Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Virpomisesta ja asun "tärkeydestä"

Vierailija
30.03.2012 |

mä en oo koskaan tajunnut tota että "jos ei oo pukeutunut niin.."

Siis mitä? Se lapsiko ei loruineen ja hienoine vitsoineen sellaisenaan riitä vaan että pitää olla pukeutunut.. noidaksi?

Meillä on kaksi poikaa eivätkä he halua pukeutua. Heille on jo aikamoinen asia mennä vieraiden ovelle pimpottelemaan, ilman että vetää vielä meikit ja koltut naamaan. Musta tällaiset omina itsenään virpovat lapset ovat sitäpaitsi aidompia. Kaikkialla suomessa se ei ole edes toivottavaa noidaksi pukeutuminen. Sehän on pakanaperinne, jolla ei ole mitään tekemistä pääsiäisen kanssa.

Mun mielestä nyt tämä noitajuttu ja virpominen pitäis pystyä erottamaan toisistaan. Ne pukeutuu jotka haluaa, mutta ilolla annan palkkion (ellen vielä iloisemminkin) lapselle joka ei ole noidaksi/pupuksi pukeutunut. Vitsahan se siinä pääosassa on, ja ne meidän lapsilla on ainakin viimeisen päälle. En ole tajunnutkaan ennen tätä palstaa että joku arvottaa virpojat asun mukaan :D No jos näin on niin täytyy sitten todeta että itse arvostan sitä että virvotaan rehellisesti omana itsenään. Ilman asun tuomaa turvaa.

Sitäpaitsi väistämättä tulee mieleen, että jos kamalasti on pyntätty niin varmaan ihan siks että sais enemmän palkkaa...

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla