Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hah! Maalaiset aiheuttavat kolareita stadissa!

Vierailija
30.03.2012 |

Nyt se on sitten todistettu:

http://www.hs.fi/kotimaa/Maaseudulla+asuvat+kolaroivat+usein+Helsingiss…

Että pysykää te vaan siellä landella!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajamaan melko suuressa kaupungissa, ja ajanut paljon, mutta koska suomessa on esim. ratikoita vain helsingissä, niin hankalaa on. Lisäksi olen tottunut hieman huomaavaisempaan ajokulttuuriin, että on vaikeaa muistaa että helsingissä ajetaan nokka pystyssä, talla pohjassa jonossa muiden samanlaisten kanssa, minkäänlainen hienosäätö saatikka huomaavaisuus liikenteessä ei ole mahdollista. Yritänkin ajaa sielläpäin mahd. vähän.

Talla pohjassa??? Eihän keskustassa ole edes kuin 30 tai 40 km/h mahdollista ajaa! Korkeintaan joku virolainen kaahaa, ei muut.

Mitä ihmettä te näette, jota minä en näe...?

Suomessa en ole muualla asunut, mutta olen asunut kolmessa eri miljoonakaupungissa, ja niihin verrattuna ajokulttuurimme on ok.

5

Vierailija
2/10 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka opetella ajamaan.... myös lumisateessa! Jos on huono keli, ei tarvitse ajaa 120 vain 10 näkyvyydellä. Mutta eivät etelän vetelät tajua

Kuinkahan paljon meidänn vakuutusmaksut nousevat etelän vetelien ketjukolareista ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka opetella ajamaan.... myös lumisateessa! Jos on huono keli, ei tarvitse ajaa 120 vain 10 näkyvyydellä. Mutta eivät etelän vetelät tajua

Kuinkahan paljon meidänn vakuutusmaksut nousevat etelän vetelien ketjukolareista ?

jotka eivät osaa ajaa jos ympärillä on muitakin autoilijoita. Heinähatuilta onnistuu vain peltotiellä ajelu keskellä yötä.

Maalaiset, pysykää pois Helsingin alueelta ensi talvena, niin tuo älytön kolarointi meidän sisääntuloväylillä loppuu. Kiitos.

Vierailija
4/10 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on niin että hesalaiset ei osaa siis ajaa ja sit kun sinne eksyy liikennesääntöjen mukaan ja eri keliolosuhteisiin tottuneita kuskeja, niin väkisinkin siellä hesassa joutuu liikenneonnettomuuksiin. se sit heti laitetaan "maalaisten" syyksi. pyh sanon minä.

Vierailija
5/10 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkäävät ajaa keskustassa? Ajonopeudet ovat alhaiset, suurin osa käyttää vilkkua, yleensä annetaan tietä, jos joku ei anna tietä, niin seuraava sitten antaa, kun vain itse käyttää vilkkua.....mikä siinä on niin vaikeaa?

Vierailija
6/10 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nykyään asun Oulussa. Meillä on mökki tuolla lapissa ja aloin miettiä Sodankylässä ajaessa, että siellä on varmaan paljon kuskeja jotka ei koskaan ole ajanu autolla Helsingissä. Ajatellaan vaikka, että joku ajaa kortin Ivalossa. Eihän se minnekään kaupunkiin lähe ajamista harjottelemaan.

Niin onhan se ymmärrettävää jos joudut Helsinkiin autolla ajamaan, niin voi se olla aika pelottava ja sekava tilanne. Äkkiäkö tuolla paniikki iskee ja kolareita ajetaan.

Vierailija
7/10 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta veikkaan että kolarit johtuvat etelän kuskeista, nehän ajavat miten sattuu ja aiheuttavat aina kun tulee lunta, satojen autojen ketjukolareita. Maalaiset eivät osaa ennakoida, että hesalaiset eivät välitä liikennesäännöistä ja siksi ajavat kolareita !!!!!!!

Lukekaan tukimus, siinähän se sanottiin

Vierailija
8/10 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta veikkaan että kolarit johtuvat etelän kuskeista, nehän ajavat miten sattuu ja aiheuttavat aina kun tulee lunta, satojen autojen ketjukolareita. Maalaiset eivät osaa ennakoida, että hesalaiset eivät välitä liikennesäännöistä ja siksi ajavat kolareita !!!!!!!

Lukekaan tukimus, siinähän se sanottiin

me emme välitä liikennesäännöistä??? Juuri sääntöjen mukaan täällä ajellaan, ja siksi se on helppoa!

Pointti on siinä, että äkkinäisiä liikkeitä ei saa liikenteessä tehdä. Pitää mennä joukon mukana.

5

Vierailija
9/10 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajamaan melko suuressa kaupungissa, ja ajanut paljon, mutta koska suomessa on esim. ratikoita vain helsingissä, niin hankalaa on. Lisäksi olen tottunut hieman huomaavaisempaan ajokulttuuriin, että on vaikeaa muistaa että helsingissä ajetaan nokka pystyssä, talla pohjassa jonossa muiden samanlaisten kanssa, minkäänlainen hienosäätö saatikka huomaavaisuus liikenteessä ei ole mahdollista. Yritänkin ajaa sielläpäin mahd. vähän.

Vierailija
10/10 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah! Vuoden uutinen! hah!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi