JJs house kokemuksia?
Onko kukaan tilannut JJs housesta häämekkoa tai muita mekkoja?
Oletteko olleet tyytyväisiä tilaukseenne? Entä kuinka nopeasti paketti tuli perille? jos tilasitte saksan kautta, niin tuliko silti tullimaksua?
Kiitos vastauksista.
Kommentit (69)
moi , todella laatu/hinta suhde pielessä , tullimaksu kalliinpi kuin itse tuote ,tuolla kaapissa roikkuu,en viitsinyt aloittaa palautus runpaa,todella pettynyt ,kiinalaisia huonolaatuisia .
Itse ihastuin näihin;
https://www.jjshouse.com/fi/Trumpettimekot-Merenneito-Off-Shoulder-Ylip…
https://www.jjshouse.com/fi/A-Linjainen-Prinsessa-V-Kaula-Aukko-Lattiaa…
tuota ensimmäistä mekkoa olen nähnyt paljon istagramissa ja se näyttää arvostelijoidenkin kuvissa ihan kivalta. En silti tiedä uskaltaisinko tilata tuolta. Katsoin youtube-arvosteluja ja googlettelin ja kovin löytyy ristiriitaisia kommentteja paikasta. Eihän nuo älyttömän kalliita ole, mutta harmittaisi maksaa edes tuo n. 140€ + alvit, jos mekko on ihan surkea.
Mistähän löytäisin noiden mekkojen tyylisiä mekkoja? Katsoin pari sivua läpi, mm. Niinatar ja Mecco ja siellä mekot sitten maksaa 200-500. Huh. Kyseessä on kuitenkin vain yhdet häät.
Kiitoslaitoin sivustolle palautteen. Yrittävät pidättää rahani mekosta, joka ei koskaan saapunut perille!
Minä otin riskin ja tilasin hääpuvun ja vielä mittatilauksena. Jännitti hirveesti että mitähän sieltä tulee, mutta kun halpa hinta houkutti. Mekko tuli n. kuukausi tilauksesta. Ihan täydellinen! Puku tuli pienessä laatikossa ja on tosi ryppyinen mutta aion joka tapauksessa käyttää sen pesulassa. Mitoiltaan ja pituudeltaan ihan täydellinen ja pitsi yksityiskohdat on kauniita. Mä kyl suosittelen tuolta tilausta, jos ei halua maksaa itseään kipeeksi. :) Mekko maksoi 267€ + tulli 84€.
Onko kenelläkään kokemuksia vanhojentanssimekoista?
Itse olen n 170 cm pitkä ja mietin ovatko mekot kuinka lyhyitä.. matalilla kengillä kuitenkin tanssin!
Katso tuotteen tiedoista pituus kaulankuopasta lattiaan. Itse ~177cm ja löysin sopivan!
Kaason mekon tilasin jjshouselta omien mittojen mukaan. Toimitus kesti n.3 vk. Tullimaksu muistaakseni 42e. Mekko toimituksineen ja tulleineen yhteensä n.130e. Olen tyytyväinen materiaaliin sekä istuvuuteen.
https://www.jjshouse.com/fi/A-Linjainen-Prinsessa-Pyoereae-Kaula-Aukko-…
Tilasin tytölle räätälöidyn juhlamekon. Mekko tuli nopeasti, mutta se oli liian pieni. Heidän mukaansa on hyväksyttävää että räätälöidynkin mekon kokoero voi olla tuuman (2,5 senttiä) suuntaansa. Meillä se on harmittavasti liian pieni. Tarjoavat 50 prosentin hyvitystä hinnasta, saa nähdä palauttavatko rahat. Laitoin heille kuvan mekosta jossa näkyi mekon mitat, he laittoivat kuvia takaisin jossa olivat mitanneet meille lähetetyn mekon mitat ennen lähetystä. Ei voinut olla sama mekko koska mekon yläosan pituus kaulasta vyötärölle (josta alkoi helmaosa) oli meille lähetetyssä mekossa paljon lyhempi, jolloin vyötärö tulee todella ylös. Myöskin heidän kuvan mekko oli pidempi ja rusetti paljon isompi kuin meille toimitetussa mekossa . Ei myöskään ollut mittasuhteiltaan (yläosa ja helmaosa) sama mekko kuin mallikuvassa heidän sivuillaan. Kehottivat myymään mekon eteenpäin. Pyysivät ymmärtämään että heille on tullut mekosta materiaali ja työkustannuksia. Ei oikein ymmärrys riitä kun mekko tilattiin tulossa oleviin juhliin ja siitä jää maksettavaa 80 euroa, koska eivät varmaankaan palauta toimitusmaksusta mitään eivätkä varmasti tullimaksuista. Nyt odotan palautusta ja en todellakaan tilaa enää mitään kyseisestä firmasta.
UP nyt nostan aiheen esille. Onko muilla nyt kokemuksia tuosta vaateketjusta ? Laittakaa hyvät ja huonot jutut.
Olisin tilaamassa mekkoa tuolta jj’s housesta mutta mekon kohdalla jonka haluan lukee ”Loppu varastosta” tietääkö joku mitä se tarkoittaa esim tuleeko sitä enää koskaan myyntiin tai miksi sitä ei voi tilata. Ja mistä mekko tulee että vaikuttaako siihen corona virus :)
Tilasin viime viikon sunnuntaina pikatilauksena sieltä mekon jossa vielä luvataan että 3-6 päivää kestää tulla.. nyt on viides päivä koska viikonloppu tulee niin ensviikon maanantai on se kuudes päivä.. on se ihmeellistä että kun tollasta luvataan sivuilla mut sitten sitä ei voi toteuttaa? Mä tarttisin viikon päästä sen ja lukeekin viel siinä että viimeistään saapuu 3.8 Paree olla ENNEMMIN.. en mä sitä mekkoa muuten hae edes postista.. (: et pitäkööt sitte mekkonne
Tilaus tuli reilun kk päästä tilauksesta, vaikka lähetysajaksi ilmoitettiin 4-8 pv. Palautin tilauksen, mutta palautus on tehty lähes mahdottomaksi. Kirjeenvaihtoa käytiin ensin kk ennen kuin sain tarvittavan palautusosoitteen. Yrittävät kaikin keinoin, ettei palautettaisi ja maksaisivat jos antaisin positiivisen palautteen kaupasta. 3 kk ajan kirjoiteltiin, luulin paketin kadonneen, mutta sain viimein viestin paketin perille saapumisesta. Palautusmaksua ei kuitenkaan hyvitetä ja pienestä paketista tuli kuluja yllätyksenä 50 €.
Olen tilannut rippijuhlamekot vuonna 2020 ja 2017. Molemmat tilattiin mittojen mukaan, myös pituus tulee tällöin oman mitan mukaan. Istuivat täydellisesti ja kankaat olivat laadukkaita ja vastasivat etukäteen tilaamamme mallitilkun väriä.
Tilasimme mekot hyvissä ajoin, kuukausia etukäteen, joten toimitusaikaa ei tarvinnut jännittää, ja olisi ollut aikaa myös vaihtoehto b:lle, jos tämä olisi mennyt pieleen.
Varsinkin mittojen mukaan tilatessa on hyvä ymmärtää, että puvun valmistamiseen menee aikansa ja että siinä ei ole palautusoikeutta.
Aion seuraavaksi tilata omien mittojen mukaan juhla-asun kevääksi itselleni. Näillä hinnoilla uskaltaa kokeilla jotain, mitä en Suomesta raskisi hankkia! Se tuntuu heti luksukselta kun saa omiin mittoihin istuvan asun. Minullakin on ylä- ja alaosa ollut aina ”eri paria”, joten en oikeastaan voi muunlaista mekkoa käyttääkään.
Up nostan aiheen taas esille, onko jollakin kokemuksia nyt Brexitin voimaantulon jälkeen tilaamisesta?
Löysin JJ'shousesta aivan täydelliseltä vaikuttavan häämekon ja tekis mieli tilata mutta lisäkulut ym. hirvittää!!
https://www.jjshouse.com/fi/Tanssiaismekot-Prinsessa-Off-Shoulder-Ylipi…;
häämekonetsijä, mä ihastuin tismalleen samaan mekkoon ja tulin kans etsimään että löytyiskö kokemuksia :D
Olen täällä kanssa kyselemässä tuoreiden kokemusten perään. Itse olisin tilaamassa isoa kokoa olevaa mekkoa, onko niistä tilaajilla kokemusta että onko isoja kokoja tilatessa tullut sopivan kokoisia vai vaivaako näitä ns. kiinamitoitus? (eli joskus törmännyt siihen, että leveyttä tulee lisää, mutta hihat ovat kapeat jne)
Tilasin kuukausi sitten mekon jjshouselta. Mekko tuli muutamassa viikossa (alle kuukausi) ja oli juuri sellainen kuin mitä kuvassa ja laadultaan ihan ok. Kaikin puolin olen hyvin tyytyväinen. Maksoin postimaksuja (shipping) 19€, mikä oli mielestäni ihan hyväksyttävä hinta. Olen kuitenkin hämmentynyt kun täällä puhutaan tullimaksuista, sillä minulle ei ainakaan ole tullut tullimaksuja, joten jännityksellä ja kauhulla odotan, mikäli sieltä tulee vielä joku 50€ tullimaksu.
Itse tilasin reilu viikko sitten tämän https://www.jjshouse.com/fi/A-Linjainen-V-Kaula-Aukko-Lattiaa-Hipova-Pi….
Kuljetuksineen hinnaksi tuli 124 e, ja maksun otin klarnan kautta. Hintaan oli eritelty myös alv. Mitään tullimaksuja ei ainakaan vielä ole tullut.
Olin varautunut siihen, että mekko ei ole sitä mitä luvattiin, ja varasuunnitelma b olisi ollut käytössä, jos tämä ei olisi ollut hyvä.
Mekko oli sitä mitä luvattiin, hintalaatu suhteeseen olen todella tyytyväinen. Tästä tulee minun vihkimekko.
Puku saapui reilussa viikossa tilauksesta, ja itselleni ei tullut ongelmia tilauksen tai toimituksen kanssa. Tämän kokemuksen perusteella suosittelen!
Ikävää, että joillekin on käynyt joidenkin pukujen kanssa huonommin.
Tilasin kolme vuotta sitten tyttärelleni mekon vanhojentansseihin. Mekko oli kaunis ja mittojen mukaan tilattuna yllättävän hyvin istuva! Tuli nopeasti ja lisäkulut olivat hyvin maltilliset. Nyt tilaan toiselle tyttärelle. Eli minä suosittelen lämpimästi! Eikä ole maksettu kommentti! ;)