Miten hankkiudut eroon kerjäläisistä?
Tarkoitan, että jos olet kaupungilla liikkeellä ja "saat kimppuusi" kerjäläisen, mitä teet?
Kommentit (15)
sitten he hymyilevät iloisesti ja lähtevät pois!
vaan kävelen vain ohi ja katson suoraan eteeni. Menettelen näin myös feissareiden, kosmetiikka- ja puhelinliittymäkaupustelijoiden kanssa. Toimii.
istuvat maassa ja eivät ole kertaakaan häirinneet. Kerran eräs poika yritti myydä kiikaria, sanoin ei kiinnosta ja meni pois. Ratikassa rahaa pummanneille juopoille olen sanonut että ei ole rahaa, so simple.
Ihmettelen teitä tarranauhoja, jos kerjäläiset teihin liimautuu. Ootteko jotain kerjäläismagneetteja vai mitä laitatte parfyymiksi?
Kerjäläiset kyllä ihan itse tulevat lappujensa ja kuppiensa kanssa kerjuulle ja Jeesus loves you viesteineen...
Mussa on ehkä jotain vikaa, mutta en koskaan joudu ongelmiin kerjäläisten enkä feissareiden tms. kanssa. Sanon ystävällisesti ein ja se on siinä.
perinteisesti käsken painua sinne mistä on tullutkin.
Äänensävy on luonnollisesti sellainen että ymmärtää olevansa ei-toivottua porukkaa.
Äänensävy on luonnollisesti sellainen että ymmärtää olevansa ei-toivottua porukkaa.
Mä oon oikeesti ihan pulassa noiden kerjäläisten kanssa, en pääse niistä millään eroon! Roikkuvat vaan kyljessä kiinni eivätkä lähde millään. Ehkä mun ignooraustaktiikka on liian lepsu...
kaduilla. Katson jo kaukaa reitin miten onnistun välttämään ne. Aiemmin en välittänyt niistä, nyt olen alkanut inhoamaan koko kerjäläisyyttä. Meni kuppi nurin, kun raahaavat niitä kersoja tänne. Joku kansanedustaja väläytti että pitäisikö ihan kouluttaa niitä täällä! Sori, meni ohi..
kaduilla. Katson jo kaukaa reitin miten onnistun välttämään ne. Aiemmin en välittänyt niistä, nyt olen alkanut inhoamaan koko kerjäläisyyttä. Meni kuppi nurin, kun raahaavat niitä kersoja tänne. Joku kansanedustaja väläytti että pitäisikö ihan kouluttaa niitä täällä! Sori, meni ohi..
Mua kanssa ahdistaa niin paljon, että olen alkanut valita reittejäni sen mukaan, että en joutuisi kerjäläisten kanssa tekemisiin.
Tarkoitan, että jos olet kaupungilla liikkeellä ja "saat kimppuusi" kerjäläisen, mitä teet?
no, romanialaisrouva, suu täynnä kultahampaita, osoitti mulle pankkiautomaattia ja ehdotti että kävisin nostamassa rahaa.:D Joo, mulla on usein tapana jaella useita kymppejä kadulla ympäriinsä... :D
Kerjäläisille täytyy jakaa lista Suomen sadasta rikkaimmista ja hyvätuloisimmista ihmisistä, yhteystietoineen päivineen. Ehkä jokaisen kansalaisen velvollisuus olisi kantaa muutama kopio tätä listaa mukanaan minne ikinä hän meneekään?
Kerjäläisille täytyy jakaa lista Suomen sadasta rikkaimmista ja hyvätuloisimmista ihmisistä, yhteystietoineen päivineen. Ehkä jokaisen kansalaisen velvollisuus olisi kantaa muutama kopio tätä listaa mukanaan minne ikinä hän meneekään?
ja tuntomerkit mukaan kanssa! Ja samaan listaan vois pistää kaikki kerjäläisten ylimmät ystävät, Alexander Stubb ja kumppanit, menköön niiden tykö...
Äänensävy on luonnollisesti sellainen että ymmärtää olevansa ei-toivottua porukkaa.Mä oon oikeesti ihan pulassa noiden kerjäläisten kanssa, en pääse niistä millään eroon! Roikkuvat vaan kyljessä kiinni eivätkä lähde millään. Ehkä mun ignooraustaktiikka on liian lepsu...
vaatii vaan tarpeeksi vittumaista luonnetta.
Feissaritkin yleensä jättävät minut rauhaan.
Sen verran monta kertaa taskuvarkaat ovat käyneet Euroopan suurkaupungeissa päälle että homma hoituu.
Myöskin markettien pihoilla autostaan nahkatakkeja tai kattiloita myyvät "italialaiset" saavat osansa vittuilustani:)
"Go away!"
Aina häipyvät mitään enempiä ehdottelematta.