Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

38v ja ongelmia kuukautiskierron kanssa - tuttua muillekin?

Vierailija
01.04.2012 |

Mulla on viimeisen vuoden aikana muuttunu kierto omituiseksi: joka toinen kk ihan ok tosin hurjan runsas vuoto, joka toinen taas sellaista tiputtelua (pakko pitä suojaa) noin kiertopäivästä 16-20 alkaen kunnes päivänä 28 alkaa "oikea" vuoto jota kuitenkin riittää muutamaks päiväksi ihan tavallisesti.

Nuorin lapsi on 4v ja sai alkunsa helposti, eli ihan heti ei uskois vaihdevuosienkaan olevan jo alussa - VAI?

Vai pitääkö pelätä pahempaa, onko tää merkki jostain häiriöstä tai ehkä isommastakin asiasta? Gynelle pitäis mennä, en oo saanu aikaiseksi mutta tiedän että pitää mennää ihan lähiaikoina.

Mutta jos jollain olis joku vastaava kokemus tai ideansiemn tähän jaettavaksi, niin iso kiitos!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla 3 lasta joista nuorin 2v ja aina olen helposti raskautunut eli en usko minäkään että olis varhaiset vaihdevuodet menossa. Kierto lyhentynyt mutta viimeisen vuoden aikana kerran jäi menkat kokonaan väliin mitä ei ole vielä koskaan tapahtunut ennen. Vuoto ajoittain hyvin runsasta joskus taas ei. Kyselin asiaa lääkäriltä ja hänen mukaansa elämäntilanne voi suuresti vaikuttaa esim mulla ollut hyvin stressaava ja surun täyteinen vuosi. Onko sulla ap ollut jotain erityisen stressaavaa?

Vierailija
2/2 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo yhdistänyt sitä tähän ollenkaan, mutta ehkä tosiaan voi johtua siitä.

Kiitos kommentistasi!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla