Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tätä oon etsiny koko ikäni!! Maailman paras ripsiväri!!!!

Vierailija
28.03.2012 |

Pakko kehua mun uus ripsiväri maasta taivaisiin vielä täälläkin! Ostin eilen uuden Maybellinen Illegal Length ripsivärin, joka on suorastaan superi. Erottelee ripset täydellisesti, ja tää tuote lupaa pidentää ripsiä 4 mm. Mulla todellakin piteni nää ripset ihan suunnattomasti, ja tänään joka toinen mun kavereista kysy, että oonko laittanu tekoripset. Oon niin tyytyväinen, koska mun ripsariostokset on menny aina pahasti pieleen, mutta nyt osu ja uppos. Hintaa tälle maailman parhaalle ripsarille tuli 12.90 e! :)

Ja ei, en ole mikää Maybellinen meikkiesittelijä :D

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kanssa ollut tyytyväinen Kanebon käyttäjä, mut nyt sitä ei löydy uuden asuinpaikan kaupoista, niin mietin uutta.

Vierailija
22/32 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko palstalla oikeasti niin hölmöjä naisia, jotka uskoo mainosväitteisiin ripsien pidentymisestä tai tuuheutumisesta jollain ripsarilla. :D Uskomatonta, kosmetiikan mainosväitteethän on kaikki ammuttu alas aikoja sitten, mittaa miten mittaat, mutta ihan samanpituiset ne ripset on kuitenkin, meikittä tai ilman :)

Kiva kuitenkin jos lumevaikutus piristää sun mieltä.

Et kai tosissasi luule, että me kuviteltaisiin ripsien oikeasti pidentyvän tai tuuheutuvan?

Kyse on siitä, että ripsiväri saa ripset näyttämään tuuheammilta ja pidemmiltä. Ripsiväri kerääntyy ripsien ympärille ja päihin paksuntaen ja pidentäen niitä. Teho on ihan selvä ja ihan todennettavissa. En esim. voi käyttää silmälaseja ripsarin laiton jälkeen, koska ripset ottaisivat kiinni silmälaseihini. (Ja kun meikin pesee pois, toki siellä on samat vanhat ripset jäljellä.)

Ei kai se sulta ole pois, että me muut halutaan näyttää kauniilta? Kannattaisi sunkin kokeilla, niin huomaisit vaikutuksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kanssa ollut tyytyväinen Kanebon käyttäjä, mut nyt sitä ei löydy uuden asuinpaikan kaupoista, niin mietin uutta.

Vierailija
24/32 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko palstalla oikeasti niin hölmöjä naisia, jotka uskoo mainosväitteisiin ripsien pidentymisestä tai tuuheutumisesta jollain ripsarilla. :D Uskomatonta, kosmetiikan mainosväitteethän on kaikki ammuttu alas aikoja sitten, mittaa miten mittaat, mutta ihan samanpituiset ne ripset on kuitenkin, meikittä tai ilman :) Kiva kuitenkin jos lumevaikutus piristää sun mieltä.

jotka pidentavat ja tuuheuttavat.

USAssa tuon hinta on $6.99 - $8.99.

Vierailija
25/32 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtanut nimeä. Oliskohan Sensai nykyisin. Koeta jos löytyisi tällä nimellä.

Vierailija
26/32 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsarin paketti on hopea, hieman kaartuva paketti. Teksti on pinkillä, ja samaa saa myös vedenkestävänä. Siinä taas on violetti teksti. Molemmat pysyy tosi hyvin koko päivän varisematta ja suttaamatta. Lähtee tosi helposti lämpimällä vedellä.

Itse en ole koskaan uskonut mainoksiin, jossa luvataan irtoripsimäistä pituutta jne. jne. Mutta tuo oikeasti pidentää todella paljon. Samoin saa jonkun verran tuuheutta, itselläni on taas luonnostaan tosi tuuheat ripset. Ja ainahan tuuheutta saa kun laittaa pari ylimäärästä kerrosta :)

Vierailija
27/32 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Olet joko mies tai ripsaria käyttämätön nainen. Minä ainakin huomaan joka ilta meikkejä pestessäni, että ripsari on selvästi kertynyt ripsien ympärille ja päihin tehden niistä pidemmät. Siitä olen kyllä samaa mieltä, että kaikkeen mainosten sisältöön kannattaa suhtautua erittäin kriittisesti ja googlata vaikkapa tällaisiä ihan oikeiden ihmisten käyttökokemuksia kyseisestä tuotteesta.

Vierailija
28/32 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
29/32 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostan seuraavaksi! :)

Vierailija
30/32 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut sitä, joka on violetissa purkissa, se on loistava! Täytyy kokeilla tuota seuraavaksi! Varsinkin jos saa myös vedenpitävänä, se on ehdoton juttu.

Vierailija
31/32 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot yhtään asiaa tutkinut tiedät varmaan kuituteknologiasta jotka todellakin pidentää ripsiä.

Vierailija
32/32 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vinkeistä. Olen etsinyt ripsaria vuosia....mitään Lancomea ei ole vara ostaa, mutta toi Maibeline voisi toimia? Pahin juttu halvemmissa on että ne varisee tai ei tartu ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi