tuolla ylempänä oli sitä mieltä, että miehetkin saavat paljastella. Alkavatko liikkua minimaalisissa speedoissa kylillä vai peräti kalukukkarossa? Meillä oli jo vuosia sitten naapurina miespuolinen kansakoulunopettaja, joka kulki koko kesän speedoissa. Yökötti!

Vierailija
15/15 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aatonaattona oli äiti kahden tyttärensä kanssa kaupoilla, sellaisten ehkä 12- ja 15-vuotiaiden. Molemmilla itse revityt minishortsit, joista perskannikat vilahtelivat. Ja napapaita, toisella ulottui noin suunnilleen housunkaulukseen, toisella jäi sopivasti paljasta näkyviin. Oli jo hyvä rellukkamahan alku. Jos olisin ollut tyttöjen äiti, olisin ennen kaupoille lähtöä vaihdattanut siistit vaatteet, vaikka sitten protesteja olisi kuulunutkin.

Joku tuolla ylempänä oli sitä mieltä, että miehetkin saavat paljastella. Alkavatko liikkua minimaalisissa speedoissa kylillä vai peräti kalukukkarossa? Meillä oli jo vuosia sitten naapurina miespuolinen kansakoulunopettaja, joka kulki koko kesän speedoissa. Yökötti!

60-luvulla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi