Mikähän tota Jussi Lampea vaivaa? Epätoivo vanhenemisesta?
http://www.iltalehti.fi/viihde/2012032815381689_vi.shtml
eikös se edellinekin tyttöystävä ollut joku tosi nuori laulaja?
Kommentit (97)
Kaverihan näyttää äkkikatsomalta ihan alkoholisoituneelta jättiläis-mustalaiselta!
Naurettavaa!
Tälläkin palstalla jokainen lähtisi huutaen Jussi Lammen följyyn, jos se sattuisi pyytämään. Mutta kun ei pyydä, koska palstalaiset ovat vanhoja, rupsahtaneita läskejä lahnoja.
Mielelläni plösö vaimon tilalle ottaisin timmin, nuoren naisen.
Ex-miesystävä seurustelee nykyään itseään 18 vuotta nuoremman kanssa!
Minä seurustelen 43-vuotiaan kanssa, olen 24v.
Ongelma?
Mieheni on mua 26 vuotta vanhempi, jäi juuri elääkkeelle. Meillä on luopus ekaluokkalainen, joten hänelle kiva, kun iskä on enemmän kotona.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2012 klo 09:39"]
reaktio tyttärensä menetykseen.
[/quote]
Hyi vittu sun juttujasi...
Miksei kukaan keskiäkäinen halua seurustella mun kanssa??? Oon 50+ timmi nainen, hassunhauska, älykäs ja nuori mieleltäni minkä laajaan elämänkokemukseen yhdistettynä luulisi tekevän minusta loistosaaliin. Mut kun ei niin ei. Mikä miehiä riivaa? En tarvi itseä nuorempaa, kelpaa kyllä. :D
Yäk teille, haukkujat.
Mitäpä jos vaan keskittyisitte parantamaan omaa parisuhdettanne.?
Suuret sympatiani Jussille, hieno mies, joka joutunut kokemaan elämässään kovia. Olet onnesi ansainnut!
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 10:59"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 14:46"]
Jussi Lampi näyttää epäsiistiltä turjakkeelta. Vaikea ymmärtää mitä muuta joku voi nähdä hänessä paitsi statuksen näyttelijänä. Joillekin seksikkyydeksi riittä se, että ammattinimike kuulostaa fantsulta.
[/quote]
Minun käsittääkseni hän ei edes kauheasti mainosta ammattiaan. Ehkä hänessä on sitten jotain muuta mikä vetoaa.
[/quote]
Joo, varmasti :D.
Tämän toiveikkaan viestin lähetti varmaankin yhtä turjakkeen näköinen, matalan sosiaalisen aseman omaava tuikituntematon, epäsiisti vanhempi mieshenkilö, joka toivoo, toivoo ja toivoo, että pelkkä turjakemainen ulkonäkö saa puolta nuoremmat naiset kiinnostumaan itsestäänkin.
Ei maailma ole enää sellainen, että nainen itkee silmänsä kiitollisuudesta kipeiksi, kun ihan mikä tahansa ruma kääkkä suo huomioita. Vain tosi itsetunnottomat luuserit menevät enää siihen halpaan. Ehkä kirjoittaja on sittenkin naispuolinen ja yksi niistä?
Nykyään naisilla on jo ihan oikeat kriteerit miesten suhteen, mikä tahansa ei kelpaa. Ja se on helvetin hyvä.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 11:27"] Joo, varmasti :D.
Tämän toiveikkaan viestin lähetti varmaankin yhtä turjakkeen näköinen, matalan sosiaalisen aseman omaava tuikituntematon, epäsiisti vanhempi mieshenkilö, joka toivoo, toivoo ja toivoo, että pelkkä turjakemainen ulkonäkö saa puolta nuoremmat naiset kiinnostumaan itsestäänkin.
Ei maailma ole enää sellainen, että nainen itkee silmänsä kiitollisuudesta kipeiksi, kun ihan mikä tahansa ruma kääkkä suo huomioita. Vain tosi itsetunnottomat luuserit menevät enää siihen halpaan. Ehkä kirjoittaja on sittenkin naispuolinen ja yksi niistä?
Nykyään naisilla on jo ihan oikeat kriteerit miesten suhteen, mikä tahansa ei kelpaa. Ja se on helvetin hyvä.
[/quote]
Eipä kauhean hyvästä itsetunnosta kerro sekään, että muiden seurustelu noin paljon kuohutta, ja joutuu sitä kohottamaan mollaamalla muita.
Onko aina pakko nähdä kaikesta negatiivinen puoli?
Eikö se juuri hehkuttanut suhdettaan jossain lehdessä?
Menkää te jotkut nyt jo itseenne. Mitä iloa te siitä saatte, kun arvostelette toisten ulkonäköä? Onko ideana kenties oman statuksen nostaminen, kun pitää toimia niin? Onkohan se sittenkin oma ulkonäkö, mikä häiritsee eniten? :)
Pipsa näyttää epämiellyttävältä turjakkeelta ( ja oikeesti en ole sitä mieltä, mutta tuntuu, että ainut keino saada epäasialliset ketjut pois) Alpeukuttakaa ja ilmoittakaa asiottomaksi viestiksi.
POOOOOOIIISTAKAAAAAA TÄMÄ!
Ainakin nuo törkyimmät viestit.
please.
Hmm... Eksäni on syntynyt -69, minä -85. Erottuamme ex alkoi seurustella minua kolme vuotta nuoremman kanssa. No jaa, voi olla sattumaakin.
Sorry vaan. Ja mun puolesta Jussi saa ihan vapaasti seurustella kenen kanssa haluaa.