Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko siniset kynnet liian rajut?

Vierailija
30.03.2012 |

Kävin tänään laittaan kestolakkauksen kynsiin. Yleensä se on ollut nudea, vaaleanpunasta yms. Nyt kuiten repäisin ja laitoin tumman siniset! Mun mielestä nää on aika makeet, mutta onko kuiten liian? Ensviikolla on ekaluokkaisen tyttöni vanhempainiltakin :D

Minkäs värisistä kynsistä te tyksitte?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä koristellut ja ihan minkä väriset vaan... Enkä oo tajunnut edes hävetä :D

Lähinnä olen saanut kehuja.

Vierailija
2/3 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin kerran erään naisen, joka on aina niin tiptop-tyylikäs. Siis sellainen 50v, joka pukeutuu kalliisti ja klassisen tyylikkäästi. Hänellä oli siniset kynnet. Se oli raflaava piirre! Tykkäsin hänestä heti enemmän :-).

Itse en siis koskaan lakkaa kynsiäni, paitsi kesäisin varpaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään laittaan kestolakkauksen kynsiin. Yleensä se on ollut nudea, vaaleanpunasta yms. Nyt kuiten repäisin ja laitoin tumman siniset! Mun mielestä nää on aika makeet, mutta onko kuiten liian? Ensviikolla on ekaluokkaisen tyttöni vanhempainiltakin :D

Minkäs värisistä kynsistä te tyksitte?

Hei oikeesti, siis jännäkakka housussa hifistelet jotain sinisiä kynsiä "yhy onko liian rajut"??? HAHAHAH siis jos tuo on rajuinta mitä uskallat tehdä niin onneksi ei olla kavereita sillä kuolisin tylsyyteen :p

Kiitos nauruista kumminkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi