Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttävin tapa, jolla miehesi tapa ehdottaa rakastelua?

Vierailija
27.03.2012 |

Kommentit (1174)

Vierailija
841/1174 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi oma mies ei ikinä käyttäydy noin. Mennään yleensä yhtä aikaa sylikkäin nukkumaan. Jos väsyttää, nukahdetaan, mutta aika usein ruvetaan silittelemään ja suutelemaan toisiamme. Joskus kyllä ärsyttää jos mies liian nopeasti nappaa liukuvoidetuubin ja alkaa hyväillä alakertaani. Silloin sanon nätisti vaikka että silitä vielä reisiä tms. Yleensä siis ei käytetä aloitteen tekemiseen sanoja vaan tekoja. Joskus jos halaillaan päivällä, jompikumpi saattaa huumorilla ehdottaa makkariin menemistä, mutta lasten takia ei olisi mahdollista, joten kumpikin ottaa vitsinä. Tuollaiset kikkelin heiluttelut ja pimppijutut olisi kyllä täydellinen turn off.

Vierailija
842/1174 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, se oli just tää väestöliiton tutkimus mistä puhuttiin. Mun oli siis tarkoitus sanoa, että kun tässäkin keskustelussa moni naisista on sanonut, että suorilla sanoilla ehdottelu on ikävää ja että vaikka asioista huomauttaa, niin silti se mies lähestyy aina samalla tavalla.

Mun mielestä tää vois välillä olla hyvinkin yksinkertaista, jos miehet joskus ymmärtäis olla painostamatta ja tekemättä siitä haluttomuudesta niin valtavaa juttua ja viitsisivät lähestyä naista niin kuin nainen haluaa (ja antaa hellyyttä ja huomionosoituksia muulloinkin kuin ennen seksiä). Mutta naisen vikahan se on, jos ei em. ehdotteluista syty!

Aikuisten sarjassa kai kumpikin yrittää ymmärtää toista ja joustaa siihen suuntaan mitä toinen haluaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/1174 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok nainen tykkää itsekin seksistä ihan lähtökohtaisesti, eikä koko ajan lue äääneen hinnastoaan. (Siltä miehen korvasssa kuullostaa nuo naisen miehelle esittämät vaatimukset.)

Ymmärrän kyllä hyvin ettei seksi naista kiinnosta jos mies ei käyttäydy kuin mies ja tuota naiselle seksuaalista nautintoa. Mutta miten ihmeessä silloin on pitkäaikaiseen suhteeseen ajauduttu, kun sille ei ole perustetta?

Ok mies taas tajuaa että seksi on naiselle muutakin kuin uuhääh ja laukeamminen. Ok mies tajuaa että nainen on elävä olento, joka tarvitsee huomiota. Kaikki naiset eivät koe tavallista yhdyntää mielihyvää tuottavana, vaan naisten orgasmin eteen tulee tehdä jotain muutakin kuin rynkyttää apinanraivolla niin että sängyn perustukset ovat vaarassa hajota.

Miksi miehillä on oikeus sanoa mitä he haluavat mutta naisilla ei? Moni mies vaatii suuseksiä (mikä ei aina ole mikään nautinto naiselle, ei todellakaan) tai vaikka pyytävät naista pukeutumaan seksikkäästi, mutta miksi sinun mielestäsi nainen "Lukee ääneen hinnastoaan" jos hän pyytää että häntä huomioitaisiin tietyllä tavalla?

Parisuhde ei ole pelkkää seksiä. Ei ainakaan meillä. Seksi on yksi osa suhdetta, mutta se ei todellakaan ole koko parisuhde.

Vierailija
844/1174 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes siinä että mies tulee läpsimään löysällä elimellään puolisoaan naamalle? Tai siinä mies vain työntyy naisen sisään, ilman sen kummempia?

Ei se oikeasti voi haluta jos löysällä läpsii ja aika hyvin kuitenkin täytyy olla paikat tarjolla, että mies pystyy tosta vaan menemään heittämällä sisään...

Tuo elimellään naamalle läpsiminen on loukkaavaa ja alentavaa.

Ja vaikka "olisi hyvin paikat tarjolla" niin se ei oikeuta miestä työntymään naisen sisälle. Se on raiskaus.

Vierailija
845/1174 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun nykyinen innostuu aina nähdessään mut perse paljaana heiluttelemassa velttoa tai kovaa kalua. Tai jos edes tökin niin innostuu heti. Normaalisti nainen innostuu, jos sitä tökkii kalulla ja vihjailee että mihin laitetaan.

Joskus aikaisemmissa suhteissa on alussa innostuttu, mutta rakkauden loppuessa ei enää innostuta, kun kysyn suoraan. Eli te etteä enää rakasta miestänne.

Minulle se on vihje siitä että nyt on aika panna poikki ja etsiä uutta riistaa.

T: Ex

Vierailija
846/1174 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se ei halua seksiä ylipäänsä tai sitten se ei halua sitä sulta.

Lisäksi se on omituinen hygieniafriikki: ei mua ole koskaan häirinnyt se, missä "kunnossa" mun pillu on, kun mies haluaa nuolla. Itsepähän haluaa, miks mun pitäisi stressata siitä, milloin se on viimeksi pesty (ja peseydyn tietysti vähintään kerran päivässä, joten ei se kovin likaiseksi koskaan pääse :)). Ja miksi ihmeessä nuolemisen jälkeen pitäisi vielä käydä pesulla?

Mutta tekosyitähän nuo kaiketi onkin.

No sanokaas koska on oikea hetki ottaa vaimoa kädestä kiinni ja viedä sänkyy (tai mihin vaan) ja harrastaa seksiä.

Meillä tuntuu olevan tilanne, että ajoitus on aina väärä.

- Ei ole käynyt suihkussa --> ei voi saa nuolla kun on likainen

- On käynyt suihkussa --> ei saa nuolla, kun ei jaksa käydä uudestaan pesulla.

- Illalla lasten nukkumaanmenon jälkeen ei käy kun haluaa lukea kirjaa tai katsella telkkaria

- Ja sitten kun on antunut rauhan keskittyä siihen Harlikiiniin, niin onkin jo liian väsynyt ja pitää mennä nukkumaan.

...ja lista jatkuu...

Aikansa, kun sitä koittaa vietellä ja/tai muuten vaan ilman sen ihmeempiä kysymyksiä aloittaa lämmittelyn, mutta aina saa pakit, niin kyllä ne halut siitä miehelläkin loppuu.

Itse lopetin kaikenlaisen ehdottelun ja minkään muunkaan läheisyyteen liittyvän jo jonkin aikaa sitten. Eipähän tule pettymyksiä, mutta eipä sitä seksiäkään ole. Ei kyllä näytä vaimoa häiritsevän...

Vierailija
847/1174 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisten sarjassa kai kumpikin yrittää ymmärtää toista ja joustaa siihen suuntaan mitä toinen haluaa?

Tottakai haluaa, jos suhde on muuten kunnossa. Halusinkin vain tuoda esille sen puolen, että se haluttomuus ei mielestäni aina ole naisen itsensä syytä. Lisäksi tiedän paljon suhteita, joissa mies on lähestynyt naista em. tavoilla ja päälle vielä v***uillut naisen haluttomuudesta.

Kommenttini pointti olikin lähinnä, että ei mikään ihme, että naisten haluttomuus lisääntyy, kun miesten lähestymistapa on tuollainen.

Mutta musta tuntuu, että me ei sun kanssa puhuta nyt täysin samasta asiasta, joten parempi varmaan jättää tää ot tähän.

Vierailija
848/1174 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun nykyinen innostuu aina nähdessään mut perse paljaana heiluttelemassa velttoa tai kovaa kalua. Tai jos edes tökin niin innostuu heti. Normaalisti nainen innostuu, jos sitä tökkii kalulla ja vihjailee että mihin laitetaan.

