Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko muita lämpimällä vedellä lähteviä ripsareita kuin sensai 38?

Vierailija
28.03.2012 |

Lorealin tiedänkin, sen punavalkoisen putkilon. Sitä käytän yleensä jos laittaudun enemmän, kun tekee vähän massiivisemmat ripset kuin tuo Sensai. (Sensai on aika arkinen ja hillitty.) Se tosin ei pysy yhtä hyvin kuin Sensai, jos silmät yhtään vuotaa (ja mulla vuotaa). Lisäksi se valkoinen aine joskus näkyy.



Täysin vedenkestäviäkään en siis halua, en jaksa taistella niiden kanssa. Sitten taas tavalliset on alta aikayksikön poskilla.



En ole täysin tyytyväinen kumpaankaan, Sensai on vähän vaatimaton ja tuon Lorealin huonot puolet jo tulikin. Haluaisin tuuheuttavaa ripsaria.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanebo 38

Vierailija
22/27 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Oriflamen Wonder Lash lähtee myös lämpimällä vedellä (erikseen on sitten waterproof-versio).

Okei... onko tuo miten tuuheuttava? Esim. verrattuna sensain 38:n (jos olet sattunut käyttämään)? Ja ei lähde kuitenkaan liian helposti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtee vain lämpimällä vedellä. Ripsaria myy kicks.

Vierailija
24/27 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoisella pohjustetaan ja punaisella puolella on ripsiväri. Pysyy hyvin ja lähtee lämpimällä vedellä.

Vierailija
25/27 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Oriflamen Wonder Lash lähtee myös lämpimällä vedellä (erikseen on sitten waterproof-versio).

Okei... onko tuo miten tuuheuttava? Esim. verrattuna sensain 38:n (jos olet sattunut käyttämään)? Ja ei lähde kuitenkaan liian helposti?


Siinä on sellainen harja jossa on lyhyitä ja pitkiä harjaksia ja tuuheuttaa hyvin! Hinta-laatu-suhde todella kohdallaan, vaikkei muut firman tuotteet niin vakuuta.

Vierailija
26/27 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoisella pohjustetaan ja punaisella puolella on ripsiväri. Pysyy hyvin ja lähtee lämpimällä vedellä.

Ei pysy mulla... Lähtee tosi helposti jos vähänkin silmät vuotaa (laitan yleensä alaripsiinkin pikkuisen ripsaria). Lisäksi se valkoinen usein kuultaa sieltä mustan alta. Iso plussa tuolle ripsarille on se, että se TODELLA muhkeuttaa ripsiä. Oon mä sitä sen vuoksi "bilemeikissä" käyttänytkin, jos tietää ettei tarvi olla ulkotiloissa joissa viima valuttaa silmiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/27 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up vaikka vanha keskustelu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi