Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhemmat on ahdasmielisiä ja mielikuvituksettomia, jos pukevat tytölleen vain pinkkiä.

Vierailija
01.04.2012 |

Mikä selitys tälle punaiseen pukemiselle on?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukeutua pinkkiin ja toinen siniseen.

Ap ja muutkin, pitäisikö minun kieltää toiselta lapseltani lempivärinsä eli pinkin käyttö? Jos pitää, niin miten perustelen hänelle, että isosisko saa kuitenkin aina käyttää omaa lempiväriään?

Vierailija
42/48 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen onnistunut sitä barbie-pinkkiä välttämään. Mutta tyttö täyttää nyt 5, ja ilmoitti että pinkkiä pitää olla. Ja meidän kevät garderoobi on sitten pelkkää pinkkiä, kenkiä myöden. Antaa lapsen toteuttaa itseään... ja mielikuvitukseton mustiin pukeutuva äiti kiskoo buranaa kun saa tuosta pinkistä pään kipeäksi :)

Eiköhän se teininä tahdo pelkkää mustaa ja kaikkia muita hölmöjä muotijuttuja mitä oo vielä keksittykään.

Mun mielestä vaatteet on kyllä yks helpoimpia juttuja joiden kanssa lapset voi harjoitella valitsemista ja päättämistä. Ja ihana sunnuntaiaamuisin katsoa mitä kaapista löytyy kun lähetän hakemaan päivävaatteita. En anna mukaan muuta ohjetta kuin tyyliin tarvitaanko pitkähihaiset/aluskerrasto/kesämekko....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

*reps kops*

Vierailija
44/48 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

*reps kops*

Vierailija
45/48 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silti päiväkodin pihalla lähes kaikilla tytöillä on punasävyiset ulkovaatteet ja pojilla sinisävytteiset. Teenkö kauhean mokan, jos puen pojalleni punaisen haalarin ja tytölleni mustan?

Aihe ei ole elämäni suurin murhe (pahoittelut, jos olen loukannut jotain), vaan olen kiinnostunut tästä psykologisessa mielessä.

Ap

Vierailija
46/48 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aihe askarruttaa ja ihmetyttää, koska tyttöni (5v.) ei pidä pinkistä. Hän saa aina valita itse asunsa, mutta se on mm. ruskeaa, beesiä, valkoista, mustaa, sinistä, vihreää. Jossain voi olla vähän vaaleanpunaistakin, muttei koskaan kaikkea pinkkinä. Joskus yritän tarjotella punaista ihanana, muttei yleensä käy. Kyllä hän tykkää tyllistä, röyhelöstä ja pitsistä, ja onhan hän söpö ja tyttömäinen. Ehkä se pinkki vaihe tulee sitten myöhemmin?

(Anteeksi liian leimaava otsikko.)

Ap

Vierailija
47/48 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan vaatteet kaappiin, mutta lapsi saa itse päättää mitä pistää päälle. Jos hänellä on nätti olo pinkeissa niin so what, ei se minulta ole pois.

Miksi pitäisi lapsen tahto nujertaa jossain noin turhassa asiassa.

Selailen netissä omaksi ilokseni tyylikkäitä ja hillittyjä lastenvaatteita, mutta ei niitä ostettua tule. Pitäisi pakottaa päälle ja mikä järki siinä, miksi tytön pitäisi tuntea olonsa rumaksi vain äidin tyylitajun takia.

Vierailija
48/48 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muunkin värisiä vaatteita on, mutta en pidä vaatteiden väriä niin tärkeänä etteikö lapsi saisi valita isoa osaa vaatteista lempivärinsä mukaan jos niin kerran haluaa.

etenkin kun oma äitini ei tykännyt minun lempiväristäni enkä siksi saanut kuin pari sen väristä vaatetta :P

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan