Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävin tapa, jolla miehesi tapa ehdottaa rakastelua?

Vierailija
27.03.2012 |

Kommentit (1174)

Vierailija
861/1174 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOku muu ehdotti joskus: "Laitettaisko kusivehkeet yhteen?" Oli niin törkee, että oli ihan hyvä.

Vierailija
862/1174 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluuks melaa mekkoon

Etunimi alkaa V-kirjaimella? Olenkin monesti miettinyt, että kukahan senkin luuserin korjasi lopulta talteen:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/1174 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, kun mies alkaa aamuyöllä/aikaisin aamulla puristelemaan tissejä ja hinkkaamaan kikkeliään pyllyäni vasten... Ja itseä ei miltei koskaan haluta aamulla eikä varsinkaan silloin kun haluaa nukkua. Ja tämä siis yleisin tapa ja aika päivästä kun hän seksiä haluaa.... huoh.

Vierailija
864/1174 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja huutaa pekko aikamiespojan äänellä, että "apua, sängyssäni on alaston nainen, mitämänytteenmitämänytteen?"

Vierailija
865/1174 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikki läheisyys hävisi. Eli jos exä tuli lähellekään, halasi, hieroi tai otti kainaloon, tiesi, että seksiä pitää lohjeta illalla. Siis oikeasti, miksi?

Tarvitsisin paljon läheisyyttä ja läsnäoloa. Ilman tunnetta, että on pakko päätyä aina siihen panemiseen asti. Ikinä ei voitu nukkua saman peiton alla, tai halailla illalla, tai olla vain kylki kyljessä. Ei sen PITI johtaa aina seksiin. AINA.

Ja ilman tuota "pakkoa" olisi luultavasti lohjennutkin paaaaaljon useammin.

Sanallisesti meillä ei koskaan ehdoteltu. Mitään. Ever. Ikinä.

Vierailija
866/1174 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tää vois välillä olla hyvinkin yksinkertaista, jos miehet joskus ymmärtäis olla painostamatta ja tekemättä siitä haluttomuudesta niin valtavaa juttua ja viitsisivät lähestyä naista niin kuin nainen haluaa (ja antaa hellyyttä ja huomionosoituksia muulloinkin kuin ennen seksiä).

Olen yrittänyt lukemattomia kertoja selittää tätä miehelle mutta ei mene perille.

Ei näin: Mies miettii että tekisipä illalla mieli seksiä. Menenpä halimaan vaimoa että se illalla antaisi. Ehkä vihjaan että illalla voisi panna. Vaimo huomaa läheisyyden tarkoitushakuisuuden eikä halua ärsyyntyä, mutta ärsyyntyy silti aivan helvetisti. Seksi-into laskee heti sata astetta.

Vaan näin: Mies suutelee päivänä x vaimoa kevyesti niskaan ja toteaa että kylläpä tuoksut hyvältä. Ja jatkaa matkaa. Mies kehuu päivänä y vaimon uutta paitaa seksikkääksi ja vaimoa nätiksi. Vaimo ajattelee että onpa minulla ihana mies! Mies tekee seksialoitteen päivänä z ja saa ihan eri vastaanototon kuin ykkösvaihtoehdossa.

Vierailija
867/1174 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja huutaa pekko aikamiespojan äänellä, että "apua, sängyssäni on alaston nainen, mitämänytteenmitämänytteen?"

Vierailija
868/1174 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes siinä että mies tulee läpsimään löysällä elimellään puolisoaan naamalle? Tai siinä mies vain työntyy naisen sisään, ilman sen kummempia?

Ei se oikeasti voi haluta jos löysällä läpsii ja aika hyvin kuitenkin täytyy olla paikat tarjolla, että mies pystyy tosta vaan menemään heittämällä sisään...

hän on jo valmiiksi kostea eikä tarvitse tehdä mitään muuta kuin kiivetä ratsulle?

Halu lähtee korvien välistä.

Vierailija
869/1174 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi, mun pointti oli se, että normaalissa huushollissa sitä "teknistä osaamista vaativaa" on oikeasti aika harvoin tehtävänä - poikkeuksena tietysti sellainen tilanne, jossa on ostettu esim. täysin remontoitava omakotitalo. Jos ne renkaat joutuu tosiaan vaihtamaan kahdesti vuodessa, jonkun taulun ripustamaan kenties yhtä harvoin ja ehkä muutaman vuoden välein kantamaan kämppään uuden sohvan, niin sitä ei tosiaankaan millään mittapuulla voi verrata jokapäiväisiin kotitöihin eikä käyttää perusteluna niistä kieltäytymiselle.

Ymmärrän täysin ja olen samaa mieltä. Sitten voidaankin miettiä riittääkö sukupuoli syyksikieltäytyä töistä jos ruumiillista estettä ei ole. Sehän on se ns. normimimmin tavoitetila, että kotityöt menee tasan ja kaikki taloustöiden ulkopuoliset asiat (muut kuin siivous ja ruuanlaitto) ovat miehen töitä (remontoinnit, asennukset, huollot, kauppakassien kantamiset, ovien aukomiset, kalustesiirrot jne. jne.).

Itse olen sitä mieltä että töiden tulee mennä työmäärällisesti tasan. Pitää meinaan olla melkoinen tiskivuori hoidettavana jotta sitä voi edes renkaiden vaihtamiseen verrata. Jos minä roudaan pari kertaa viikossa talouden kauppakassit kotiin kaupungin toiselta laidalta niin nainen saa vastavuoroisesti luvan imuroida. Ihan sama minulle miten ne hommat menee kunhan ne menee suunnilleen tasan.

Luulen että tässä työnjakoasiassa ongelma on siinä ettei kumpikaan osapuoli tyypillisesti arvosta toisen panosta. Auttaa kun lakkaa kyttäämästä sitä mitä toinen tekee sitä omaan työhön verraten. Sekin helpottaa jo paljon kun länkyttämisen sijasta pyytää toista tekemään jotain.

Tuli tässä mieleen notta millä oikeudella ne naiset joiden miesten aloitteet eivät toimi vaativat sitä miestä muuttumaan? Miksi he eivät muuta itseään? Miksi miehen pitäisi alkaa sopeutumaan jos kerran naisen ei tarvitse? Kuka vaan saa koittaa vastata. Kysymys on osoitettu kaikille.

Vierailija
870/1174 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin ja olen samaa mieltä. Sitten voidaankin miettiä riittääkö sukupuoli syyksikieltäytyä töistä jos ruumiillista estettä ei ole. Sehän on se ns. normimimmin tavoitetila, että kotityöt menee tasan ja kaikki taloustöiden ulkopuoliset asiat (muut kuin siivous ja ruuanlaitto) ovat miehen töitä (remontoinnit, asennukset, huollot, kauppakassien kantamiset, ovien aukomiset, kalustesiirrot jne. jne.).

Minusta sukupuoli ei ole syy kieltäytyä. Joskus on vaan fiksua, että se tekee, joka osaa tai jaksaa paremmin. Kuten se, että meillä minä (nainen) lyhennän housujen lahkeet tai parsin lapsen hajonneen haalarinsauman. Satunnaisia juttuja, jotka hoituu minulta näppärämmin, näitä on monenlaisia pullan leipomisesta häälahjan paketointiin... Mies vaihtaa talvirenkaat samasta syystä, vaikka olen minäkin ne joskus vaihtanut, kun mies ei ollut kotona.

Itse olen sitä mieltä että töiden tulee mennä työmäärällisesti tasan.

Täysin samaa mieltä. Vapaa-ajan määrän pitäisi olla sama. ja mielellään samaan aikaan, jos mahdollista (siis jos moelmmat on kotona).

Pitää meinaan olla melkoinen tiskivuori hoidettavana jotta sitä voi edes renkaiden vaihtamiseen verrata.

ai miten niin? Renkaat vaihtaa puolessa tunnissa, sama aika menee isompaan tiskiin ja siistimiseen.

Luulen että tässä työnjakoasiassa ongelma on siinä ettei kumpikaan osapuoli tyypillisesti arvosta toisen panosta.

Tai edes huomaa sitä. Pätee molempiin. lisäksi on paljon juttuja, jotka toisesta ovat välttämättömiä kotitöitä (vuodenaikaverhojen vaihdot, joku digiboksin konffaaminen, auton vanteiden pesu) ja toisesta hupsua puuhastelua.

Tuli tässä mieleen notta millä oikeudella ne naiset joiden miesten aloitteet eivät toimi vaativat sitä miestä muuttumaan? Miksi he eivät muuta itseään

Toimintaa on helpoimpi muuttaa kuin sitä, mitä on tai mitä tuntee. Jos minä haluaisin mieheltä jotain, mutta mies kertoisi, että joku muu tapa pyytää olisi toimivampi, tietenkin minä yrittäisin vaihtaa toimintatapaani.

Sen sijaan jos joku miehen teko tai toimintatapa aiheuttaa minussa ärtymystä/tympäisyä tms, en voi vaihtaa tunnettani siitä kovin helposti.

Onneksi meillä seksi toimii pääsääntöisesti hyvin ja molemmat ovat aika tyytyväisiä tahtiin. Joskus sitä kaipaisi vähän vaihtelevampaa aloitetta, mutta onhan sitä itsekin vähän laiskistunut siinä, miten panostaa erotiikkaan ja viettelyyn.

Osasyy toimivuuteen on mies, joka ei tarvitse mitäään käskytystä tai ohjeita siitä, miten kodin pyörittämiseen osallistutaan. Työnjako meillä on aika perinteinen, koska vanhassa talossa on "miesten töitä" ihan yhtä paljon kuin kodinhoitotyötäkin. Silti jos olen viikon reissussa, pyykit hoituvat ja koti on normaalisiivossa palatessani.

Vierailija
871/1174 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin aiemmin hyvin aktiivinen seksin suhteen. Sitten miehellä oli syrjähyppy, joka vaikutti minun halukkuuteen negatiivisesti. No, se on toinen tarina se.

Mutta itse osaan kyllä erottaa pelleilyn ja aloitteen. Jos mieheni tekee helikopterin, niin ei se edes kuvittele, että se herättää naisessa mitään haluja. Yleensä se sängyssä alkaa nukkumaan mennessä hieroa peniksellä minua selkään, pakaroille ja alapäähän. No, ei sekään haluta. Mikä johtuu siitä, että se tuntuu yrittävän suoraan sisälle, ennenkö ehtii paikat kostua. Ja sehän on kivuliasta! Tai sitten se sanoo suoraan, että nyt tekee mieli.

Olen huomannut, että itse kannattaa aloite tehdä. Eikä siihen sen kummempia rituaaleja tarvita, mies kyllä tietää, milloin naista haluttaa. Ja jos ei joskus onnistu, mikä tuntuu tosi kurjalta! Niin kyllä naisetkin masturboi.

Vierailija
872/1174 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska lukea tätä ketjua, meillä on juurikin menossa tuo vaihe kun alkuhuuma on loppunut ja aivan sama miten sitä seksiä ehdottaa niin kaikki on väärin ja ärsyttää kun ylipäätään ehdottaa. Orgasmeista olen kyllä aina pitänyt huolen ja epäilijöille tiedoksi että ei sellaista kokovartalotärinää ja klitoriksen kosketusherkkyyttä voi mitenkään feikata.

Toisaalta ymmärrän ettei vaimo jaksa, on työt, muksu eikä kotikaan pysy pystyssä tekemättä mitään.

On tässä suhteessa ehkä vähän arvostuksen puutettakin, vaimo ei yksinkertaisesti ymmärrä niitä asioita joita minä teen yhteisen hyvinvoinnin eteen, itse tressaan pääni puhki jos vaikka ajoneuvokalustoon tai kämppään tulee jotain akuuttia, hän taas ei edes ymmärrä jos jotain hajoaa saatikka miksi se tarvitsee korjata, omia askareitaan kyllä arvostaa, en ole esim. viitsinyt mainita että vietän työmaalla häntä enemmän aikaa ja hän on ollut kaiken aikaa saamapuolella, tuossa ajassa kun minä olen töissä pistää hienosti pyykit pyörimään, astianpesukoneen täyteen ja pyykit kuivumaan, itse suoriudun operaatiosta puolessa tunnissa ja mielestäni olen siinä hidas(en laske sitä mukaan kun kone pesee).

Itsellä on kuitenkin tarpeet, vaihtoehdot alkaa oleen rakastaja tai ilotytöt, toteutusta vailla vain. Jotenkin olin alkuun kovin idealisti parisuhteen kulmakivistä joita on mm. uskollisuus, nyt kokeneempäna alan kääntyä siihen uskoon että rakastaa ja himoita voi samaan aikaan eri naisia. Ehkä jopa parempi niin.

Vierailija
873/1174 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan niitä vain joskus tulisi. Olemme keskustelleet mieheni kanssa ja olen kertonut toivovani edes kerran viikossa seksiä. Mutta ei. Olkaa te siis onnellisia joille on osunut halukkaat miehet. Olisi pitänyt minunkin miettiä ennen lasten tekoa miten tärkeää on halukkuus, tai siis se että molemmat haluu. Mulla ei olisi väliä siis millainen aloite olisi, voisin vaikka sopia jo aamusta että illalla on sitten seksiä. Mutta ei meillä, joskus on sovittu että illalla on seksiä, mutta sitten mieheni haluaakin katsoa telkkua eikä suostu/jaksa. Kurjaa. Ja olen pitänyt itsestäni huolta, ulkonäöstänin sen ei pitäisi olla kiinni.

Vierailija
874/1174 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan niitä vain joskus tulisi. Olemme keskustelleet mieheni kanssa ja olen kertonut toivovani edes kerran viikossa seksiä. Mutta ei. Olkaa te siis onnellisia joille on osunut halukkaat miehet. Olisi pitänyt minunkin miettiä ennen lasten tekoa miten tärkeää on halukkuus, tai siis se että molemmat haluu. Mulla ei olisi väliä siis millainen aloite olisi, voisin vaikka sopia jo aamusta että illalla on sitten seksiä. Mutta ei meillä, joskus on sovittu että illalla on seksiä, mutta sitten mieheni haluaakin katsoa telkkua eikä suostu/jaksa. Kurjaa. Ja olen pitänyt itsestäni huolta, ulkonäöstänin sen ei pitäisi olla kiinni.

teillä sinä vain olet se, jotka et osaa tehdä aloitetta oikein. tai et kiinnosta puolisoasi vittuakaan. tuttua toisinpäin.

Vierailija
875/1174 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
876/1174 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älköön menkö ilotyttöihin tai rakastajiin. Odottakaa vielä tovi. Odottakaa vuosi ja nääntykää toinen. Kyllä se siitä pian tyyntyy.

Alku on pahinta, mutta ettehän tahdo olla mitään lihareijän käyttäjiä? Silloin ette eroa mitenkään nekrofiileistä.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Nekrofilia

Käyttäisitte vain vartaloa hyväksi. Eihän se ole oikein. Vetäkää mieluummin käteenne. Voin vakuuttaa että ette anna ikinä itsellenne anteeksi sitä tekoa, kun ostatte ruumiin käyttöönne. Se on likaista ja alhaista toimintaa.

Sisäistäkää se. Miettikää miltä teistä tuntuu päästää, joku maksusta vierailuun korvakäytäväänne tai silmämunaanne, suolesta puhumattakaan. Siinä vain olisitte ja odottelisitte että vartti käy ja tuntisitte toisen vierailun itsessänne ettekä voisi mitenkään määrätä tämän toisen tunkeilua sen vartin ajan. Edes tämä ajatus ei tunnu mitenkään eroottisesti kiihottavalta. Vain henkisesti sairas saa siitä mitään.

Erotkaa mieluummin ennekuin ostatte seksiä tai hankitte rakastajan.

Vierailija
877/1174 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan niitä vain joskus tulisi. Olemme keskustelleet mieheni kanssa ja olen kertonut toivovani edes kerran viikossa seksiä. Mutta ei. --- Mulla ei olisi väliä siis millainen aloite olisi, voisin vaikka sopia jo aamusta että illalla on sitten seksiä. Mutta ei meillä, joskus on sovittu että illalla on seksiä, mutta sitten mieheni haluaakin katsoa telkkua eikä suostu/jaksa.

teillä sinä vain olet se, jotka et osaa tehdä aloitetta oikein. tai et kiinnosta puolisoasi vittuakaan. tuttua toisinpäin.

Näissä tapauksissa on tosiaan ne kolme mahdollista syytä: aloite on väärä (liian roisi, liian koominen tai muuten epäkiinnostava) tai puoliso ei yksikertaisesti sytytä, vaikka tekisi mitä. Tai sitten seksi ei sytytä yleensäkään.

Ensimmäiseen on helppo ratkaisu: se, joka haluaa jotain, tietysti pyytää sitä niin, että varmimmin saa. tämän luulisi olevan selvä yksinkertaismmallekin. Jos pitää sitkeästi kiinni siitä, että ei alennu täyttämään toiveita, sekin on valinta. Turha sitten märistä, että vaimo ei syty koskaan, vaikka kuinka heilutan mulkkua sen nenän edessä. Tai mies ei anna seksiä, vaikka järjestän strippausnäytöksen.

Toinen vaihtoehto on vaikeampi. Ei-haluttava mies (tai nainen) ei vaan voi tehdä kiinnostavaa aloitetta, koska ei itse _ole_ kiinnostava. Yksittäiset teot tai showt eivät tätä paranna, vaan jomman kumman päässä pitää tapahtua jotain muutoksia. Joskus vaan joku toinen partneri on sopivampi tai sitten on ihmisiä, joilla libido vakisuhteessa on matala ja vain ensihuumassa panettaa.

Kolmas tapaus (seksi ei kiinnosta) on joko henkilön ominaisuus tai olosuhteiden syytä. Henkilöä ei juuri voi muutata, olosuhteita monesti voi, jos kyse on väsymyksestä, sairaudesta, stressistä, raskaudesta tms. Tai olosuhteet muuttuvat ajan myötä.

Edelleen, olen sitä mieltä, että seksiä voi harrastaa myös palveluksena. Ei se nekrofiliaa ole, vaan toisen huomioimista. Ja tämä edellyttää muutenkin vastavuoroista suhdetta, jossa annetaan ja saadaan ja tehdään toisen mieliksi kohtullisessa määrin. Jos ajatellaan naista, joka antaa, vaikkei niin huvittaisikaan, miehen vastapalvelukset (joita ei lasketa eikä nimetä!) voivat olla sitä, että hieroo kipeää niskaa, lähtee koiranäyttelyyn/opperaan/kaverin puutarhajuhliin kaveriksi, vaikka mielummin kokoaisi pienoismallia jne. Give some, get some

Henkilönpalvontaa en odota, mutta suurimmalle osalle naisista on tärkeää tuntea itsensä haluttavaksi muutenkin kuin reikänä. Silloin panettaakin paremmin, se vaan on fakta. Aiemmin mainittu "vietteleminen" koko viikon ajan liittyy juuri tähän, ei mihinkään osta-ja-myy -kuvioon. Ja jos mieheni mielestä minussa ei ole mitään viehättävää/seksikästä/mukavaa, josta voi sanoa tai muuten huomioida ilman välitöntä palkkion (seksin) toivetta, liitto olisi aika turha. Eli jos tuollainen pieni ja kevyt huomioiminen on rasite ja suuri ponnistus, joka vaan on hampaat irvessä pakko tehdä, että lauantaina saa säälipillua... Huh.

Vierailija
878/1174 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri noin.

Vierailija
879/1174 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että kirjoittaja on täysin itsekritiikitön. Ei toiselle ihmiselle sanota "Tee itsestäsi haluttava." Sä hyväksyt hänet sellaisena kuin hän on tai et hyväksy. Inhaa pompotusta.

Terveisin, feministi

Vierailija
880/1174 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi urpojakin on joukossa joo, mutta täytyy sanoa että suurin osa noista teidän "ukoista" menis ihan pirstaleiksi jos tietäis miten niistä puhutaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi