Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mariseva YH vai kaunis lapseton? Kumpaan junaan miehet lähtis?

Vierailija
30.03.2012 |

Yh:

-liuta huonokäytöksisiä ja vaativia huomionkipeitä kakaroita, joille joudut olemaan viihdyttäjä, isähahmo ja elättäjä

-elämää kakaroiden ehdoilla

-saat vaimon, mutta vaimous on vain pieni osa. Saat äidin, joka marisee, on väsynyt, tarvitsee elatusapua, isähahmoa, auttajaa arjen keskelle.

-olet aina hänelle viimeinen, lapset etusijalla, aina, joka asiassa olet viimeinen, perässäjuoksija

-rakkaus kohdistuu vain lapsiin, jämät jää miehelle

-marisee, mäkättää, käkättää, juonii, pistää sinut töihin

-synnytyksestä levahtanut, ei varmasti ole ollut aikaa huolehia kehostaan ja itsestään, kaukana seksikkäästä, seksintappaja.

Kaunis lapseton:

-kaiken voi aloittaa puhtaalta pöydältä

-saat kaiken huomion ja rauhan, ei ole kukaan kakara sitä viemässä ja pilaamassa

-saatte ensimmäisen yhteisen lapsen, rakkauslapsen

-aikaa on vain toisillenne, voitte toteuttaa yhdessä asioita, ilman että kenenkään muun ehdoilla täytyy mennä

-olet ykkönen tälle naiselle, hän käyttää rakkautesi ja energiasi vain sinuun

-teillä on yhteinen taival, pidätte toisistanne huolta

-nainen on kaunis, huoliteltu, timmi(jokapaikasta) ja seksikäs.

-voitte seikkailla/matkustella yhdessä kahdestaan ja keskittyä toisiinne, rakkauteenne

Kumman kanssa valitsisit mielummin?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- olet ykkönen tälle naiselle, hän käyttää rakkautesi ja energiasi vain sinuun

Kun teet tälle asialle jotain ja hankit itsellesi elämän, niin kyllä se parisuhde siitä sitten saattaa löytyä. Ylipäänsä kun nainen on ollut sinkkuna liian kauan, sillä alkaa elää sellaiset prinsessaunelmat jostain ihme symbioosiliitosta, jonka kuvasto on lähinnä elokuvista ja naisten lehdistä. Vai onko ne epärealistiset prinsessaunelmat ensin ja parisuhteen hakkkimisen vaikeuden alkuperäinen syy? No oli miten oli, telkkarissa on just näitä ohjelmia joissa kohta 40 vee nuorekkaaksi itsensä kuvitteleva sinkku etsii itselleen ja se on just sellaista epärealistista prinssi rohkean ominaisuuksien listaamista.

Vierailija
22/43 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos on jo jonkin verran ikälisiä kerännyt kaunis sinkku (sanotaan vaikka 30 korvilla) niin kyllä väistämättä tulee mieleen että jotain vikaa on kun on yksin jäänyt. Ripustautuja? KOntrollifriikki? Täydellisyydentavoittelija? Ongelmia oman seksuaalisuuden kanssa? yms...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos on jo jonkin verran ikälisiä kerännyt kaunis sinkku (sanotaan vaikka 30 korvilla) niin kyllä väistämättä tulee mieleen että jotain vikaa on kun on yksin jäänyt. Ripustautuja? KOntrollifriikki? Täydellisyydentavoittelija? Ongelmia oman seksuaalisuuden kanssa? yms...

Tai juuri eronnut pitkästä suhteesta? Hemmetin mustavalkoista porukkaa täällä.

Mä olin kaunis sinkku, jolla kävi hiton huono tuuri miesten suhteen (pari pitkää suhdetta), 30+ löysin elämäni miehen ja perustin perheen. Ei mussa mitään vikaa ollut. Onneksi en edellisille paskoille tehnyt lapsiani.

Vierailija
24/43 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ujo ja introvertti. Sellaiset luonteenpiirteet yhdistyneinä tekevät tutustumisesta vaikeaa, ja yhdistyneenä kauneuteen vieläpä usein tulkitaan että henkilö on ylimielinen eikä tajuta ujoudeksi.

Vierailija
25/43 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin, että lapseton nainen ei takerru mieheen, vaan antaa rakkauden miehelleen. Omistaa todellakin sen oman elämän ja ystävät, käy töissä tai opiskelee, eli valmis paketti vaikka kyllästyneelle perheenisälle, joka saa rakkauden tältä lapsettomalta naiselta ja perustaa vaikka myöhemmin uusio perheen tällaisen kanssa.

Kuinka paljon perheenisät käy vieraisssa? :D

Taitaa näille turhaan ylpeilevilöe perheen pullamammoille olla tuntematon käsite. Enemmän ne perheen isät lähtee karkuun pullaperse äitiä, jota parisuhde ei enää kiinnosta ja hakee kauniimmat ja jännittävämmät seikkailut muualta, kunnes saavat uusio perheen ja pullamamma tuntee itsensä hylätyksi kun ei onnistunut pitämään miestä luonaan..

Vierailija
26/43 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni kanssa niin siirrynkö automaattisesti kategoriaan Marisevat yh:t? Siitä huolimatta että olen elättänyt viimeisen kuuden vuoden ajan koko perheen ja huolehtinut aina kunnostani ja ulkonäöstäni? Aika jännä...

Mä olen muuten samaa mieltä tuon nimim. yks mies kanssa. Jos nainen laittaa "koko energiansa" partneriinsa ja unohtaa täysin oman elämänsä niin se on vain helvetin pelottava takertuja, ei kenenkään ihannenainen.

Palvova ja 100% omistautuva tyttöystävä on ensin imarteleva varsinkin jos on kaunis. MUTTA sit JOS näyttääkin siltä et suhde ei toimi ja joudut tekemään ratkaisun että haluat erota, niin tuollainen nainen voi muuttua hysteeriseksi ja uhkailla itsarilla. Kokemusta on naisesta joka oli jätti omat kaverinsakin suhteemme vuoksi ja olin sille kaikki maailmassa mitä se piti jonain ihme parisuhteen ihanana rakkaus-symbioosina.

Mieluummin itsenäinen ja aikuinen tyttöystävä kuin palvova hyysääjä. Lapsikysymys on asia erikseen.

Vierailija
27/43 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olin siis jo silloin kun vielä olin lasten isän kanssa naimisissa, siksi mies tietty lähti ja nyt olen YH. Mitäs rupsahdin enkä huolehtinut riittävästi Miehestä.

Ja toki kaikki haluaa sen kauniin lapsettoman joka tarjoaa ihanan elämän :)

Vierailija
28/43 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako tämä sun kaunis sinkku myös yhdys sanat? :D

Vierailija
29/43 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs nainen vie pullaperse äidiltä miehen ja perustaa sen kanssa uusio perheen. :D :D :D

Vierailija
30/43 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheen isän. :D :D :D

Vierailija
31/43 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin, että lapseton nainen ei takerru mieheen, vaan antaa rakkauden miehelleen. Omistaa todellakin sen oman elämän ja ystävät, käy töissä tai opiskelee, eli valmis paketti vaikka kyllästyneelle perheenisälle, joka saa rakkauden tältä lapsettomalta naiselta ja perustaa vaikka myöhemmin uusio perheen tällaisen kanssa.

Kuinka paljon perheenisät käy vieraisssa? :D

Taitaa näille turhaan ylpeilevilöe perheen pullamammoille olla tuntematon käsite. Enemmän ne perheen isät lähtee karkuun pullaperse äitiä, jota parisuhde ei enää kiinnosta ja hakee kauniimmat ja jännittävämmät seikkailut muualta, kunnes saavat uusio perheen ja pullamamma tuntee itsensä hylätyksi kun ei onnistunut pitämään miestä luonaan..

kuvittelin että et pystyisi enää alittamaan rimaa aloituksesta mutta olin väärässä. Niin paljon kirjoitusvirheitä tuossa tekstissäsi että sitä lukiessa tuntuu kuin olisi mennyt chiliä silmiin. Ei kestä lukea.

Vierailija
32/43 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-vuotias kahden pienen lapsen isä oli kyllästynyt kotona kaakattavaan mammaan, ei ollut enää kiinnostunut parisuhteesta, tämä äiti oli vaan lapsissa kii kokoajan eikä huomioinut yhtään enää miestä. Mies kyllästyi olemaan vaan kolmas pyörä ja elättäjä, siispä hän petti tätä mammaa minun kanssani :D

Ollaan oltu jo vuosi yhdessä, meillä menee tosi hyvin, hänen 3 ja 5 vuotiaat pojat on meillä hoidossa joka toinen vkloppu ja hyvä niin :) tämä mamma ei oikeen tykkää, mutta isä haluaa kuitenki olla lasten elämässä.

Mieheni on erittäin rakastunut minuun ja haluaa perustaa perheen minun kanssani. Alamme pian yrittää lasta ;) ja tää varmasi saa tämän eksän pään kiehumaan :D mitäs ei kiinnostunut parisuhteesta tms. silloin? Minä ainaki haluan lapsien tulon jälkeen yhteistäkin aikaa ja tehdä omia asioita. En jämähdä kotiäidiksi, en suinkaan. Hoidan lapseni mallikkaasti, mutta omistan elämässä muutakin, annan myös rakkautta miehelleni ja haluan seksiä :)

Mieheni on todella kylmä tätä eksää kohtaan, eksä alussa soitteli meille keskellä yötä ja mieheni löi hänelle luun kurkkuu, lopetti häiriköinnin sit onneksi, mutta tällainen tarina minulla :D tämän eksä on muuten 33-vuotias, eli minua paljon vanhempi..

Vierailija
33/43 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs nainen vie pullaperse äidiltä miehen ja perustaa sen kanssa uusio perheen. :D :D :D

iskevänsä arkaan paikkaan! No siinä mielessä onnistui että äidit nauravat vatsalihaksensa kipeiksi tälle ap:lle.

Vierailija
34/43 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain vikaa oltava kun ei ole kellekkään kelvannut..

Ja lapsettomallahan ei ole voinut olla kaatunutta suhdetta menneisyydessään?

Jos minulle ja miehelleni (15 vuotta yhdessä) tulisi ero, niin putoaisin tuohon jälkimmäiseen ryhmään, koska meillä ei ole lapsia.

Vierailija
35/43 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunnustaudu marisevaksi ihmiseksi noin ylipäänsä.

Kauhea pirttihirmu voi olla se kaunis sinkkukin. :)

En tarvitse elatusapua koska saan sitä lapsen isältä ja hoidamme kuluja muutenkin puoliksi. Isähahmoa poikani ei tarvitse, koska hänellä on omakin isä ja hyvä isä onkin. Miesystäväni onkin pojalleni enemmänkin kaveri, joka tukee häntä elämässä niinkuin minäkin tai pojan oma isä.

Lapseni ei myöskään ole suhteessamme mikään riippakivi vaan osa meidän perhettä. Yhteistä, kahdenkeskistä aikaa meillä on mieheni kanssa ihan tarpeeksi vaikkakin viihdymme hyvin yhdessä kolmistaankin, perheenä. Mutta onhan se aikuisten oma kahdenkeskinen aikakin välillä tervetullutta. Ja seksielämäkin kukoistaa.

Että enpä voi valittaa, eikä ole kyllä valitellut miehenikään, päinvastoin.

Että kirjoituksestasi päätellen aikalailla on mustavalkoinen ap sinun näkemyksesi ihmisistä, ihmissuhteista ja varmaankin elämästä noin ylipäänsä.

Vierailija
36/43 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-vuotias kahden pienen lapsen isä oli kyllästynyt kotona kaakattavaan mammaan, ei ollut enää kiinnostunut parisuhteesta, tämä äiti oli vaan lapsissa kii kokoajan eikä huomioinut yhtään enää miestä. Mies kyllästyi olemaan vaan kolmas pyörä ja elättäjä, siispä hän petti tätä mammaa minun kanssani :D

Ollaan oltu jo vuosi yhdessä, meillä menee tosi hyvin, hänen 3 ja 5 vuotiaat pojat on meillä hoidossa joka toinen vkloppu ja hyvä niin :) tämä mamma ei oikeen tykkää, mutta isä haluaa kuitenki olla lasten elämässä.

