Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikähän tota Jussi Lampea vaivaa? Epätoivo vanhenemisesta?

Vierailija
28.03.2012 |

http://www.iltalehti.fi/viihde/2012032815381689_vi.shtml

eikös se edellinekin tyttöystävä ollut joku tosi nuori laulaja?

Kommentit (97)

Vierailija
1/97 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä nyt närästää, jos seurustelee nuorten naisten kanssa? Aikuisia ihmisiä, tekeköön, mitä sydämet sanovat.

Vierailija
2/97 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskisi kymmenen metrin kepilläkään ja ikää mulla on 24 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/97 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuo uusi tyttö on ihan hänen edesmenneen tyttärensä Mandin näköinen. Ja jotakuinkin samaa ikäluokkaakin, pari vuotta vanhempi tuo naikkonen.

Vierailija
4/97 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vetää johtopäätöksiä toisen rakkaasta.

Vierailija
5/97 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Lampi on nuorten tyttöjen perään.

Näin muutama vuosi sitten hänet kaupungilla, eikä kyllä näyttänyt hyvältä kun kulahtanut keski-ikäinen mies oli pukeutunut kuin teinipoika.

Vierailija
6/97 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mennään nyt niillä normeilla, prkl!!!

Hyi kaikki jussilammet ja airasamulinit. Ei kun ruotuunn ja samaan ihanaan tasapääsapluunaan:)

Vierailija
7/97 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa!

Tälläkin palstalla jokainen lähtisi huutaen Jussi Lammen följyyn, jos se sattuisi pyytämään. Mutta kun ei pyydä, koska palstalaiset ovat vanhoja, rupsahtaneita läskejä lahnoja.

Vierailija
8/97 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. Mikshän meillä on niin paljon moniongelmaisia ja tiukkapipoja? Täällä ei todellakaan anneta KAIKKIEN KUKKIEN kukkia. Huoh! Ja tää av on oikea puritanismin ja suvaitsemattomuuden kehto...

Ps. muistakaa tarkkailla taas tänään Prisman kassalla, että kuka laittaa ostoskoriin mitäkin ja miten he ovat pukeutuneet ja varsinkin heidän LAPSIRAUKKANSA!

Vierailija
9/97 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan Jussille uuteen suhteeseen kuten kaikille muillekin. Ihan kai lailliset iät kyseessä?

Vierailija
10/97 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa kaikkien kukkien kukkia. Vapaaehtoisestihan tuo tyttökin tuossa suhteessa keski-iän ylittäneen miehen kanssa kai on.

Helpostihan tuosta tosin pystyy tekemään kotipsykologina tulkintoja.. Jussilta jäänyt jokin vaihe nuoruudestaan elämättä? Onko seurustellut nuorempana vain yhden naisen kanssa, saanut perheenkin melko nuorena, jäänyt deittailuvaihe ja kokemukset muista ihmisistä nuorena kokonaan kokematta? Miten tyttären poismeno vaikuttaa tähän? Näkee/kokee itsensä ikäänsä nuorempana? Kieltäytyy kasvamasta aikuiseksi? Ei edes saisi oman ikäistään seuraa?

Vierailija
11/97 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs mammat ovat taas kateellisia! Naurettavaa!

Tälläkin palstalla jokainen lähtisi huutaen Jussi Lammen följyyn, jos se sattuisi pyytämään. Mutta kun ei pyydä, koska palstalaiset ovat vanhoja, rupsahtaneita läskejä lahnoja.

Vierailija
12/97 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Jussi tulisi mulle ehdottelemaan niin nauraisin kyllä räkänaurua :D Olen itse hieman yli 30 enkä kyllä koskis pitkällä tikullakaan tuohon....Ja kyse ei oo siitä että olisin itse rupsahtanut tai läski - ehei, päinvastoin. Jussi on vaan mielestäni kääkkä joka säälittävällä tavalla pukeutuu kuin ois yhä 20...

Kylläpäs mammat ovat taas kateellisia! Naurettavaa! Tälläkin palstalla jokainen lähtisi huutaen Jussi Lammen följyyn, jos se sattuisi pyytämään. Mutta kun ei pyydä, koska palstalaiset ovat vanhoja, rupsahtaneita läskejä lahnoja.

Vierailija
13/97 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin ottaisin Jussin, olin lapsena ihan lääpällään siihen, kun se näytteli siinä yhdessä suomalaisessa sarjassa jonka nimeä en enää muista :D

T: 24 v.

Vierailija
14/97 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakkaus eikä mikään muu

Vierailija
15/97 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin ottaisin Jussin, olin lapsena ihan lääpällään siihen, kun se näytteli siinä yhdessä suomalaisessa sarjassa jonka nimeä en enää muista :D

T: 24 v.

Vierailija
16/97 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se niin vaikea ymmärtää miksi valitsee nuoren naisen eikä vanhaa jonka parasta ennen -päiväys mennyt jo kauan sitten umpeen. Kun on varaa valita niin tottakai valitsee parasta saatavilla olevaa.

Vierailija
17/97 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Jussi tulisi mulle ehdottelemaan niin nauraisin kyllä räkänaurua :D Olen itse hieman yli 30 enkä kyllä koskis pitkällä tikullakaan tuohon....Ja kyse ei oo siitä että olisin itse rupsahtanut tai läski - ehei, päinvastoin. Jussi on vaan mielestäni kääkkä joka säälittävällä tavalla pukeutuu kuin ois yhä 20...

Kylläpäs mammat ovat taas kateellisia! Naurettavaa! Tälläkin palstalla jokainen lähtisi huutaen Jussi Lammen följyyn, jos se sattuisi pyytämään. Mutta kun ei pyydä, koska palstalaiset ovat vanhoja, rupsahtaneita läskejä lahnoja.

jos joku tykkää itseään vanhemmista miehistä niin ei suinkaan tarkoita että kaikki tykkää. Voi olla ihan kiva ihminen mutta en silti lähisi.

Vierailija
18/97 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea ymmärtää mikä Jussi Lammessa nuoria tyttöjä kiinnostaa. Onko Lampi sitten niin supliikkimies, että puhuu nuoren naisen pyörryksiin ja lupailee kuun taivaalta?! Taloussotkuissa ryvettynyt kaveri ei ainakaan rahalla naisia saa.

Ulkonäkökään se tuskin on. Kaverihan näyttää äkkikatsomalta ihan alkoholisoituneelta jättiläis-mustalaiselta!

Vierailija
19/97 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

20. musta on ollut aina vastenmielistä kun isolla miehellä on korvakorut. ja lampi on ruma. yök!

Vierailija
20/97 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtis, miksi lähtisin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi