Miten saada parempi mieli?
Tuntuu etten kykene hallitsemaan millään lailla tunteitani. Kuulin yhdeltä mies ystävältäni, siis joskus meillä oli myös syvempiä tunteita pelissä, mut ne vaan kaatu siihen et hän on vähän tunteeton ja sitoutumiskammoinen. Sain sitten kuulla tältä mieheltä, et jotkut ihmiset oli puhunu mun seläntakana. Yritin jankata että ketkä. Mut jankkauksen päälitteeks hän sit vaan huoritteli minut. Ja ai että se sattu!! En olisi uskonut että hän ihan niin pitkälle menis kuitenkaan, kun tietää muutaman jutun. Mutta, ei kuulemma voi sanoa nimiä ketkä sano minusta. Eivät he kuitenkaan haukkuneet tai mitään. Kertoivat että minkalainen olen ollut menneisyydessäni. Eli kuulemma nössykkä, kilahdellut joka asiasta, todellisuuden taju lähtenyt käppäilemään. Luulin et kun tein elämänmuutoksen eli vaihdoin paikkakuntaakin jne. Olisin päässyt eroon noista jutuista! Nyt kun kuulin, että selkäni takana oli puhuttu tuntui että se vanha hirviö ämmä olisi palannut takaisin enkä millään pyri hallitsemaan tunteitani ennen kun tiedän keitä nämä puhujat olivat... Puuhkun ja puhisen vaan vihaa tälle miehelle vihaa niin paljon et voisin jopa kuristaa sen ! Haastan riitaa jatkuvasti koska olen niin katkera jne. Yritin tänään piristää itseäni niin että kävin shoppailemassa kivan paidan ja korvikset, pelottaa jos tää ilosuus, rentous ja tasapaino häviää taas elämästä. Onko tää normaalia vai oonko jollain tavalla mielisairas?