Mieheni on erittäin rakastunut minuun ja haluaa perustaa perheen minun kanssani. Alamme pian yrittää lasta ;) ja tää varmasi saa tämän eksän pään kiehumaan :D mitäs ei kiinnostunut parisuhteesta tms. silloin? Minä ainaki haluan lapsien tulon jälkeen yhteistäkin aikaa ja tehdä omia asioita. En jämähdä kotiäidiksi, en suinkaan. Hoidan lapseni mallikkaasti, mutta omistan elämässä muutakin, annan myös rakkautta miehelleni ja haluan seksiä :)

Mieheni on todella kylmä tätä eksää kohtaan, eksä alussa soitteli meille keskellä yötä ja mieheni löi hänelle luun kurkkuu, lopetti häiriköinnin sit onneksi, mutta tällainen tarina minulla :D tämän eksä on muuten 33-vuotias, eli minua paljon vanhempi..

Tällainen tarina sit irtosi perjantain kunniaksi. Vähän nihkeästi irtosi, vai mitä, mut kuitenkin. Se on tämä viikonloppuväsymys varmaan.

Vierailija
37/43 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullapersevaimoonsa kyllästynyt perheenisä löytää nuoren ja kauniin ja seksikkään tyttöystävän. Elämä on mahtavaa! Perhe ja lähes teini-ikäiset lapset jäivät taakse! Jos tyyppi on julkkis, se hehkuttaa uuden elämänsä ihanuutta lehdissa yhtään miettimättä miltä esim. omista lapsista tuntuu. Alle vuoden sisään kyykyläisillä on pulla uunissa ja seksikkäästä nuorikosta tulee peräpukamia poteva ja raskausarvista kärsivä pullapersevaimo nro 2.

Ne miehet NIIN saa "rangaustuksensa" :D. Esim. Mel Gibsonilta meni vastaavassa prosessissa mielenterveys.

Vierailija
38/43 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies perusti myös mun kanssa uusio perheen kun edellinen oli niin tyhmä ja läski eikä perheen isä jaksanut katsella sitä pulla perse mammaa ketä omisti vain lapsi perhe arjen. Mun kanssa yritti vauvaa ja heti syntyy että on miehellä onni kun mä olen hyvin koulutettu ja tosi paljon saan rahaa mun työ paikasta johon vaadittiin huippu koulutus edellinen läski yh mamma oli vain kotona tai oli sosiaali alalla. :) Kyllä nyt onni kukoistaa kun olen niin kaunis, älykäs ja timmi.

Vierailija
39/43 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä teet tuollaisia vertailuja? joo en lukenu ketjua. Mut opikeesti siis häh- onhan päivänselvää et mies äkkiseltään lähtee sen ihkun neitosen mukaan MUTTA rakkaus on jotain ihan muuta, elämään tulee vuosien myötä muitakin arvoja kuin nuoruus ja vapaus. Sitäpaisti nuori kaunis nainen voi olla hölmö ja rasittava, sängyssä kiva mut kummpanina ei. ja monen lapsen yh taas voi olla fiksu, viehättävä, viisas elämänkumppani joka kannattaa valita. Ihme pohdintoja sulla, ap- ja aika kliseisiä käsityksiä. Itse olen kohta 40v ja kyllä ne mua kiinnostavat miehet on kiiinnostunu vähän muusta kuin pinnasta- kun ne tajuaa siitä jotain. Kakskymppisenä tietty eri juttu. ja ulkonäkökeskeisiä miehiä tietenkin löytyy joka ryhmöästä, mutta kuka sellaista urpoa jaksaisi:DD

Vierailija
40/43 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen ex on pulla persevaimo joka on synnytyksessä lihonut piloille.

Mun mies on siks mun kans kun meillä on seksii koko ajan niinku nyt. Mun mies on ainakin 40 vuotta ja meil on saman verran ikä eroa. Rakkautta ? ja ihanaa kevättä sulle ap!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme