Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurattaa raskaana olevien/pentujen kanssa olevien äitien emäitsekkyys :D

Vierailija
29.03.2012 |

Mikä siinä on niin ihmeellistä, että teillä on se ruma möhömaha esillä, ylpeenä vedätte tuolla niinku se ois joku suuri kunnia, varsinki muille ihmisille :D ja miten aina kuvittelette etuilevan, jyräävän muiden yli jokapaikassa, kun teillä on se pentu tai möhömahanne?

Lapsia on hyvänen aika tehty vuosituhannet, meistä jokainen on oman äitimme silmäterä lapsena, kuin vielä aikuisenakin, sillä omalle äidille olemme lapsia aina :D

Mikä siinä on, että lapsen omistava äiti luulee olevansa kaikessa etusijalla? Työpaikan vuoroissa ( onneksi tällainen jyrä pistetään pöydälle aika nopeeta ja palautetaan samalle viivalle muiden työntekijöiden kans), kirkuvien ja huomionkipeiden taaperoiden kans yrittämällä yrittävät hakea muilta ihmisiltä huomioo, ihan ku muut ihmiset pitäis teidän pentuja jotenki ihmeellisenä asiana, muilla ihmisillä on oma perhe ja läheiset, ei tuolla kaupungilla huomiota hakeva lapsi ja äiti vaikuta niiden elämään millään tavalla.

Ymmärrän, jos ihmiset tulee juttelee lemmikeistä, esim. Koiraihmisiä on aika paljon ja se on harrastus. Mutta ihmiset ei ole harrasteitä, vaan normaaliasioita. Jokainen meistä on ollu vauva ja tullu sieltä äidistä.

Siitä on turha muille leuhkia ja ylpeillä, se ei ole ihme juttu muille. Muita ei kiinnosta se teidän kakara enemmän, kuin oma elämä, eikä ne teidät kakarat tule koskaan menemään kman elämän, lemmikkien, vanhempien, sisarusten tai oman lapsen edelle, ei ikinä, joten lopettakaa tuolla se huomionhaku ja minäminä, me me-ensin. Te ette ole missään yhtään sen parempia ihmisinä, kuin muutkaan. Liika ylpeys voi osua omaan nilkkaan.

Yksin toki voi ylpeillä ja keikistellä sen ruman mahan tai vieressä olevan taaperon kans, mutta te ette ole muiden ihmisten ihailun kohde missään, ja teilläkin on samat säännöt jokapaikassa ja käyttäytyäkkin voi hyvin :)

Hienoihin ravintoloihin ei tarvitse tuoda vastasyntyneitä saastaperseitä. Ne on epähygieenisiä, ne pilaa tunnelman. Ajatelkaa muitakin ihmisiä, muita ei kiinnosta kuunnella sinun pentusi rumaa ja rääkyvää virttä. Se on teidän ongelma ja menkää mäkkii, jossa kaikki pentuperheet sotkee.

Hienoissa ja romanttisissa ravintoloissa on pareja ja ihmisiä ilman lapsia, yksi ääliö kakara ei voi pilata koko ravintolaväen tunnelmaa. Siinävaiheessa tämä perhe ja itsekäs asenne, sekä paskanhajuinen ja kuulonen kakara heitetää ulos ku leppäkeihäs ja saavat kyllä valittaa ravintolan omistajaa paikan vaihdosta.

Minä en tinkis romanttisuudesta, paskanhajuinen ja ruman kuulonen kakara eikä iki itsekkäät ihmiset sitä tule pilaamaan, saavat omaan rääkynurkkaan mennä, esim vessaan syömään, koska ei paskavaippaa voi tuoda hienoihin ravintoloihin löyhkäämään. Hyi mikä oksetus. Yököttävä vauva.

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta mä saan mun elämästäni puhua ihan samalla tavoin kuin säkin puhut sun elämästäsi. Jos mun elämääni sattuu kuulumaan lapset ja he ovat minulle tärkeitä, niin voi voi.

Mutta tämä oli tietty provo ja sinä olet noin 25v.

On se vaan niin ihmeellistä, että joku voi tulkita raskaudesta ja omista lapsista iloitsemisen noin kierolla tavalla.

Hankkikaa omia lapsia jos pitää olla noin kade!

Ai niin mutta tehän oottekin Mt-ongelmaisia. Noh säästäkää ne lapset teiltä itseltänne.

Vierailija
22/70 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytöstapoja voisit toki sinäkin omata. Kutsut raskausmahoja rumiksi, lapsia rumiksi, vauvoja yököttäviksi. Omassa elämässäsi on varmasti paljon rumaa ja yököttävää. Saat myötätuntoni.

