Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

JJs house kokemuksia?

Vierailija
14.05.2013 |

Onko kukaan tilannut JJs housesta häämekkoa tai muita mekkoja?

Oletteko olleet tyytyväisiä tilaukseenne? Entä kuinka nopeasti paketti tuli perille? jos tilasitte saksan kautta, niin tuliko silti tullimaksua?

Kiitos vastauksista.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kesä 2021 morsiammen äidin mekon nro 252059 viininpunaisena.

Toimitus noin kuukausi tilasin numeroa isomman kun tuo malli kesti sen. Mekko on ihana

ja oikean kokoinen tosin rintaliivikupit otin pois ne oli liikaa.

Tuli pienessä laatikossa silitys vaan. Kokemusksena olen tyytyväinen.

Vierailija
62/69 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska paikka, 4kk odottanut jo hyvitystä palautetusta tuotteesta.

En suosittele kenenkään ostamaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

I can't recommend buying from JJs House. The items arrived 2 weeks later than expected, after the wedding... Shipping time was 1 month! Seems like you can't return the items if they aren't damaged.

Very poor quality, made in China. Extremely high shipping costs. 

Vierailija
64/69 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lisää kokemuksia? Paljon näyttäisi tyytyväisiä olevan...

Vierailija
65/69 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää sitten ilmoittivat että tilaus on lähetetty matkaan. Toimitus ajankohdaksi tilausta tehdessä merkitty elo-syyskuun vaihde, eli ainakin tällä hetkellä on kaikki mennyt kuten pitää. Klarnan kautta maksu, ja myös lasku päivittyi samaan aikaan kun tilaus lähti eteenpäin.

Tullista ja alv:sta kysyin asiakaspalvelusta, vastasivat hyvin nopeasti kyselyihin. Ilmoittivat että alv sisältyy (se näkyy Klarnan laskussa sekä tilauksen yhteenvedossa eriteltynä) ja joskus harvoin asiakkaille tulee maksettavaksi tulli, jos näin käy että tullimaksut joutuu maksamaan, pyysivät olemaan uudelleen yhteydessä aspaan ja hyvittävät sitten tullimaksut...

Erittäinkin varauksella suhtaudun vielä tähän tulli-asiaan. Odotan että tulli tulee maksettavaksi ja siihen olen varautunut. Jos niin käy, otan toki yhteyttä myyjään, mutta en usko että summaa hyvittäväisivät suoraan rahana, ehkä jonakin ale-koodina.

Palaan tänne sitten kertomaan mitä paketista paljastuu ja paljonko ylimääräisiä kuluja tuli kun tuotteet saapuu.

Mekko on tilattu mittatilauksena, että palauttamaan sitä ei pysty. Jännityksellä täällä odotellaan, että tuleeko sitä mitä pitäisi vai joudunko maksamaan morsiuspukuni kahteen kertaan jos tämä edullinen ostos menee puihin.

Vierailija
66/69 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekko saapui luvatussa aikataulussa. Kiinalaisen (?) Kuljetusyrityksen seuranta toimi hyvin ja viimeinen kuljetus mekolle oli Matkahuolto joka toi paketin lähimpään noutopaikkaan.

Tavarat oli oikein ja kuvausten mukaisia.

Mekko on teetetty mittojen mukaan, sopiva oli muuten, mutta olkaimet ovat itselleni pitkähkö selkäisenä persjalkana jonkin verran liian lyhyet, eli vyötärö nousee aavistuksen liian korkealle ainakin omaan makuuni -> olkaimia täytyy pidentää jokunen sentti. Aikaa minulla on vielä ennen häitä, joten mietin teenko pidennyksen itse, vai vienkö lähimpään ompelimoon, katsotaan.

rinta, vyötärö, lantio ja mekon pituus oikein ja ompelun laatu erittäin hyvä, kankaat siististi leikattu ja ompeleet kulkee suorassa. Olen tyytyväinen, hinta/laatu hyvä ja tilaus hoitui kätevästi, asiakaspalvelu vastasi nopeasti ja maksuvaihtoehtona Klarna, jota itse tykkään käyttää nettiostoksiin.

Vierailija
67/69 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen kirjoitus on puolen vuoden takaa, mutta kysyisin, jos joku tietää:

Miten tulee Matkahuollosta ilmoitus, että paketti on noudettavissa? Seurannasta näin, että pakettini on toimitettu pakettipisteeseen toissapäivänä. Milloin ilmoitus olisi ehkä tulossa? Vai pitääkö minun olla yhteydessä matkahuoltoon?

Tilauksessa on toki osoitteeni, mutta puh.nro on ilman sitä ekaa nollaa. Jos tekstarina tulee ilmoitus, niin voiko tässä käydä "käpy"?

Vierailija
68/69 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä huono kokemus paikasta. Tilasin iltapuvun oman mittojen mukaan. Jouduin maksamaan vielä tullit päälle. Mekon laatu huono ja ei ommeltu mittojeni mukaan. Tein reklamaation ja palauttivat minulle 15€ hyvityksenä, kun puku ei istunut päälleni. Minun piti lähettää kuvia miltä puku istui päälläni. Palauttaa ei voinut, kun oli mittojen mukaan tilattu. Huono kokemus jäi ja pukua en käyttänyt koskaan.

Vierailija
69/69 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin hienot Mary Jane avokkaat kengät ja pari hienoa korua sivustolta. En ollut tätä ennen löytänyt mistään tämänkaltaisia. Voisiko joku vinkata hyviä sivustoja, josta löytyisi hyviä kenkiä, jostain luotettavasta verkkokaupasta?