Mikähän tota Jussi Lampea vaivaa? Epätoivo vanhenemisesta?
http://www.iltalehti.fi/viihde/2012032815381689_vi.shtml
eikös se edellinekin tyttöystävä ollut joku tosi nuori laulaja?
Kommentit (97)
Eikös tämä Lampi ollut aikoinaan otsikoissa velkojen takia, jostain ulosotosta?
Eli ei varmaan ainakaan rahalla niitä naisia saa.
Hah, tämä tyyppi ilmeisesti asui joskus samassa talossa kuin me. :D
Hyvät ihmiset, miksi murisette moisesta? Kahden täysivaltaisen aikuisen ihmisen suhde on vain ja ainoastaan heidän oma asiansa.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 16:42"]
Jussi Lammen valinta ei ollenkaan ihmetytä, miehethän on just niin sonneja, että ottaa parhaimman näköisen ja nuorimman naisen kenet saavat. Mutta tuon naisen mielenliikkeitä ihmettelen kyllä. Voisi saada nuoren, komean, miehekkään miehen, mutta ottaa tuollaisen veskuloiriintuvan alkkiksen rohjon näköisen tursakkeen, örk!
[/quote]
minusta Lampi ei edes ole noihin verrattavissa, vaan ihan okei. :D
Hah, muistan vuosia sitten kun Jussi Lampi yritti iskeä minua baaritiskillä, oli kyllä niin kiva tyyppi että annoin puhelinnumeronkin. Soitti kaksi kertaa perään, mutta kun kummallakin kerralla kieltäydyin treffeistä lopetti hän siihen. Tykkäsin niin kovasti silloisesta poikaystävästäni etten viitsinyt hypätä Jussin kelkkaan. Ikäeroa minulle ja Jussilla on vain 7 vuotta, olin tuolloin n. 21-vuotias.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 12:10"]
Hah, muistan vuosia sitten kun Jussi Lampi yritti iskeä minua baaritiskillä, oli kyllä niin kiva tyyppi että annoin puhelinnumeronkin. Soitti kaksi kertaa perään, mutta kun kummallakin kerralla kieltäydyin treffeistä lopetti hän siihen. Tykkäsin niin kovasti silloisesta poikaystävästäni etten viitsinyt hypätä Jussin kelkkaan. Ikäeroa minulle ja Jussilla on vain 7 vuotta, olin tuolloin n. 21-vuotias.
[/quote]
Mikä vuosi?
Ou mai gaad.
Kaikesta ne ihmiset jaksaa.
Muistan tämän jostain festareilta, taisi silloin olla sen blondin laulajan kanssa.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 12:14"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 12:10"]
[/quote]
Mikä vuosi?
[/quote]
Ootas kun lasken... - jotain 91 tai niillä tietämillä, saattoi olla myös -92.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 13:37"] Ootas kun lasken... - jotain 91 tai niillä tietämillä, saattoi olla myös -92.
[/quote]
Eikö se noihin aikoihin ollut naimisissa?
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 14:12"]
Lammi on liiabn pitkä. Hontelo mies on ruma. Tuollainen ei pysty esim istumaan tuolissa kauniisti
[/quote]
Miksi pitäisi "istua tuolissa kauniisti"?
Jep, se varmaan onkin pitkien ihmisten mielestä pituudessa kauheinta, ei voi istua jalat sirosti ristissä!
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 14:25"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 14:12"]
Lammi on liiabn pitkä. Hontelo mies on ruma. Tuollainen ei pysty esim istumaan tuolissa kauniisti
[/quote]Onko kaunista kun istuu polvet suussa?
Miksi pitäisi "istua tuolissa kauniisti"?
Jep, se varmaan onkin pitkien ihmisten mielestä pituudessa kauheinta, ei voi istua jalat sirosti ristissä!
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 14:12"] Tuollainen ei pysty esim istumaan tuolissa kauniisti
[/quote]
riippuu tuolista?
[quote author="Vierailija" time="15.09.2012 klo 09:14"]
Niinistön vaimo on kylläkin keski-ikäinen nainen.
Ei kai 1977 syntynyt ole vielä keski-ikäinen`?
.
On se. Herätkääpä sieltä ikuisen nuoruuden palvonnasta reaalimaailmaan. Ei 37-vuotias enää nuori nainen ole, muttei vanhakaan. Mikäs jää jäljelle:)
Tämähän on eri? Viime kesänä oli vaalea, tuo on tumma.
Lampi on kammottavan näköinen. Mutta Se ei haittaa kun hän on julkkis ja hänen kainalossaan saa itsekin julkisuutta, keskustelupalstat kuhisevat käsitellessään tätä Jussin uutta naista. Se on mannaa monille huomionhakuisille ihmisille.
Jussi Lampi näyttää epäsiistiltä turjakkeelta. Vaikea ymmärtää mitä muuta joku voi nähdä hänessä paitsi statuksen näyttelijänä. Joillekin seksikkyydeksi riittä se, että ammattinimike kuulostaa fantsulta.
Ai että vika olisi aina sitten miehessä?