Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihan tosi kun te säteilette raskauden aikana?

Vierailija
28.02.2012 |

Kun aina puhutaan tuosta että raskaana sädehtii.

Olen nyt jo kolmatta kertaa raskaana ja olen tässä oksennellut useita kertoja päivässä ja 6 viikkoa. Koko ajan velloo paha olo eikä jaksa mitään. Olen todella kaukana elävien kirjoista.

Samalla puhutaan että raskaana iho ja hiukset olisivat hyvässä kunnossa. Minulla hiukset ovat kuivant ja iho kukkii. Olisiko raskaushormonit asialla mutta raskausaikana ihoni on täysi katastrofi!

Lisäksi en ole vielä koskaan löytänyt äitiysvaatteita jotka toisivat raskausmahani kauniisti esille, vaikka olen hoikka ja periaatteessa luulisi olevan helppoa. Yäh. Olen ihan kammotus raskausaikoina eikä mieli tee poistua neljän seinän sisältä. Sädehdin ennemmin täällä pahaa oloani.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä ulkopuolisten mielipidettä mutta itse koin "sädehtiväni". Olo oli koko raskausajan tosi hyvä, olin positiivisvoittoisella mielellä ja jotenkin seesteinen, ja hyvin onnellinen vaikka välillä huolestuttikin miten asiat menee jne.Lasta olin toivonut vuosia eikä sen saaminen ollut ollenkaan itsestäänselvää, hyvää tuuriakin oli paljon matkassa joten ehkä tämäkin avitti asiaa. Alussa oli vähän kuvottavaa oloa ja viidennellä kuulla makasin pari päivää selkäkipujen takia, mutta muuten fyysinen jaksaminenkin oli ihan normaalia.

Mutta joo, jos fyysisesti pääsee helpolla niin ainakin oma kokemukseni on että raskauden aikana on helppo "sädehtiä". Mutta taisin päästä harvinaisen vähillä vaivoilla, joten varsin onnekas olen.

Jaksamista raskautuneille.

Vierailija
2/6 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan kolmatta ja voin tosi hyvin. Iho on heleä, hiukset kiiltää. Vatsa on kaunis, pukeudun kivasti. Muutkin on säteilyn huomanneet ja saan paljon kehuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) Olo oli hyvä, tein viimeiseen asti tosi pitkiä lenkkejä koiran kanssa. Haravoin jne pihahommat tein pois ennen synnytystä :) Oikeastaan juuri ennen synnytystä :D Ehdin pihan haravoimaan ja sit lähdettiinkin äkkiä;) 2 h päästä syntyi poika rv 39+4.

Tokassa raskaudessa sädehdin rv 28 asti. Oli ihana esitellä vatsaa suloisissa mammavaatteissa.. Sitten alkoi tuskaiset liitoskivut jotka estivät liikkumisen, nukkumisen, istumisen jne.. No tytön syntymän jälkeen olenkin sitten rapistunut oikein huolella :D On toki itsessänikin osuutta ja paljon, ruokailutavat, liikkumisen vähyys jne.

Vierailija
4/6 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistäni odotan. Oli mulla alussa pahoinvointia ja nyt on selkä kipeä, mutta olen ollut nyt 6 kk lähes yhtä mittaa hyväntuulinen ja kuten joku yllä sanoi, olo on seesteinen. Tunnen itseni kauniiksi ja olen ylpeä hienosta mahastani. :) Iho, hiukset ja kynnet tosiaan voi hyvin, tosin olen ajatellut sen johtuvan (sinänsä tarpeettomasta) vitamiinilisästä jota olen syönyt raskauden ajan eikä niinkään itse raskaudesta.

Vierailija
5/6 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole kertaakaan sädehtinyt. Päin vastoin. Olo on kuin valaalla ja ulkomuoto kans.

Vierailija
6/6 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö raskaanaolevien kantaa mukanaan joditabletteja ja tarjota niitä kohtaamilleen ihmisille?