Silti olisi aiheellista osata käyttäytyä; siinä missä vaadit itsellesi tilaa, voit myös itse sitä antaa. Et ole sinäkään maailmannapa eikä sinun romanttiset tarpeesi ainoat maailmassa. Ei ole sinun koiraelämäsi tai pyykkilautamahasi yhtään sen arvokkaampia tai edes esteettisesti kauniimpia kuin jonkun muun möhömaha tai rääkyvä pentu.

Toivon elämääsi parempaa onnea, iloa ja suvaitsevaisuutta. Toivon, että pääset tuosta suosta ja saat sen, mitä niin kovasti ja ilmiselvästi kaipaat.

Hymiöt eivät tee tekstistä yhtään kauniimpaa eikä oikein humorististakaan. Tuli niin surku sinua! Hali!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin sen mielellään jo synnärille näin yliaikaseks ku on menny mutta ku ei tuu niin ei tuu :)

Ja viimeinen asia mitä mä kaipaan kesken jonkun lapseni kiukkukohtauksen on huomiota muilta ihmisiltä, varsinkaan ap:n kaltaisilta kyyliltä :D

Vierailija
24/70 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin, MUTTA 15 VUOTIAANA!!!

Käy ap kotona kasvamassa ja tuu sitte tänne takasin.

Vierailija
25/70 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kyllä tunnistaa katkerat vanhatpiiat, jotka ei ole saaneet kyrpää sisäänsä vähään aikaan. :D

Vierailija
26/70 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on sanonut ettei omat rakkaat saisi olla tärkeimpiä? :D

Joillekkin mies, lapset, koko perhe on tärkeintä. Tottakai..

Kyse oli siitä, että yrittääkö julkisilla paikoilla muita ihmisiä antamaan huomio ja ihailu nimenomaan teille? Että te olisitte huomion keskipiste koko maailmassa.

Siitä oli kysymys, sinun lapsesi ei muille ihmisille ole yhtään sen ihmeellisempi asiakas, hoitolapsi, yms, kuin vaikka mummo, naapuri tms.

Tottakai ihmisille on omat läheiset aina tärkeimpiä. Mutta

Miksi oletatte, että muitten pitäisi ihailla teidän lasta? Kun se teidän lapsi ei ole mikään ihmeellinen asia.

Se on itsekästä, narsismia. Niinku sinun lapsesi ois maailman napa. Joo niin varmaan, sen takia jyräät kärryillä muiden varpaille, tunget ja ohittelet jonossa, ( kaikenlisäksi luulet pääseväs ohi, kun sulla on lapsi) SINUN lapsesi täytyy sopeutua muiden ihmisten joukkoon ja jonottaa, se ei ole syy päästä ensin.

Bussissa sinun lapsesi ei voi viedä haluamaansa paikkaa, jos siinä istuu joku muu. Sun lapsi ei voi jyrää muiden ihmisten yli eikä saa viedä muilta ihmisiltä paikkaa. Sinun lapsesi on opeteltava käytöstavat ja tajuttava ettei ole kaikkien huomionkohde, vaan ihan normipulliainen, niinkuin sinäkin.

Vierailija
27/70 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatimuksia??? Kärryjen nostoon? Ainahan joku teitä loisijoita auttaa?

Vaan autatteko koskaan muita? Esim mummoja?

Auttaako äidit koskaan muita ihmisiä, tai kunnioitatteko edes ketään muita paitsi omaa kersaa?

Vierailija
28/70 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattaisi etsiä itsellesi mies, joka panisi susta vihan ja katkeruuden pihalle.

Vierailija
29/70 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin autan ihmisiä laidasta laitaan jos vaan voin vaikka kammoamasi äiti-ihminen olenkin.

Vierailija
30/70 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIINPÄ!

Ärsyttää kun toiset ihmiset kuvittelevat minun olevan nyt jotenkin extraerikoinen ja tarvitsevan kaikenlaista. Monet tuntuvat ajattelevan, että minun tulisi maata sohvalla palveltavana ja olla kuin invalidi. Ok, olen nyt isompi ja vien tilaa, ehkä näynkin paremmin, mutta prkl siinä ei ole mitään ihmeellistä. Lapsia on saatu ennenkin. Ihmiset tulevat juttelemaan mahasta ja vauvoista, vaikkei voisi kiinnostaa jutella vieraiden kanssa heidän mukuloistaan tai raskauksistaan. Se, että olen raskaana, ei tee vieraista ihmisistä yhtään sen läheisempiä. Antaisivat minun olla rauhassa.

