Hah, olenpa sairaalassa silloin kun elatussoppari pitäis allekirjoittaa.
Ja aika siirtyy minusta riippumattomista syistä piiitkäälleee...
Hankkiudun vaikka taas suljetulle jos meinaavat tavissairaalasta pihalle pistää.
Kommentit (4)
No, siirtyy vaan (saattaa mennä oikeuteen asti koko prosessi) ja Kela maksaa lähivanhemmalle elatustukea, joka koko ajan kertyy sulle velaksi. Mutta eipähän sillä kai sulle ole merkitystä, jos ei työeläkettä ole kertynyt, pelkistä Kelan eläkkeistä ja sairauspäivärahoista sitä velkaa ei saada ulosmitattua. Töissä tuskin olet. Mutta sen sulle sanon, että onpa raukkamaista touhua, jos ei oman lapsen/lasten elatusta halua maksella ;( - pikaista paranemista :D
ja mulla on pätevä syy olla menemättä varatulle ajalle, oon hoidossa tuolloin.
mutta sillä oli rahaa lähtä bilettämään. Eipä näytä hyvältä kotiselvityksiä tehtäessä. Mun puolesta saa viedä asian oikeuteen, mitään eivät saa ulosmitattua.
No, siirtyy vaan (saattaa mennä oikeuteen asti koko prosessi) ja Kela maksaa lähivanhemmalle elatustukea, joka koko ajan kertyy sulle velaksi. Mutta eipähän sillä kai sulle ole merkitystä, jos ei työeläkettä ole kertynyt, pelkistä Kelan eläkkeistä ja sairauspäivärahoista sitä velkaa ei saada ulosmitattua. Töissä tuskin olet.
Mutta sen sulle sanon, että onpa raukkamaista touhua, jos ei oman lapsen/lasten elatusta halua maksella ;( - pikaista paranemista :D