Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksin baariin, onko pelkästään säälittävää?

Vierailija
30.03.2012 |

Olen juuri muuttanut uudelle paikkakunnalle, enkä tunne täältä ketään. Haen vasta töitä. Tuntuu, että seinät kaatuu päälle.

Voiko baariin mennä yksin, vai ajatteleeko kaikki, että se on jotenkin säälittävää tai että olisin hakemassa seksiseuraa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menisin, mutta mä en niin hirveesti mieti mitä muut ajattelee..

Vierailija
2/8 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus vaan kaljalla ja lukemassa jotain kirjaa, joskus sitä seksiseuraakin hakemassa kun sinkku olen. Eikä kyllä pätkääkään kiinnosta mitä muut siitä ajattelee, vaan tuskinpa täällä Helsingissä sitä yhden taviksen baareilusta kukaan mitään ajatteleekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen käynyt. Mukava joskus nauttia pari tuoppia ja katsella kaupungin elämää. Jos nyt yksin räkäkännissä nojuu baarin nurkassa, on se kieltämättä hieman surullista. Mutta mene ihmeessä jos mieli tekee.

Vierailija
4/8 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki tuntevat toisensa. Isommassa kaupungissa voi lähteä ihan hyvin.

Vierailija
5/8 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita siis tavalliset vaatteet, tyyliin farkut ja t-paita. Ei mitään vamppivaatteita. Istuskelupaikoissa istu esim. baaritiskillä. Tai mene pöytään lukemaan lehteä. Älä mene yksinäisiin nurkkiin.

Asennoituminen on avainsana, todista itsellesi, että voit viihtyä ihan hyvin itsesi kanssa. Jos alat luoda odottavia katseita muihin, vaikutat siltä yksinäiseltä reppanalta. On siis eri asia silmäillä muita baarissaolijoilta viihtyvän näköisenä kuin luoda odottavia katseita muihin olijoihin.

Mieti, mitä meinaat tehdä baarissa ja ole tyytyväinen siihen. Jos olet tyytyväisen näköinen, ihmiset saattavat tulla juttelemaan. Silloin ei kannata olla liian kranttu seurastaan. Siis örvelöitä ei tarvitse jaksaa, mutta heidät voi torjua ystävällisesti. Myös muiden kanssa voi jutella ystävällisesti hetken, vaikka joku ei niin kiinnostavalta vaikuttaisikaan. Tärkeintä on mukava juttelu, ei se, onko joku maailman kiinnostavin ihminen.

Nämä olivat siis yksin baarinlähdön a ja o.:)

Vierailija
6/8 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerätään porukka kokoon, ja mennään yhdessä!

Vierailija
7/8 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylässä asun nyt :)

Kyllä mä taidan sit uskaltautua.

-ap

Vierailija
8/8 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluan. Ei siinä mitään : ) Ja niin olen aina tehnytkin jo 80-luvulla. Mitä sitte?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi