Mies ystävällisesti ilmoitti että jos en pian hankkiudu raskauskiloista eroon
hän ei ehkä enää ikinä voi tuntea seksuaalista vetoa minuun. Nice. Vauva on 6kk, ja vasta nyt on ylipäänsä tuntunut että elämä alkaa taas olla hallinnassa vauva-arjessakin, rehellisesti en ole jaksanut uhrata aikaisemmin ajatustakaan laihduttamiselle. Huikeat 4kg jäljellä raskauskiloja, yhteensä 13kg tuli painoa. Joo olen kyllä itsekin katsonut tuota inhaa vatsalöllykkää, mutta jotenkin kun toinen töksäyttää jotain tuollaista katoaa kaikki motivaatio koko laihduttamiseen. En ole ikinä ajatellut laihduttavani vain miehen takia.
Kommentit (9)
Miehesi on ajattelematon ja epäkypsä. Ettäs kehtaa moisesta rutista.
Vastaa suloisesti hymyillen, että käyt sitten tästä lähtien lenkillä/kävelyllä (1 h) joka päivä + kuntosalilla joka toinen päivä siihen päälle. Ja toki sinä raskas mieheni mahdollistat tämän hoitamalla vauvaa ja kotia sillä välin. Oi kiitos, rakkaani!
:-)
Ei kannata laihduttaa miehen takia, mitäpä sitä puolison mielipiteistä välittämään. Anna hänenkin lihoa 110 kiloon ja vetää perseet joka viikko, hänkin voi sanoa siihen, että ei meinaa lopettaa naisen takia tapojaan. Ei ihme, että Suomi on yh-äitien luvattu maa.
Fiksu puoliso toimii pikkaisen eri tavalla kuin ap:n mies. Missä näitä käytöstavottomia ihmisiä kasvaa????
Lapsia on kaksi ja löysää nahkaa mahassa... Mulle tuli lisäksi paljon enemmän raskauskilojakin kuin ap:lle. Mun mies ei ole sanonut mitään mutta ei myöskään osoita minkäänlaista kiinnostusta minuun enää. Ei halaa, pussaa, ei mitään. Eli ilmeisesti kyse on juurikin näistä kiloista ja vartalon muuttuneista muodoista. Nyt olenkin päättänyt laihduttaa kunnolla 8n. 10 kg pois) ja jos ei mies vieläkään innostu niin ehkä sitten joku muu... joskus vielä. Mutta ap, tsemiä! Sulla ei varmasti vielä yhtään niin paha tilanne kuin mulla.
Ei jumalauta, kyllähän se kroppa muuttuu monella (useimmilla) raskauksien myötä, ja vaikka laihtuisi joka ikisen raskauskilon pois voi jäädä esim. röllövatsaa. Niiden jotka eivät tällaisia muutoksia naisensa vartalossa voi hyväksyä, ei kannata isäksi ollenkaan pyrkiäkään vaan pysyä sinkkuna poikamiehenä metsästämässä baareista nuorta lihaa.
Älä ihmeessä laihduta vain miehen takia, ja varsinkin kun tosiaan kyse on NELJÄSTÄ kilosta, ei mistään muodottomaksi säkiksi paisumisesta. Jos se seksuaalinen veto on neljästä kilosta kiinni, niin antaa olla sitten vaan! Sinänsä kyllä epäilen ettei se ole pelkästään noista kiloista kiinni vaan miehellä voi olla jotain vaikeuksia suhtautua seksuaalisesti äiti-ihmiseen, sopeutua uuteen tilanteeseen.
Sinänsä kyllä epäilen ettei se ole pelkästään noista kiloista kiinni vaan miehellä voi olla jotain vaikeuksia suhtautua seksuaalisesti äiti-ihmiseen, sopeutua uuteen tilanteeseen.
^^ Olen samaa mieltä tästä. Minun mieheni myönsi vasta kun lapsi oli parivuotias että ei häntä se löysä maha tms häirinnyt, ne olivat vain tekosyitä siihen ettei pystynyt näkemään minua samanaikaisesti vaimona ja äitinä. Onneksi tilanne on kuitenkin korjaantunut, mutta vauvavuosi siihen meni.
Ja kyllähän se kroppa muuten miehilläkin iän myötä muuttuu. Aika harvassa on se mies jolla on pieniä lapsia ja pyykkilautavatsa eikä orastavaa pallomahaa! Kummasti ne "raskauskilot" tuppaavat miehillekin jäävän ;-)! Itsensä takia kannattaa laihduttaa, jos tuntuu että siitä tulisi parempi olo, ei muiden.
kertyy yleensä raskauskiloja vähintään muutamia kiloja eikä ne häivy imettämällä...
Oikeesti; jos sun miehellä ei ole pyykkilautavatsa ja minimaalinen rasvaprosentti, ei kannata tulla aukomaan muille mitään laihduttamisesta. Kuntoilu toki on hyödyllistä ja siihen voitkin nyt pyytää rakasta puolisoasi osallistumaan hoitamalla vauvaa sillä aikaa, kun sinä kuntoilet ja palaudut.
olevaan huikeaan NELJÄÄN kiloon?? Jotain suhteellisuudentajua, kiitos. Nyt ei puhuta mistään suuremman mittakaavan lösähtämisstä.
Mahaan voi sitä paitsi jäädä löysää nahkaa (+lihakset erilleen, kuten itselleni) vaikka kiloja olisi vähemmän kuin ennen raskautta. Siihen ei sitten tepsi kuin kirurgin veitsi.
Ei kannata laihduttaa miehen takia, mitäpä sitä puolison mielipiteistä välittämään. Anna hänenkin lihoa 110 kiloon ja vetää perseet joka viikko, hänkin voi sanoa siihen, että ei meinaa lopettaa naisen takia tapojaan. Ei ihme, että Suomi on yh-äitien luvattu maa.