Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti ei hyväksy kaikkia koiriani.

Vierailija
01.04.2012 |

Mulla on niitä neljä. Ensimmäisen hyväksyy, se on aina tervetullut hoitoon jne.

Kaikki ovat hyväkäytöksisiä ja sisäsiistejä. En oletakaan, että veisin koirat hoitoon. Mä olen ne ottanut ja olen niistä itse vastuussa. Mutta äitini aina muistuttaa, etten saa mitään "ideoita". Saattaa puhua myös koirieni myymisestä, vapaaksi päästämisestä ym.

Rakastan koiriani, niillä on hyvä koti, joten puheet satuttavat. Olen tästä sanonut äidille. On vähän aikaa sanomatta asioita niihin liittyen, mutta sit jatkaa taas. :( mitä mä teen? En siis koskaan vie koiria kylään sinne eikä äiti koiria näe muutenkaan paitsi mun luona käydessään.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Like the dog, like the owner. Eiköhän hiljene.

Vierailija
2/14 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttärelläni on pieni koira, ja hän on työttömänä. Maksoin juuri koiran rokotuskäynnin, 69 e. Hammashoito on seuraavana vuorossa, mutta sitä en maksa. Koirat on ihania, mutta jos tytöllä olis 4 koiraa, meillä ei olis varaa ylläpitää niitä. Jos sulla on, niin senkun pidät ;)Vaikutat olevan vastuullinen emäntä. Hyvää kevättä, Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ottaa niitä neljä, on päästään vialla.

Vierailija
4/14 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki asia ei hänelle kuulu , jos itse maksat kaiken koiraan liittyvän. Oikeus hänellä on mielipiteeseensä, mutta sitäkään ei tarvii ääneen lausua.

Vierailija
5/14 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en hyväksy mitään koiristasi.

Vierailija
6/14 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/14 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänkö olet outo O_O ohis

Ehdoton ei lemmikkieläimille!

Vierailija
8/14 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin lemmikkieläimiä *lällällää*

ohis

Vähänkö olet outo O_O ohis

Ehdoton ei lemmikkieläimille!

Vierailija
9/14 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkäpä äitisi on vain huolissaan. Jos sulle sattuisi jotain, niin kuka huolehtii koiristasi?? Kuten kerroin, mun tyttärellä on 1 pieni koira, mutta en voi sitäkään ottaa hoitoon kuin ehkä väliaikaisesti, max 1 vrk. Mutta sulla on ne koirat nyt siellä, ja sen kanssa on elettävä vaan. Mutta sen haluaisin kuulla sinulta, Ap, että kuinka isoja ne on ja minkä rotuisia. Sekin on kuitenkin aika ratkaiseva tekijä esim. tilapäishoitoa ajatellen;)

Vierailija
10/14 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ehdoton ei, kiinnostaa kiviäkin. Meilläkin lemmikkieläimiä *lällällää*

ohis

vihreiden, vasemmistoliiton ja keskustan lemmikkieläinkieltolain valmistelusta? Minä hankkiutuisin elukoista eroon, kun vielä sakotta voi. Hankkeella on laaja kannatus, ja sen odotetaan menevän läpi vuoden 2014 alusta. Laajat kansalaispiirit ovat kyllästyneet koirankakkaan, koirien haukkumiseen, kun vuorotyöläisen pitäisi nukkua. En ymmärrä näitä syitä, mutta ihan perushygieniaperusteen kyllä hyvinkin.

Vierailija
11/14 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohis

vihreiden, vasemmistoliiton ja keskustan lemmikkieläinkieltolain valmistelusta? Minä hankkiutuisin elukoista eroon, kun vielä sakotta voi. Hankkeella on laaja kannatus, ja sen odotetaan menevän läpi vuoden 2014 alusta. Laajat kansalaispiirit ovat kyllästyneet koirankakkaan, koirien haukkumiseen, kun vuorotyöläisen pitäisi nukkua. En ymmärrä näitä syitä, mutta ihan perushygieniaperusteen kyllä hyvinkin.

tää on niin hyvä aprillipila että menee hukkaan tällaisessa ketjussa, sun olis pitänyt tehä uus aloitus.

Vierailija
12/14 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohis

Vierailija
13/14 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohis

tää on niin hyvä aprillipila että menee hukkaan tällaisessa ketjussa, sun olis pitänyt tehä uus aloitus.

Mutta annan sulle luvan aloittaa ketjun. Se vois olla kiva katsoa :-)

Vierailija
14/14 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sen haluaisin kuulla sinulta, Ap, että kuinka isoja ne on ja minkä rotuisia. Sekin on kuitenkin aika ratkaiseva tekijä esim. tilapäishoitoa ajatellen;)

Kaks cairnterrieriä ja kaksi sekarotuista pienehköä koiraa (toinen corgin tapainen, toinen terrierimix)

Ja siis tarkennuksena, että olen asunut omillani vuosia ja taloudellinen tilanteeni on täysin vakaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä