JJs house kokemuksia?
Onko kukaan tilannut JJs housesta häämekkoa tai muita mekkoja?
Oletteko olleet tyytyväisiä tilaukseenne? Entä kuinka nopeasti paketti tuli perille? jos tilasitte saksan kautta, niin tuliko silti tullimaksua?
Kiitos vastauksista.
Kommentit (69)
Hei! Tilasin tämän mekon http://www.jjshouse.com/fi/Tanssiaismekot-Kullanmuru-Lattiaa-Hipova-Pit… , toivottavasti linkki näkyy. Tilasin koon 2, EU 32, koska halusin, että sukulaiseni muuttaa sen mulle sopivaks :) tiesin ett koko 32 on iso kun oon pätkä ja pieni :D Tullimaksuist en oo varma, viel ei ainakaa semmosii oo tullu, soitto tuli tullist, mutt tuliskoha lasku peräs? Ihmettelen itekki kui hääpuku tuotiin ilman ett tuli mitää maksuu tullist :o se summa mikä tilaamisen jälkee luki ni se on hinta minkä maksoin, puku ja postitusmaksu. Toivottavast mun vastaus auttaa sua ny ees vähä :)
Jatkoo mun vastaukseen, tullimaksu tul tänää postis, vähä vajaa satanen o tullimaksu, noin 300€ tuli hääpuku maksamaan kokonaa tullimaksun kans.
Tilasin itselleni hääpuvun JJsHousista. Olin todella tyytyväinen pukuun :) kokotaulukon mukaan valitsin koon ja puku istui todella hyvin. Olin tyytyväinen puvun laatuun ja toimitus tuli kotiovelle noin 3 von kuluttua ☺ suosittelen! 😊
Unko uusia kokemuksia?
Ja maksujen suuruksia olis kivatietää....
eli mekko(+toim)+alvit+tulli+kuljetus.
Jos ollain olisi enempi kokemuksia ja tietoja ni olisin enemmän kuin halukas kuulemaan :)
Kesällä häät ja pitäis mekko löytää..
Mä tilasin vuos sitten häämekon ja olin laatuun tyytyväinen,vajaassa 3 viikossa tuli. Tulli ja muut maksut oli n.100e lisää.
Tilasin tyttärelleni sieltä Empire-tyylisen Kullanmuru mekkon + samanvärisen sifonkihuivin.
Mekko maksoi 105e, huivi 15e (+ toimituskulut) yht. 150,90e.
Tullimaksu oli 53e eli yhteensä mekon hinnaksi muodostui 203,90e.
Mekon saapuessa huomattiin, että se on alaosasta ok, mutta yläosasta aivan liian iso. Käytännössä puotoaa päältä. Olen ollut yhteydessä useamman kerran firmaan kertoakseni, että haluan palauttaa tilaamani tuotteet.
Palauttaminen tuntuu olevan tosi vaikeaa. Pitää lähettää valokuvia mekosta, mikä/mistä/missä on vikaa. Kun ne sain lähetettyä tarjoavat 10% hyvitystä laskusta jos vien sen ompelialle korjattavaksi tai 20% hyvitystä tilatessa kokonaan uusi mekko.
En ole ennen törmänyt moiseen tilanteeseen. Aina on palauttaminen onnistunut jos tuote ei jostakin syystä miellytä tai ole sopivan kokoinen (liian pieni/iso tms.). Nyt rupean olemaan kypsä tilanteen kanssa. Meillä juhlat lähestyy mihin mekkoa tarvitaan ja en tiedä saanko palautettua mekon vai en, jotta saataisiin ostettua tyttärelle uusi mekko jostakin Suomalaisesta kaupasta.
En suosittele kyseistä sivustoa kenellekkään.
Mittani täsmäsivät täysin erään mekon mittoja, mutta mekko ei istunut ollenkaan. Palautus mahdotonta ja lupaavat palauttaa pienen hyvityksen, mutta senkin takaisin saaminen on erittäin vaikeaa.
Käsitys on väärä. Tilasin itse 92€:n hintaisen häävieraan mekon, josta maksoin tullia ja alvia 52,09€, ja vielä uudelleen kuljetusmaksun 27,60€. Mekkoon pulittamallani summalla olisin takuulla saanut mieleiseni Suomestakin, ehkä jopa edullisemmin. Kyseinen mekko oli liian lyhyt.
Itse tilasin kun paikka oli vielä aika "tuntematon" eli siis ei ollut mtn mainoksia missään sun muuta. Kuitenkin ostin sieltä räätälöidyn mekon (tullit maksaa sit ihan älyttömän paljon). Mutta paikka on luotettava ja parempaa mekkoa saa hakea laatu on 10+. Tuotteen tulossa meni aika pitkään mutta pdotus palkittiin :)
Itse tilasin vuosi sitten kyseisestä firmasta vanhojentanssimekon. Mekko oli todella kaunis, samanlainen kuin kuvissa. Mekko tehtiin mittoihin ja istui hyvin.
Mekko lähetettiin viikon päästä tilauksesta ja kottin se saapui hieman yli kahden viikon kuluttua tilauksesta. Ongelmia JJshousen kanssa ei ollut, mutta luottoni kuljetusfirmaan (ups) ei ollut kovin hyvä, joten se hieman hidasti mekon saapumista. Mekko kuitenkin toimitettiin kotiovelle asti.
Kannattaa varautua, että mekolle tulee melko paljonkin lisää hintaa tullin vuoksi.
Kannattaa lukea suurin varauksin tänne kirjoitettuja hyviä arvioita ko. puljusta. Ne saattavat olla maksettuja tai muulla tavoin järjestettyjä. Niitä tulee kovalla syötöllä varsinkin englanninkielisillä sivustoilla jolloin kriittiset kommentit hukkuvat sekaan. Kiinalainen kusettaa.
Tuoreita kokemuksia kellään? Löysin ihanan phääpuvun kyseiseltä sivulta ja mietin uskaltaako tilata..
Osaako kukaan sanoa osviittaa noista tullimaksuista?
Täällä myös yksi tuleva morsian miettii uskaltaisiko tilata jjshouselta hääpukua... Itsellä tulee olemaan pienet ja intiimit häät, ja ko.sivuston mekoista löytyi useampikin siihen sopiva simppeli mekko. Tuntuu, että Suomessa joutuu todella yksinkertaisestakin mekosta pulittamaan isoja summia. Ja kuulemma ovat kuitenkin usein yhtälailla ulkomailla valmistettuja.
Toki olen itsekin joskus joutunut pettymään netistä tilattuun halpaan laatuun, mutta tämän lafkan kanssa moni tuntuu olleen myös tyytyväinen. Olisinkin erittäin kiitollinen nimenomaan HÄÄMEKKOIHIN liittyvistä kokemuksista, puolesta ja vastaan! Tai mikäli on jotain muuta nettikauppaa suositeltavana. Kiitos avusta :)
Mä olen tilannut tuolta tyttärelleni 2 kertaa, ja olen ollut tyytyväinen ja voin suositella.
Lisäksi olen sitä mieltä, että suomalaiset morsiuspukuliikkeet tilaavat myös Kiinasta kaikki mekkonsa ja myyvät sitten todella suurella voitolla Suomessa.
Hei sinä "Häät kesällä", nro 21! Haluaisitko kertoa hieman tarkemmin kokemuksestasi? Itsekin suunnittelen hääpuvun tilaamista ko. firmasta :) Minkälaisen mekon tilasit, pystytkö linkittämään tai kuvailemaan tarkasti? Tilasitko omien mittojesi mukaan vai sen valmiin taulukon mukaan? Paljonko tuli tulli- ym. maksuja päälle? Kiitos paljon, jos viitsit vastata :)!