Mariseva YH vai kaunis lapseton? Kumpaan junaan miehet lähtis?
Yh:
-liuta huonokäytöksisiä ja vaativia huomionkipeitä kakaroita, joille joudut olemaan viihdyttäjä, isähahmo ja elättäjä
-elämää kakaroiden ehdoilla
-saat vaimon, mutta vaimous on vain pieni osa. Saat äidin, joka marisee, on väsynyt, tarvitsee elatusapua, isähahmoa, auttajaa arjen keskelle.
-olet aina hänelle viimeinen, lapset etusijalla, aina, joka asiassa olet viimeinen, perässäjuoksija
-rakkaus kohdistuu vain lapsiin, jämät jää miehelle
-marisee, mäkättää, käkättää, juonii, pistää sinut töihin
-synnytyksestä levahtanut, ei varmasti ole ollut aikaa huolehia kehostaan ja itsestään, kaukana seksikkäästä, seksintappaja.
Kaunis lapseton:
-kaiken voi aloittaa puhtaalta pöydältä
-saat kaiken huomion ja rauhan, ei ole kukaan kakara sitä viemässä ja pilaamassa
-saatte ensimmäisen yhteisen lapsen, rakkauslapsen
-aikaa on vain toisillenne, voitte toteuttaa yhdessä asioita, ilman että kenenkään muun ehdoilla täytyy mennä
-olet ykkönen tälle naiselle, hän käyttää rakkautesi ja energiasi vain sinuun
-teillä on yhteinen taival, pidätte toisistanne huolta
-nainen on kaunis, huoliteltu, timmi(jokapaikasta) ja seksikäs.
-voitte seikkailla/matkustella yhdessä kahdestaan ja keskittyä toisiinne, rakkauteenne
Kumman kanssa valitsisit mielummin?
Kommentit (43)
missä vaiheessa tämä kakkosvaihtoehto sitten muuttuu yh:ksi...?
Ja kierre on valmis.
Mies saa vaihtaa koko ajan että olisi kaikki huomio hänelle, ettei lapset pilaa naista.
Meillä ainakin mies tiesi, että kun nainen on pärjännyt vuosia yksin lapsen kanssa, ja hankkinut itselleen hyväpalkkaisen työpaikan siinä ohessa, niin ei tarvitse ainakaan alkaa tätä elättämään.
Riippuu siitä kumpi on paremman näköinen, mäkättää vähemmän ja ottaa paremmin poskeen.
mutta miksi listan alkupäässä jo on rakkauslapsi? Sen jälkeen ei ihan toimi tuo, että naiselle vain se mies olis ykkönen...
Yh:n kuvaus oli tarkoitushakuisesti niin karmea, että ap varmaan toivoo saavansa tietynlaisia vastauksia.
Jos katkeran marisijan ja itsensä kanssa sinut olevan ihmisen välillä pitää/ pääsee valitsemaan, niin kaipa sen itsensä kanssa sinut olevan ottaisin. Mutta yhtä hyvin se sitten voi olla yh.
Tuo kohta, laitta energiasi vain sinuun? Kuka nainen näin tekee - siis eikö tällä seksipimulla ole mitään muuta elämää kuin halu takertua mieheen. Ei kiitos - ongelmia siitä tulee pitkällä aikavälllä.
Mutta ap, sinä ainakin kuvaat lapsia niin hirveällä kielellä, etten sinunkaltaisten ihmisten kanssa halua olla missään tekemissä, oli sinun paikat miten tiukkoja tahansa.
t. yks mies
Puhut seksistä mutta et tajua että älykkyys, huumorintaju ja onnellisuus ovat erittäin seksikkäitä ominaisuuksia.
Ensinnäkään ei pidä paikkaansa tuo kahtiajako.
Olen yh enkä todellakaan marise.
Ja olen huolehtinut kehostani ym.
Ja yh ei voi olla kaunis?
Ensinnäkään ei pidä paikkaansa tuo kahtiajako. Olen yh enkä todellakaan marise. Ja olen huolehtinut kehostani ym. Ja yh ei voi olla kaunis?
Osui ja upposi. Tällä haettiin just sitä, että yyhoot lähtee puolustelemaan omia heikkouksiian. Sinua en valitsisi, olet helppo.
että marisevilla naisilla käy paras flaksi, ihan ulkonäöstä ja lapsimäärästä riippumatta. (otanta ei ole laaja, ihan vaan omasta kaveripiiristäni olen tämän huomion tehnyt)
Liekö miehillä joku prinnsi-uljas-syndrooma, ja haluavat pelastaa sen marisijan surkeasta elämästään. Eivät vaan ressukat tajua että se marina vaan jatkuu ja jatkuu.
Vähän sama juttu kuin niillä naisilla jotka rakastuvat aina ihan mahdottomiin renttuihin, joita sitten yrittävät loppuelämänsä pelastaa.
ei ole näin yksioikoista. Oletko sinä ap?
että marisevilla naisilla käy paras flaksi, ihan ulkonäöstä ja lapsimäärästä riippumatta. (otanta ei ole laaja, ihan vaan omasta kaveripiiristäni olen tämän huomion tehnyt)
Liekö miehillä joku prinnsi-uljas-syndrooma, ja haluavat pelastaa sen marisijan surkeasta elämästään. Eivät vaan ressukat tajua että se marina vaan jatkuu ja jatkuu.
Vähän sama juttu kuin niillä naisilla jotka rakastuvat aina ihan mahdottomiin renttuihin, joita sitten yrittävät loppuelämänsä pelastaa.
Olen huomannut saman. Siksi otin miehen toiselta kierrokselta. Se oli jo läksynsä oppinut.
sehän onkin noin yksijakoista....
Olin yh, en todellakaan mikään marisija, nuori, kaunis, todellakin timmi (harrastin maratooneja, kuntosalia yms.) Mies todellakin arvosti sitä, mitä olin yksin saanut aikaan, mukavan elmän itselle ja lapselle. No nyt on mies, komea ja hyväpalkkainen. Ei se kuule se yksinhuoltajuus tee ihmisestä sen kamlampaa, kyllä ne on ihan muut asiat mitkä vaikuttaa.
Ymmärrän kysymyksen niin, että markkinoilla on paljon 30+ naisia, jotka ovat syystä tai toisesta yhä lapsettomia. Heille olisi tärkeää löytää mies ja perustaa perhe. Siksi he mielellään ajattelevat, että mahdollisuudet on ainakin paljon paremmat kuin yh-mammoilla.
Mun neuvoni on, että kannattaa pitää ulkonäöstä huolta ja olla iloinen. Sillä tavalla saa tasokkaan miehen eikä tarvitse millekään b-luokan rujolle kääpiölle tehdä kersoja hätäpäissään. Lapsettomuus on tietenkin plussa, mutta ei se mitään ratkaise muihin asioihin verrattuna.
Jotain vikaa oltava kun ei ole kellekkään kelvannut..
Mut vakavasti ottaen ap, olet sairas kun tämmösiä edes mietit. Ja ilmeisesti olet tuo lapseton nainen jota kuvailet. Mutta siis sairas olet ja siksi häviät marisevalle yh:lle.
Kamalaa pintaliito ajattelua, rakkaus vaan syttyy johonkin ihmiseen, ei sitä voi valita.
Minä olen mariseva yh ja olen suorastaan taivaanlahja tämän maan miehille!!! :)))
vaikka lapsensa kasvattanutkin yksin. No joo hänellä ei näy sixpäkki ja lapset ovat etusijalla, mutta entäs sitten? Kyllä minullakin on läskiä ja en salettiin ole yhtä timmi kuin jotkut naiset. Kehuja ollaan saatu ulkonäöstä molemmat ja olisi ollut ottajia puolin ja toisin. Eli en mistään säälistä häntä ole ottanut saatika elätettäväksi. Yhdessä lasten äidin kanssa maksavat lasten menot ja sitten kun me teemme lapsen niin minä ja ukko maksetaan hänen kulunsa ýhdessä.
että siellä joku 30+ liian roikkuva ja siksi ilman parisuhdetta jäänyt mimmi yrittää selittää itselleen asiat parhain päin :D? Vai onko tää vaan provo johon toivotaan 1000 vastausta? Ei oo todellista...
Mä olen ihan tavallisen näköinen (hoikka ja nuorekas mutten mikään seksikäs kaunotar) vastoin tahtoani sinkku 37-vuotias. Ei ole lapsia "hidasteena" enkä marise, olen hyvin toimeentuleva ja itsenäinen ihminen. Olen nähnyt tuttavapiiristäni kuinka yh:t löytävät uusia kumppaneita, mutta itse en vaan löydä millään. Joten ei se yksinhuoltajuus näytä käytännössä mikään suuri este parisuhteelle olevan.
mieheni kanssa niin siirrynkö automaattisesti kategoriaan Marisevat yh:t? Siitä huolimatta että olen elättänyt viimeisen kuuden vuoden ajan koko perheen ja huolehtinut aina kunnostani ja ulkonäöstäni? Aika jännä...
Mä olen muuten samaa mieltä tuon nimim. yks mies kanssa. Jos nainen laittaa "koko energiansa" partneriinsa ja unohtaa täysin oman elämänsä niin se on vain helvetin pelottava takertuja, ei kenenkään ihannenainen.
Ihmisen, jolla on se omakin elämänsä, ei mitään ripustautujaa...