Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyyhkysmäki, Leppävaara kokemuksia

Vierailija
30.03.2012 |

Mitä ilmeisemmin muutto tulossa kys. osoitteeseen. Kokemuksia? Kaverin mukaan rauhatonta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saksalainen firma, joka ainakin kaupat tehdessään nosti asukkaiden vuokria huimasti. Jotain muutakin ongelmia oli ilmennyt joita en nyt enää muista kun ei minua koskenut. Kuulin asiasta tutulta joka muutti juuri kyseisen omistajavaihdoksen/vuokrannousun takia pois ja aika moni muukin oli päätynyt samaan lopputulokseen. Siellä käydessäni reilu vuosi sitten aika iso osa asunnoista oli tyhjillään. Se kertonee jotain...

Vierailija
2/11 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä slummi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella se on hirveä slummi? Tietääkseni suomessa ei ole slummeja :)

Vierailija
4/11 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuttanut sinne vuonna 1995 vastavalmistuneeseen taloon, joka osoittautui todelliseksi terveysriskiksi; muovimatot oli vedetty märälle betonille jne.

Muutenkin aika rauhaton katu, paljon kaupungin vuokra-asuntoja.

Vierailija
5/11 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahalli, koulut, kauppa, nuorisotalo, harrastukset ja palvelut lähellä. Monikansallista väestöä ja nuoria myös mutta ne eivät minua ainakaan haittaa. Olen asunut täällä 18 vuotta ja viihdyn erinomaisesti. Meidän talossa ainakin naapuriapu toimii ja yhteisöllisyys on hyvä. Kympissä siis.

Vierailija
6/11 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ilmeisemmin muutto tulossa kys. osoitteeseen. Kokemuksia? Kaverin mukaan rauhatonta.

Tottakai täällä on mopopoikia ja skeittaajia ja ihmiset juhlivat välillä mutta ei mitään normaalista poikkeavaa. Mistä löydät kerrostaloalueen jossa on hipihiljaista?

Vierailija
7/11 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuttanut sinne vuonna 1995 vastavalmistuneeseen taloon, joka osoittautui todelliseksi terveysriskiksi; muovimatot oli vedetty märälle betonille jne. Muutenkin aika rauhaton katu, paljon kaupungin vuokra-asuntoja.

Tämä katu on päättyvä eli umpikuja, ei läpiajoliikennettä. lapsia on paljon ja toki he ulkona leikkivät, iltaisin ei tapahdu yhtään mitään missään. Olen katsellut tuota tietä vuodesta 1994 asti ja rauhattomuudesta ei ole tietoakaan. Paitsi jos tarkoitat leikkiviä lapsilaumoja ja nuorisoa.

Vierailija
8/11 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saksalainen firma, joka ainakin kaupat tehdessään nosti asukkaiden vuokria huimasti. Jotain muutakin ongelmia oli ilmennyt joita en nyt enää muista kun ei minua koskenut. Kuulin asiasta tutulta joka muutti juuri kyseisen omistajavaihdoksen/vuokrannousun takia pois ja aika moni muukin oli päätynyt samaan lopputulokseen. Siellä käydessäni reilu vuosi sitten aika iso osa asunnoista oli tyhjillään. Se kertonee jotain...

Täällä on aika monta asuntoyhtiötä, tyhjillään olevia taloja en ole huomannut. Alkupäässä on opiskelutaloja, sitten muutama päiväkoti ja kaupungin vuokra-asuntoja sekaisin Asojen ja omistusasuntojen kanssa. Muuttoautoja näkee aika harvoin eli täällä viihdytään.

Vierailija
9/11 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan hyvältä. Alue on tuttu, kys. katu jäänyt tuntemattomaksi. Olen asustanut mysö Suvelassa opiskeluaikoina, ei siis pelota alueiden huono maine, joka yleensä osoittautuu vääräksi.

Vierailija
10/11 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoilu- ja urheilumaastot lähellä. Ei liikenteen melua. Hyvät palvelut: päiväkodit, koulut, iltapäivähoitopaikat, harrastusmahdollisuudet vauvasta vaariin.

Toki riippuu talosta miten rauhallista on. Joistakin kaupungin vuokrataloista kuuluu kadulla kävellessä pe- ja la-iltaisin biletystä. Mutta en asu kyseisissä taloissa itse.

Suosittelen aluetta lämpimästi!

Vierailija
11/11 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut Kyyhkysmäessä viimeiset 3 vuotta. Vantaaseen verrattuna tämä on paratiisi. Hiljainen ja viihtyisä alue. Lähimmät tiet, joilla on liikennettä, ovat satojen metrien päässä.

Tämä on nuorten aikuisten ihmisten asuinalue. Yleisvaikutelma on, että ihmiset ovat hyväntuulisia ja hyvinvoivia. Täällä yleisiä ammatteja ovat: yrittäjä, toimittaja ja insinööri.