Ja ei huolta, itseäni ärsyttää elokuvissa ja hienommissa ravintoloissa kiljuvat lapset. Jos lapsi ei osaa käyttäytyä, ei sitä tarvitse viedä muiden spesiaali-iltaa pilaamaan. Pitseriat ovat eri juttu, ne eivät ole niin spesiaaleihin iltoihin. Ja hyvää ruokaa niistäkin saa. Meidän ravintolointi tulee vauvan synnyttyä siirtymään lähinnä pitserioihin, jottei pilata muiden iltoja. Ja lapsi tulee mukaan leffaan vasta kun osaa käyttäytyä. Kaupassa jne. pakollisessa tietenkin on mukana, mutta kun toiset oikeasti haluaisivat viettää laatuaikaa niin en tahdo sitä mennä huutavan lapsen kanssa pilaamaan. Fakta kuitenkin on, että lapsesta lähtee ääntä.

Vierailija
31/70 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- paskanhajuiselle kodille?

-rääkykonserttia pitävälle rumalle rupivauvalle?

-itsekkälle äidille?

- äidille jolla ei ole muuta elämää, puheenaihetta, kuin lapset.?

- ei ole ystäville aikaa?

-äidille joka ei rakasta/kunnioita miestä?

En todellakaan ole kateellinen, enkä kadehdi huonokäytöksisiä kakaroita.

Itse teen lapsia ja tiedän että olen hedelmällinen, minulla on ihana mies ja teemme perheen joskus. Se ei te minusta huonompaa, etten jaksa mielistellä ihmisille, jotka ei auta/ole hyvä muille ja jotka kokoajan ylistää omaa lastaan jokapaikassa eikä ole kiinnostuneita muitten toverien asioista ja vähättelee heidän elämää.

Kun minulle tulee lapsi,Itse olen äiti, mutta myös vaimo. Minulla on myös omaa aikaa ja teen omia asioita. Olen hyvä ystävä, kuuntelen heitä. Olen hyvä vaimo, rakastan. En ylpeile, en vaadi ihailuja minulle tai lapselleni, en kerjää huomiota.

Jos tarviin apua, autan myös muita.

Pointti oli kertoa, että monet äidit vain vaativat ja vaativat, antamatta itse muille mitään.

Vierailija
32/70 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot pointtis kertonu.

Vierailija
33/70 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sulla kestää vielä todella kauan, ennen kuin puserrat sen rupivauvasi ulos. Olet vielä liian epäkypsä äidiksi.

Vierailija
34/70 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n teksti on kuin omasta kynästä. Enkä ole edes mikään teini vaan vajaa nelikymppinen. Ja joo, lapset on tehty ja koettu mutta ei ne todellakaan ole mikään elämän ykkösasia, josta tarvitsisi kailottaa kaikille.

Vierailija
35/70 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n teksti on kuin omasta kynästä. Enkä ole edes mikään teini vaan vajaa nelikymppinen.

onko sulla joku diagnoosi?

Vierailija
36/70 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on niin ihmeellistä, että teillä on se ruma möhömaha esillä, ylpeenä vedätte tuolla niinku se ois joku suuri kunnia, varsinki muille ihmisille :D ja miten aina kuvittelette etuilevan, jyräävän muiden yli jokapaikassa, kun teillä on se pentu tai möhömahanne?

Lapsia on hyvänen aika tehty vuosituhannet, meistä jokainen on oman äitimme silmäterä lapsena, kuin vielä aikuisenakin, sillä omalle äidille olemme lapsia aina :D

Mikä siinä on, että lapsen omistava äiti luulee olevansa kaikessa etusijalla? Työpaikan vuoroissa ( onneksi tällainen jyrä pistetään pöydälle aika nopeeta ja palautetaan samalle viivalle muiden työntekijöiden kans), kirkuvien ja huomionkipeiden taaperoiden kans yrittämällä yrittävät hakea muilta ihmisiltä huomioo, ihan ku muut ihmiset pitäis teidän pentuja jotenki ihmeellisenä asiana, muilla ihmisillä on oma perhe ja läheiset, ei tuolla kaupungilla huomiota hakeva lapsi ja äiti vaikuta niiden elämään millään tavalla.

Ymmärrän, jos ihmiset tulee juttelee lemmikeistä, esim. Koiraihmisiä on aika paljon ja se on harrastus. Mutta ihmiset ei ole harrasteitä, vaan normaaliasioita. Jokainen meistä on ollu vauva ja tullu sieltä äidistä.

Siitä on turha muille leuhkia ja ylpeillä, se ei ole ihme juttu muille. Muita ei kiinnosta se teidän kakara enemmän, kuin oma elämä, eikä ne teidät kakarat tule koskaan menemään kman elämän, lemmikkien, vanhempien, sisarusten tai oman lapsen edelle, ei ikinä, joten lopettakaa tuolla se huomionhaku ja minäminä, me me-ensin. Te ette ole missään yhtään sen parempia ihmisinä, kuin muutkaan. Liika ylpeys voi osua omaan nilkkaan.

Yksin toki voi ylpeillä ja keikistellä sen ruman mahan tai vieressä olevan taaperon kans, mutta te ette ole muiden ihmisten ihailun kohde missään, ja teilläkin on samat säännöt jokapaikassa ja käyttäytyäkkin voi hyvin :)

Hienoihin ravintoloihin ei tarvitse tuoda vastasyntyneitä saastaperseitä. Ne on epähygieenisiä, ne pilaa tunnelman. Ajatelkaa muitakin ihmisiä, muita ei kiinnosta kuunnella sinun pentusi rumaa ja rääkyvää virttä. Se on teidän ongelma ja menkää mäkkii, jossa kaikki pentuperheet sotkee.

Hienoissa ja romanttisissa ravintoloissa on pareja ja ihmisiä ilman lapsia, yksi ääliö kakara ei voi pilata koko ravintolaväen tunnelmaa. Siinävaiheessa tämä perhe ja itsekäs asenne, sekä paskanhajuinen ja kuulonen kakara heitetää ulos ku leppäkeihäs ja saavat kyllä valittaa ravintolan omistajaa paikan vaihdosta.

Minä en tinkis romanttisuudesta, paskanhajuinen ja ruman kuulonen kakara eikä iki itsekkäät ihmiset sitä tule pilaamaan, saavat omaan rääkynurkkaan mennä, esim vessaan syömään, koska ei paskavaippaa voi tuoda hienoihin ravintoloihin löyhkäämään. Hyi mikä oksetus. Yököttävä vauva.

sairas.

Vierailija
37/70 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-itsekkälle äidille?

Itse teen lapsia ja tiedän että olen hedelmällinen, minulla on ihana mies ja teemme perheen joskus. Se ei te minusta huonompaa, etten jaksa mielistellä ihmisille, jotka ei auta/ole hyvä muille ja jotka kokoajan ylistää omaa lastaan jokapaikassa eikä ole kiinnostuneita muitten toverien asioista ja vähättelee heidän elämää.

Kun minulle tulee lapsi,Itse olen äiti, mutta myös vaimo. Minulla on myös omaa aikaa ja teen omia asioita. Olen hyvä ystävä, kuuntelen heitä. Olen hyvä vaimo, rakastan. En ylpeile, en vaadi ihailuja minulle tai lapselleni, en kerjää huomiota.

Pointti oli kertoa, että monet äidit vain vaativat ja vaativat, antamatta itse muille mitään.

Oota vaan kun pamahdat paksuksi niin kaikki muut ihmiset, mukaanlukien sun mies, inhoaa sua ja sun rumaa paskamahaa ihan yhtä paljon kuin mitä sä nyt kohdistat muihin.

Vierailija
38/70 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[

onko sulla joku diagnoosi?

Vierailija
39/70 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskin asian olisi ehkä voinut muotoilla paremmin. En myöskään ajattele vauvoista, että ne ovat yököttäviä. Ymmärrän, että lapsia pitää ottaa eri paikkoihin mukaan, se on elämää.

Sitä taas en minäkään ymmärrä, että sitä omaa mussukkaa esitellään joka paikassa, siitä kerrotaan juuri ne paskan sävyt ja kaikki mahdolliset asiat, esitellään jatkuvalla syötöllä kuvia... Ei kiinnosta, ihan oikeasti! Toki esim. oman siskon tai parhaan ystävän lapsi on eri asia, mutta ei nekään loputtomiin kiinnosta. Vauvoista on ihan kiva jutella ja niitä on kiva katsella, mutta jos muuta puheenaihetta ei ole, niin aika surullista.

Suunnattomasti v-tuttaa myös kaupoissa kärryjensä kanssa jyräävät perheet. Lapset kiljuvat ja vanhemmat tuntuvat kuvittelevan, että heillä on oikeus tulla JUURI SIIHEN mihin he haluavat, ei väliä oliko siinä jo joku muu. HE menevät juuri tästä ja nyt! Huoh...

terv. äiti itsekin

Vierailija
40/70 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-itsekkälle äidille?

Jos olisit terve, näkisit itsekin tekstisi läpi kuinka sairas olet.

Ihme mielipide sinullakin äideistä. Onko joku loukannut sinua oikeasti noin paljon? Kentiens joku ystäväsi joka sai lapsen ja pisti perheensä etusijalle?

Sinulla on niin sairas käsitys äitiydestä. Vinkkinä sinulle: tallena viestisi ja lue ne läpi sitten kun sinä olet äiti. Tai ehkä sinä tosiaan olet silloin niin hyvä äiti ettei muut vedä mitään vertoja sinulle vaan muut äidit ovat rumia, lihavia, heillä on rumat kakarat ja paskanhajuinen koti.

Ihme että edes samassa viestissä kehtaat puhua kuinka hyvä ja avulias, huomaavainen ja hyväkäytöksinen olet.

Surullista. Mutta kuten joku edellä toivotti, toivon myös että saat silmäsi auki ja pääset katkeruudestasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä