Älkää nyt unohtako Supermarjoa!
Kommentit (12)
mut mä jotenkin tykkään tuosta Marjosta. Toivoisin itsekin olevani yhtä energinen ja elämänmyönteinen ihminen. Lapsetkin näyttävät hyvinkäyttäytyviltä ja ihan onnellisilta. Harrastusten määrästä olen ehkä samaa mieltä kuin suurin osa täällä tuntuu aiempien ketjujen perusteella olevan: heillä pitäisi olla aikaa myös vapaaseen leikkiin ja mielikuvituksen käyttöön. Muistan jostain aiemmasta jaksosta, kun toinen tytöistä sanoi, että tällaista aikaa on vain perjantaisin ja silloin aika ei meinaa millään kulua. Mutta ihan symppikseltähän tuo Marjo vaikuttaa :)
Menossa just Livillä...
kaivaa verta nenästäs.
Jostain syystä en vain pysty katsomaan tuota ohjelmaa. Tökkii pahemman kerran. Kaikkein kamalinta ovat ne tyhjäpäätanssijat "siis niinku"-kommentteineen.
Keskisen Vesan kanssa yhteistyössä... Buah-hahhaa... Kuulostaa todella laadukkaalta, jokohan sitä jostain saa :DDD
mut mä jotenkin tykkään tuosta Marjosta. Toivoisin itsekin olevani yhtä energinen ja elämänmyönteinen ihminen. Lapsetkin näyttävät hyvinkäyttäytyviltä ja ihan onnellisilta.
Ja ihailen kovasti yrittäjyyttä:)
Menossa just Livillä...
Heidän on tää tyyli, ei paha.
Lamourettes-tanssijan pitää olla hyvännäköinen, joo, se ei niinku täyttänyt meidän ulkonäkökriteerejä.
Luuleeko se Henna olevansa joku miss maailmankaikkeus?
Mainoksia olen nähnyt. Samaa sarjaa kuin Jutta, Tiina, Matti, Kaisa, Iholla tai jotain, Tuuri ja mitä näitä nyt onkaan missit viidakossa, BB, hääohjelmat. Myötähäpeän.
suomityöt new yorkissa. Tuskin maltan odottaa...
"Mulle oma aika on sitä perheen yhteistä aikaa"... Voi ällö...