Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miesystäväni kertoi tänään vaimolleen,

Vierailija
01.04.2012 |

että on seurustellut kanssani jo useamman vuoden ja aikoo jättää tämän vaimon. Vaimo pitää sitä nyt aprillipilana. Miesystäväni soitti minulle ja kertoi, että vaimo ei ota häntä nyt ollenkaan tosissaan. Onpahan nyt sit kivaa. Eihän me nyt muistettu,että tänään on joku aprillipäivä, soviittiin vaan muutama viikko sitten, että tänään mies vihdosta viimein kertoo ja tekee jotain tälle pitkään kestäneelle tilanteelle.

Vaimo siellä kuulemma nauraa miehelle joka vakuuttelee tosissansa. Voi hitto sentään. Kiva kun mies huomenna sanoo, että se ei ollut mikään aprillipila...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se mies vaikka pakkais tavaransa ja sanoo heipat? jos se vaimo sillä uskois

Vierailija
2/7 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mua ärsyttää nämä pettäjät/toisen puolison haluavat!!

toivon todellakin että saatte pahan rangaistuksen teoistanne! :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjä kun on aina pettäjä.

Vierailija
4/7 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kun olen itse se toinen nainen niin eipä ärsytä.

Ennen halveksin toisia naisia ja nyt olenkin itse sellainen.

Asiat eivät aina ole mustavalkoisia ja kolikollakin on se kääntöpuoli.... Ylpeä en ole, mutta joskus tunteet vievät mennessään

Vierailija
5/7 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olette siis seurustelleet jo useita vuosia ja mies kertoo vaimolleen vasta nyt? Olet selvästikin tosi tärkeä miehelle ;)

Kyllä muakin vaimona naurattaisi.

Ethän sitten tule takaisin tänne palstalle valittamaan, kun se mies ei jättänytkään vaimoaan/vaimo kiristi miestä/mies valitsi perheensä jne.

Valitettavasti sun tulevaisuus ei tuossa suhteessa ole ruusuinen. Mutta sua on varoitettu.

Vierailija
6/7 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä aloitus siis, mutta juttuna ihan hauska. "Eihän me nyt muistettu..." heh...

Vierailija
7/7 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten se vaimo voi olla noin sekaisin, nyt selitti siellä, että hänelläkin on ollut suhde j monta vuotta toiseen mieheen... Ei hyvää päivää oikeesti. Voiko joku olla noin tyhmä, että luulee tollaista aprillipilaksi?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän