Tätä oon etsiny koko ikäni!! Maailman paras ripsiväri!!!!
Pakko kehua mun uus ripsiväri maasta taivaisiin vielä täälläkin! Ostin eilen uuden Maybellinen Illegal Length ripsivärin, joka on suorastaan superi. Erottelee ripset täydellisesti, ja tää tuote lupaa pidentää ripsiä 4 mm. Mulla todellakin piteni nää ripset ihan suunnattomasti, ja tänään joka toinen mun kavereista kysy, että oonko laittanu tekoripset. Oon niin tyytyväinen, koska mun ripsariostokset on menny aina pahasti pieleen, mutta nyt osu ja uppos. Hintaa tälle maailman parhaalle ripsarille tuli 12.90 e! :)
Ja ei, en ole mikää Maybellinen meikkiesittelijä :D
Kommentit (32)
tossa keltanen pakkaus? jos on,niin allekirjoitan hehkutuksesi! :)
että vastasit kysymykseeni!
se ripsari mihin minä ihastuin on nimeltään the colossal volum express,ja tää todella tuuheutti ja anto mulle ripset!! mulla nimittäin harvat ja lyhkäset. että tätä minä taasen suosittelen..
Minustakin Dior Diorshow Black Out on paras kokeilemani ripsiväri, ostin vedenkestävän, mutta se ei teekään ripsistä niin tuuheita, harmittaa.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2012 klo 20:44"]Mä rupesin käyttämään Kanebon 38-ripsaria enkä vaihda enää ikinä. Iho on rasvainen ja tää on kautta 40-vuotisen historiani ainoa ripsari, joka oikeasti pysyy koko päivän eikä löydy illalla silmien alta. Lisäksi sen poistaminen on aivan loistavan helppoa, ei tarvi kuin vettä, ei mustia pandasilmänaluksia jotka pitää hinkata puhtaaksi meikinpoistoaineella.
[/quote]
Onko sulla omasta takaa pitkät ripset ja joka jumalan silmänräpäytyksellä ripsari sotkee silmänaluset? Laita puuteria silmien alle, niin ripsati ei enää sotke. Tietty, jos ripsari varisee, niin siihen tuo ei auta. Mulla itsellä on luonnostaan pitkät ripset ja ilman puuteria kaikki ripsarit sottaa.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2012 klo 20:56"]
Onko palstalla oikeasti niin hölmöjä naisia, jotka uskoo mainosväitteisiin ripsien pidentymisestä tai tuuheutumisesta jollain ripsarilla. :D Uskomatonta, kosmetiikan mainosväitteethän on kaikki ammuttu alas aikoja sitten, mittaa miten mittaat, mutta ihan samanpituiset ne ripset on kuitenkin, meikittä tai ilman :)
Kiva kuitenkin jos lumevaikutus piristää sun mieltä.
[/quote]
Jos ripsen pää on valkoinen, niin kyllä se mustaksi värjättynä nyt vain pitenee. Ei tietenkään oikeasti, mutta näyttää pidemmältä you know.
Mä niin komppaan! Kaikki Diorit hyviä, mut tää ehkä paras.
tossa keltanen pakkaus? jos on,niin allekirjoitan hehkutuksesi! :)
Taidampa huomenna suunnata ripsariostoksille :)
olen tykännyt Maybellinen aiemmistakin ripsareista, joten tuotakin voisi kokeilla. Tuuheuttaako se yhtään? Itse kaipaan myös tuuheutta, pituutta on omasta takaa jonkin verran joten haluan ripsarin myös tuuheuttavan. Haluan siis toki lisää pituuttakin mutta monet pidentävät näyttävät hölmöiltä kun eivät yhtään tuuheuta, sitten on vaan kamalan pitkät ohuet haituvat, kuin hämähäkin koivet.
avasin viestiäkään :) On kyllä huippuripsari, hinta-laatusuhde loistava! Mä maksoin omastani alle 12 €, S-marketista ostin.
Meikä taas tykkää Estëe Lauderin Double Wear -ripsarista. Lähtee pois lämpimällä vedellä (kuten Kanebo), ja pitää mitä lupaa. Ostin muutama päivä sitten, ja olen tosi tyytyväinen.
Mulla ulkotyö ja vuotavat silmät tekevät sen että voin käyttää vaan vedenkestäviä ripsareita.
Mä rupesin käyttämään Kanebon 38-ripsaria enkä vaihda enää ikinä. Iho on rasvainen ja tää on kautta 40-vuotisen historiani ainoa ripsari, joka oikeasti pysyy koko päivän eikä löydy illalla silmien alta. Lisäksi sen poistaminen on aivan loistavan helppoa, ei tarvi kuin vettä, ei mustia pandasilmänaluksia jotka pitää hinkata puhtaaksi meikinpoistoaineella.
mä oon niin kyyninen ripsarien suhteen. usein ekan viikon tuntuu et toimii mut sit heti klimppiytyy tms.
nyt oon ostanu sitä sensai38, enkä vaihda vaikka onkin kallis.
on kuitenkin melkeen ainoo meikki mitä käytän nii menköön siihen sit koko meikkibudjetti. :D
Olen kokeillut vaikka mitä ripsareita, tämän mukaanlukien, ja edelleen ja aina vaan ihan ykkönen on Diorin Diorshow balck out maskara. Ei ole sen voittanutta ja uskokaa, olen todella kokeillut ihan kaikkia mahdollisia ripsareita (halppiksia), muutamia merkkiripsareitakin. Aina palaan vaan tohon Dioriin. Ok, onhan se kalliimpi (reilu 30e), mutta täysin hintansa väärtti.
Diorshow ripsareita on useita, mutta nimenomaan se black out on se ykkänen niistä. Tämä vinkkinä, jos joku haluaa tuon ostaa. Itse ostan aina lentokentiltä tai laivalta, siinä säästää aika paljon hinnassa.
Ihana ripsari, kerros riittää, kauniit ripset.
Onko palstalla oikeasti niin hölmöjä naisia, jotka uskoo mainosväitteisiin ripsien pidentymisestä tai tuuheutumisesta jollain ripsarilla. :D Uskomatonta, kosmetiikan mainosväitteethän on kaikki ammuttu alas aikoja sitten, mittaa miten mittaat, mutta ihan samanpituiset ne ripset on kuitenkin, meikittä tai ilman :)
Kiva kuitenkin jos lumevaikutus piristää sun mieltä.
Olen kokeillut vaikka mitä ripsareita, tämän mukaanlukien, ja edelleen ja aina vaan ihan ykkönen on Diorin Diorshow balck out maskara. Ei ole sen voittanutta ja uskokaa, olen todella kokeillut ihan kaikkia mahdollisia ripsareita (halppiksia), muutamia merkkiripsareitakin. Aina palaan vaan tohon Dioriin. Ok, onhan se kalliimpi (reilu 30e), mutta täysin hintansa väärtti.
Diorshow ripsareita on useita, mutta nimenomaan se black out on se ykkänen niistä. Tämä vinkkinä, jos joku haluaa tuon ostaa. Itse ostan aina lentokentiltä tai laivalta, siinä säästää aika paljon hinnassa.
mutta mulla se Diorin The mascara on Diorshow Iconic. Se nimittäin taivuttaa ripsiä ja mun piikkisuorat ripset tarvitsevat nimenomaan sitä taivutusta.
Arkikäytössä mulla on myös vaihdellen Sensain ja Cliniquen ripsivärejä, mutta aika vaatimattoman näköiset ripsethän niillä tulee.
vai sellainen "vanhanaikainen" tuuhea?
että vastasit kysymykseeni!
se ripsari mihin minä ihastuin on nimeltään the colossal volum express,ja tää todella tuuheutti ja anto mulle ripset!! mulla nimittäin harvat ja lyhkäset. että tätä minä taasen suosittelen..