Hyi kaveri on tavannut Pakistanilaisen miehen :(
Kommentit (11)
En näe mikä siinä on niin HYI HYI hirveää.
Mun omani sattuu olemaan onneksi komea ja pitkä. Jos sun kaveris sitten pitäis alkaa katselemaan paremman näköisiä miehiä. Eipä se pakistanilaisuus ketään automaattisesti rumaksi tee.
Mun omani sattuu olemaan onneksi komea ja pitkä. Jos sun kaveris sitten pitäis alkaa katselemaan paremman näköisiä miehiä. Eipä se pakistanilaisuus ketään automaattisesti rumaksi tee.
Mikä siinä on hyi, ei kai se kansallisuus sitä tee.
Suomalaisen vaimo
ollut rasisti, jonka levy on jumittunut paikalleen...
ne jotka ei koskaan 100 prosenttisesti länsimaistu tai hylkää muslimiuskontoa ei ole varteenotettavia seurustelukumppaneita
että en suosittele
(kokemusta katsos löytyy)
ja aivan ihanan kumppanin olen löytänyt, vaikka muslimiuskontoaan ei olekaan hylännyt.
Minä suosittelisin, tietenkin ihan tyypistä riippuen. Kaikilla kun uskontoon katsomatta ei ole sitä sydämen sivistystä.
ja aivan ihanan kumppanin olen löytänyt, vaikka muslimiuskontoaan ei olekaan hylännyt.
Minä suosittelisin, tietenkin ihan tyypistä riippuen. Kaikilla kun uskontoon katsomatta ei ole sitä sydämen sivistystä.
Sinun miestäsi suosittelet?
minkämaalaisia ihmisiä. Mikä siinä nyt niin hyi on?
mita mielta olet niista ap? Onko hyi vai hai?
Olen ollut jo yli 10 vuotta tyytyväinen akateemisesti koulutettuun asiantuntijatehtävissä työskentelevään pakistanilaismieheeni. Kotityöt tehdään yhdessä ja muutenkin meillä on todella tasa-arvoinen suhde. En näe mikä siinä on niin HYI HYI hirveää.