Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hah, olenpa sairaalassa silloin kun elatussoppari pitäis allekirjoittaa.

Vierailija
01.04.2012 |

Ja aika siirtyy minusta riippumattomista syistä piiitkäälleee...

Hankkiudun vaikka taas suljetulle jos meinaavat tavissairaalasta pihalle pistää.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, siirtyy vaan (saattaa mennä oikeuteen asti koko prosessi) ja Kela maksaa lähivanhemmalle elatustukea, joka koko ajan kertyy sulle velaksi. Mutta eipähän sillä kai sulle ole merkitystä, jos ei työeläkettä ole kertynyt, pelkistä Kelan eläkkeistä ja sairauspäivärahoista sitä velkaa ei saada ulosmitattua. Töissä tuskin olet.

Mutta sen sulle sanon, että onpa raukkamaista touhua, jos ei oman lapsen/lasten elatusta halua maksella ;( - pikaista paranemista :D

Vierailija
2/4 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, siirtyy vaan (saattaa mennä oikeuteen asti koko prosessi) ja Kela maksaa lähivanhemmalle elatustukea, joka koko ajan kertyy sulle velaksi. Mutta eipähän sillä kai sulle ole merkitystä, jos ei työeläkettä ole kertynyt, pelkistä Kelan eläkkeistä ja sairauspäivärahoista sitä velkaa ei saada ulosmitattua. Töissä tuskin olet. Mutta sen sulle sanon, että onpa raukkamaista touhua, jos ei oman lapsen/lasten elatusta halua maksella ;( - pikaista paranemista :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulla on pätevä syy olla menemättä varatulle ajalle, oon hoidossa tuolloin.

Vierailija
4/4 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sillä oli rahaa lähtä bilettämään. Eipä näytä hyvältä kotiselvityksiä tehtäessä. Mun puolesta saa viedä asian oikeuteen, mitään eivät saa ulosmitattua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi