Mä en ole ikinä maistanut alkoholijuomia. Nyt haluaisin jotakin maistaa. ov
ensinnäkin on vakaumusta taustalla joten se on yksi juttu miksi olen säästynyt siltä:)
En halua kauhean väkevää ja mikä on lähinnä limua oleva alkoholi. Ei ole tarkoitus vetää itseä kaatokänniin:)
Kommentit (20)
Lime tai appelsiini Oikein ihan hyviä, ei ainakaan maistu alkoholi yhtään.
karpalolonkero. Makea ja limumainen.
mä mietinkin että ehkä joku siideri voi olla lähinnä.
Onko niissäkin eroa prosenteissa?
Mitä järkeä siinä on? Minäkään en ole koskaan juonut mitään alkoholijuomia enkä aio juodakaan. Ei mitään varsinaista vakaumusta edes taustalla.
karpalolonkero. Makea ja limumainen.
Kerran kaveri tarjosi ja hyi olkoon. Puolet meni viemäriin. Kaikkea muuta kuin makeaa ja limumaista. Kitkerän katkeraa ja kirpeää. Minä olen makean ystävä.
Mutta mä olen jo maistellut ja tykkään oluesta. En ole kyllä koskaan edes siideriä maistanut, mutta on jotenkin sellainen kuva, että ne on kuin muumilimsaa alkoholilla.
Mitä järkeä siinä on? Minäkään en ole koskaan juonut mitään alkoholijuomia enkä aio juodakaan. Ei mitään varsinaista vakaumusta edes taustalla.
kokea senkin. Mulla ei todellakaan ole tarkoituksensa pään täyteen vetäminen.
Ihmiset haluaa tehdä ja kokea tässä elämässä erilaisia asioita.
ap
bacardi breezer alkosta. Lime tai appelsiini Oikein ihan hyviä, ei ainakaan maistu alkoholi yhtään.
Voi tietty olla liian makea. Toinen vaihtoehto on 2-3 cocktailia. Varmaan baarissa parempi, kyllä ne suosittelee.
lasi kevyttä punaviiniä, kysy myyjältä suositusta
mun suosikki on meloni, en tiedä saako Suomesta.
mutta toisaalta, mitäs jos maistaisit lasillisen kuohuviiniä? Se on hyvää ja juhlavaa.
Pina colada on herkkujen herkku.. Olen ollut vuoden täysin alkotta raskauden ja imetyksen takia, ensi kesänä tuo kookosherkku on ensimmäinen paheeni!
T.4
Pina colada on herkkujen herkku.. Olen ollut vuoden täysin alkotta raskauden ja imetyksen takia, ensi kesänä tuo kookosherkku on ensimmäinen paheeni!
T.4
ja jos joskus juon niin ehottomasti rekorderlig mansikka-lime siideri (ja älä sorru muiden merkkien maniskka-limeen, eivät ole hyviä).
Breezeriä lime ja ananas on parhaat appelsiini ihan ok.
Karpalolonkero ihan ok. jos noita kahta ei saatavilala.
MItään muuta alkoholia en edes pysty juomaan.
Ollaan sopivasti lähdössä miehen kans lomalle. Ajattelin että siellä voisin korkata :)
Mies on joskus nuoruudessaan juonut mutta ei kuitenkaan ehkä 15 vuoteen.
ap
Ollaan sopivasti lähdössä miehen kans lomalle. Ajattelin että siellä voisin korkata :)
Mies on joskus nuoruudessaan juonut mutta ei kuitenkaan ehkä 15 vuoteen.
ap
Jos et tykkää, et tykkää. Ja jos jossain aivojen takana on joku epäilevä tunne, niin muista, että ihan samanlaisia ihmisiä kadulla vastaan tulee, ja useimmat niistä juo, ja hyvin pyyhkii.
Jos et satu siitä makeasta juomasta pitämään, niin muutakin on. Ihan oikeasti suosittelen kunnon viskejä. Minun ja muiden kokemus on, että ihmiset tykkää (ei kaikki, voit alkaa vihata sitä makua kyllä), ja juominenkin jää johonkin pariin kopsuun viikossa näin lauantai-iltaisin joko ilman tai jääpalan kanssa, jos on huolissaan.
mä noin vuoden ajan kokeilin lähes viikoittain erilaisia viinejä ja siidereitäkin, mutta totesin sitten, ettei ole mun juttuni. Ainoa, joka oli oikeasti hyvää, oli Bailysin kermalikööri.
sitten kertomaan, miltä maistui. Etelän lomakohteista ei välttämättä saa siideriä, joten ota joku makea drinkki.
t. siiderin suosittelija
Jostain drinkkibaarista mansikkamargarita! Nam!
ikäinen olet? Jos olet täysikäinen, niin ota puolikas makeaa hedelmäsiideriä eli ihan vain juomalasillinen, noin pari desiä.