Työtarjous
Kommentit (52)
Kannattaa varmaan muokkailla vähän tuota työpaikkailmoitustasi. Itse en ainakaan tuomoiseen paikkaan hakisi. Ilmoituksessasi on jännä sävy. Luotaantyöntävä.
Toivottavasti saat hyvän hoitajan!
ja voisin hyvin tehdä niitä 11e tuntipalkalla, se olisi mulle jo iso raha. Mutta tuossa kammottaa se, että pitäisi jotenkin olla osa perhettä jne, eikä vain työntekijä. Minä haluan olla lastenvahti, hoitaa niitä lapsia, en halua olla mikään varaäiti tms.
En muista mitä, koska en ollut ikinä kielestä kuullutkaan, ilmeisesti jonkun heimon tai jonkun alueen kieli. Ilmeisesti perheen isä oli afrikkalainen, äiti suomalainen. Kyllä vaan on ihan laillista vaatia jonkin kielen täydellistä osaamista.
Voinet näyttää lainkohdan? Kysymys on _laillisuudesta_, ei käytännöstä.
tämän naisen lapsenhoito ilmoitukseen oli aika erikoinen, kun siinä luki, että ÄITI ON KOTONA. Siis kuka äiti on kotona ja tarvitsee lastenhoitajan? Joku kädetönkö?
tuollaiseen, missä äiti oli kotona. Hän teki töitä kotona, ja halusi hoitajan puoleksi päivää lapselleen. En tiedä olisinko edes paikkaa saanut, mutta kieltäydyin siitä saman tien, sillä minua kammotti ajatus että joku kuitenkin kuulostelee tekemisiäni enkä saa tutustua lapseen rauhassa.
tämän naisen lapsenhoito ilmoitukseen oli aika erikoinen, kun siinä luki, että ÄITI ON KOTONA. Siis kuka äiti on kotona ja tarvitsee lastenhoitajan? Joku kädetönkö?
Elämäni parasta aikaa, ehdottomasti! Tosin minä olin se, joka leikki lasten kanssa ja kotihengetär hoiti kodin, pesi pyykit jne.
Miksi kotiavun hankkiminen on jotenkin väärin, kun samaan aikaan on ihan OK laittaa lapset hoitoon ja olla kotona yksikseen?
Suomi on outo maa, kun 11 e/h palkkaa pidetään pienenä ja 40 h/vko liian pitkänä työaikana.
ainoastaan tuo vaaditun kokemuksen ja koulutuksen määrä suhteessa palkkaan vähän ihmetytti. Karu totuus kuitenkin on, että iso osa suomalaisten työpaikoista maksaa alle tuon verran palkkaa, vaikka av:llahan kaikilla on se kolmen tuhannen kuukausipalkka.
Enkä kyllä ymmärrä, että mitä pahaa on avun palkkaamisessa, jos siihen on varaa? Työllistää kuitenkin tuossa yhden ihmisen.
täysin laillisesti palkata itselleen työntekijän. Suomessa on ihmeellinen tasapäistämisen ja kateudun kulttuuri, jossa kaikki pitäisi tehdä yksin ja apua ei saa pyytää. Kaikkialla muualla maailmassa varakkailla on lastenhoitajat, mutta Suomessa ei - eihän se täällä käy laatuun!
Hävetkää köyhäilijät!
Miksi kotiavun hankkiminen on jotenkin väärin, kun samaan aikaan on ihan OK laittaa lapset hoitoon ja olla kotona yksikseen? Suomi on outo maa, kun 11 e/h palkkaa pidetään pienenä ja 40 h/vko liian pitkänä työaikana.
Päiväkodin hoitajan normaali työaika on 38,15, piste. Hän ei siivoa eikä laita ruokaa. Tuntipalkka on n.12-13 euroa.
Alkuperäisessä työpaikkailmoituksessa ilmoitettiin kyllä, että vanhemmat ovat päivisin työssä. Vaatimukset aika kovat; työn määrä palkkaukseen nähden on valtava. Kovempaa hommaa se on kuin päiväkodissa.Ja ei todellakaan ole OK laittaa lapset päiväkotiin ja olla "yksin kotona"! Tämän tiedän täysin faktana, kun olen eräässä ko. laitoksessa töissä.
11e tuntipalkka on hyvä. Mun mielestä kotona oleminen on helppoa hommaa.
Mietin vaan että kuinka kaukana nuo kahden lapsen harrastukset on. En muista enää mitä siellä luki. Oliko joka päivä.
Palkka ja työaika on ok. Ehkä ei teille jotka olette 10 v opiskellut.( peruskoulun jälkeen)
T:viiden lapsen äiti
11e tuntipalkka on hyvä. Mun mielestä kotona oleminen on helppoa hommaa. Mietin vaan että kuinka kaukana nuo kahden lapsen harrastukset on. En muista enää mitä siellä luki. Oliko joka päivä. Palkka ja työaika on ok. Ehkä ei teille jotka olette 10 v opiskellut.( peruskoulun jälkeen) T:viiden lapsen äiti
Omien lasten kanssa, omassa kotona on helppoa. Meneppä tekemään sitä jonkun muun kotiin, jonkun toisen ehdoilla, odotuksilla ja vaatimuksilla.
Mä en tähän työhön hakisi, vaikka ei muuta vaihoehtoa olisikaan, ja ihan olen vain kolme vuotta ammattia opiskellut. Olen lastenhoidossa työssä ja tuommoistakin työtä aikanaan tehnyt (tietäen että kummallisesti ne työnantajan odotukset kasvaa ajan kuluessa).
Vaikuttaa minusta kohtuuttoman pitkiltä päiviltä nuo kahden vanhmimman lapsen hoitopäivät. Lisäksi harrastetoiminta kerran viikossa. Terveellistä luulisi olevan vanhempien vievän tai edes hakevan päivähoidosta, mutta tässä tapauksessa sekin on ulkoistettu.
haen tällä hetkellä hoitajaa kotiin ja voisin aivan hyvin kirjoittaa vastaavanlaisen työtarjouksen. Tosin kun haen kokenutta, hyvää hoitajaa, olen myös valmis neuvottelemaan palkasta eli kattoa ei ole. Tuossa hakemuksessa varmasti on jo hoitaja tiedossa ja siksi hakemus on laadittu tietyin kriteerein.
Mielelläni jätän turhat lässytykset pois työtarjouksistani, koska en halua hakijoiksi alaikäisiä tai epäpäteviä ihmisiä, joilla on lapsen kotona hoitamisesta ja työn helppoudesta yltiöpositiivinen kuva. Annan mieluummin työstä vaativamman ja arjestani realistisen kuvan kuin lupaan liian helppoja päiviä. Se, joka tuohon ilmoitukseen vastaa, tietää jo etukäteen että työnantajalla on tietty vaatimustaso ja uskoo pystyvänsä siihen vastaamaan. Jos uskoo omaan ammattitaitoonsa eikä ole tyytyväinen tarjottuun palkkaan, uskaltaa myös hinnoitella itsensä ja perustella miksi. Itse maksaisin vaikka 3t euroa kuussa palkkaa, jos tietäisin saavani hyvän, lojaalin, pätevän ja kunnollisen, aidosti lapsirakkaan lastenhoitajan, jolta ei keittiö tai lasten leikkialueet jää hujan hajan työpäivän päätteeksi.