Onko kenelläkään sellaista ystäväporukkaa,
jossa on sekä miehiä ja naisia, mutta kukaan teistä ei ole seurustelusuhteessa keskenään? Silti läheinen ja tiivis porukka.
Kommentit (5)
Erään entisen työprojektin tiimistämme tuli alkuun baareilukavereita ja sittemmin muutenkin ystäviä myös työajan ulkopuolella. Kaikki meistä ovat tahoillaan parisuhteissa porukan ulkopuolisten kanssa.
Olemme olleet hyvin kauan samassa työpaikassa, ja tunnemme toisemme aivan läpikotaisin. Olemme aika paljon yhdessä myös vapaa-ajalla, joskin siihen on yleensä joku tavalla tai toisella työhön liittyvä syy. En usko että olisin enää osa tätä läheistä ystäväpiiriä jos lähtisin firmasta, en ainakaan enää miespuolisten työkaverieni kanssa. Olisi helpompaa säilyttää ystävyys naispuolisten kanssa.
Oli, entisen työpäaikan porukka, mutta se on ajan (vuosien) myötä hajonnut mies ja naisporukoiksi. Siis tapailimme vielä yhdessä, kun ei oltu enää samassa työpaikassa. Sitren joidenkin vuosien kuluessa kävi niin, että naiset alkoi tavat kimpassa ja miehet omassa kimpassaan.
Silloin kun olimme samassa työpaikassa, tapailimme erityisesti paljon vapaa-ajalla, mutta ei mitään suhteita ollut kenenkään välillä.
Tuohan kuulostaa ihan mun ystäväpiiriltä, olen ollu heidän kanssaan yksissä noin kymmenen kautta. :D
Minun lisäkseni yksi miesnäyttelijä, yksi paleontologimies ja mies, jonka työstä kukaan ei ota selvää. Naispuolisia on sitten yksi muotialalla oleva ja kokki ja minä.