Joskus aikaisemmissa suhteissa on alussa innostuttu, mutta rakkauden loppuessa ei enää innostuta, kun kysyn suoraan. Eli te etteä enää rakasta miestänne.

Minulle se on vihje siitä että nyt on aika panna poikki ja etsiä uutta riistaa.

T: Ex

että alkuhuuma on ohi ja aletaan tajuta toisen virheetkin. näin käy jokaisessa suhteessa. alkuun ne likaiset sukat lattialla tai velton peniksen heiluttelut ovat vain toisen hellyttäviä tapoja, kun niitä katsellaan vaaleanpunaisten lasien läpi, mutta kun se rakastuminen alkaa syventyä rakkaudeksi lasit tulee riisuttua, eivätkä kaikki tavat enää tunnukaan niin kivoilta. siinä vaiheessa suhdetta toiset tekevät kuten sinä, päättävät, etteivät jaksa katsella noita tapoja lopun elämäänsä tai sitten päättävät hyväksyä senkin, että puolisossa on vikoja. osa pareista pyrkii myös tekemään kompromisseja tällaisten asioitten suhteen, mikäli haluavat jatkaa suhdetta. "ai, sä et tykkääkään, että mä käytän kaikki rahat kenkiin ja laukkuihin? no, mä voin kyllä vähentää sitä tai luopua kokonaan, jos sinä taas viitsit panostaa siihen, että niitä likaisia sukkia ei lojuisi ihan joka paikassa." mikään näistä ei silti tarkoita, etteivätkö ne ärsyttävät tavat edelleen voisi ärsyttää. sitä voi rakastaa ihmistä siitä huolimatta.

Vierailija
849/1174 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tainnut osat vaihtua, mies ei juuri koskaan ehdottele ja itse sorrun vonkaamaan keksimällä kaikenlaisia kaksimielisiä vitsejä, tai sit ehdotan suoraan "mennäänkö sänkyyn" "haluisitko että hoitelen sut" tms. Oon kauhea kiimanen bitch :(

Vierailija
850/1174 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

innostus lopahtaa justiinsa siihen ku ton kysymyksen kuulee sängyssä.. ja totta sekin että pikkasen muka vähän hierotaan ja sit pitäis olla jo heti valmista kauraa ja kintut levällään..

pannuun ottaa myös se että se mulkku pitää työntää siihen naaman eteen ja sillä huitoo tai muuten vaa oikeen näkyvästi näplätä löysää kalua nii et alkaa seisoo.

en oikeen jaksa näitä miehiä aina ymmärtää..huoh..

Et sitten kuitenkaan ole vaivautunut näyttämään miehelle kuinka sua pitää sormettaa? Naisisissa nimittäin on isoja eroja siinä (voi olla miehissäkin, ei ole kokemusta): Se ei ole läheskään sama millaisella rytmillä, millä alueella ja millä voimakkudella sormea pyörittää, yhtä pitää koskea kevyttäkin kevyemmin ja uittaa toisella kädellä 2-3 sormea sisään, toista taas pitää painaa niin kovaa että alka pelätä rikkovansa paikat eikä sisälle saa työntää mitään.

Vierailija
851/1174 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä omaan ihanuuteensa pakahtuvien prinsessojen väläytyksiä kun lukee niin ei yhtään ihmetytä miksi sihteeriopiston nettisivuilla on tarjolla Suomi-miehille kymmeniä itäeuroopalaisia ilotyttöjä...

Siis sinustako naisen tulee olla aina valmis-seksikone?? Kuten varmaan huomasitkin, että tässä keskustelussa käydään läpi ÄRSYTTÄVIÄ ja aivan varmasti EI KIIHOTTAVIA seksiehdotuksia! Luuletko, että kaikki naiset kostuu ihan v*tusti, kun äijä tulee vaikka läpsimään löysällä munalla poskille!? Tai lässyttää lapsellisesti ja esittää jotain pikkulasta "mun pippeli kaipaisi kovin sinun pimppiä, mitä tehdään". Huhheijjaa! Taidat olla joku seksityöläinen...

Vierailija
852/1174 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo elimellään naamalle läpsiminen on loukkaavaa ja alentavaa.

Ja vaikka "olisi hyvin paikat tarjolla" niin se ei oikeuta miestä työntymään naisen sisälle. Se on raiskaus.

Jaa-a meillä on ollut sovittuna sellainen käytäntö, että saa sanoa jos seksi ei jostain syystä sovi, muuten se sopii aina. Ja yhdessä on 80-luvulta asti...

Vierailija
853/1174 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Vierailija
854/1174 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättäenkin. Suhteessa monikaan asia ei toiminnut, seksi niiden mukana. Mies vonkasi koko ajan, loukkaantui, kun ei "saanut" ja uhkaili menevänsä vieraisiin naisiin. No eipä saanut sittenkään muuta kuin nukkumapaikan sohvalta. :) En pidä mistään rivoiluista ja suorista kourimisista, vaan hellyydestä ja siitä, että on turvallinen ja hyvä olo miehen sylissä. Seksi on parhaimmillaan kaunista ja aistikasta.

Seksi lopahti joskus puolivälissä 8 vuoden suhdetta, tai se "pakollinen" kerta viikossa oli, mutta sitäkään en oikeastaan olisi halunnut. Pari kertaa heräsin siihen, kun mies pani minua (nukuin kuin koomassa kuopuksen ollessa vauva) ja siitä jäi tosi huonot fiilikset. Ensimmäisen kerran jälkeen raivosin ja itkin, mutta se ei estänyt toista kertaa. Raiskauksiahan tuollaiset ovat.

Ajattelin muuten suhteen aikana, että olen vaan sellainen, jolle ei seksi ole tärkeää, mutta kappas vain, kun se oikea ihminen löytyi, niin se seksuaalisuuskin aukesi. Exää en pitänyt koskaan millään tapaa seksikkäänä ja huom. seksikkyyteen liittyy hyvin harvoin pelkästään fyysiset ominaisuudet!

Vierailija
855/1174 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen alussa mies "ehdotteli" sanomalla "Ja nyt munaa suuhun.." Tai pikkupojan äänellä, että mitäs ne isot pojat tekee. Myöhemmin osoittaa joko mun tai omaa värkkiään ja kyselee edelleen lapsen äänellä, että mitäs sillä tehdään.

Nykyisin minä teen aloitteet, ja myönnän, että pitkän kuivan kauden jälkeen saatan kysäistä jo aamupäivästä, että käykö tänään flaksi. Harvemmin käy, ymmärrettävästi miehellä on fiilis että hänen on pakko panna minua.

Vierailija
856/1174 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvitelkaa miltä näyttää kun keski-iän tukevoittama konttorityöntekijämies sanoo GRRRRRRR, ja kynsäisee "käpälällä" ilmaa!

:D

Mä kuvittelen nyt keski-ikän ylittäneen Alec Baldwinin tekemässä tuon, ja naureskelen sille loppupäivän:D

Vierailija
857/1174 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltä en ole saanut ehdotuksia, mut tää on koomisinta naisen lähettämistä tekstareista:

"Moikka! =) Mä voin olla Sun kanssa 3,5 tuntia jos haluat,kulta - k.13-16.30! =)) Mut mulla olisi pieni pyyntö.. Onko Sulla mahdollista auttaa mua 200 €-lla? ;)"

Vierailija
858/1174 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reinikaisessa oli kerran hauska keskustelu naisten alusvaatteista tai oikeastaan niiden väristä. En tarkalleen muista mistä siinä tilanteessa keskustelu lähti liikkeelle, mutta Reinikainen tuumasi seuraavan alusvaatekoodin naisille viestintään:

- punaiset alusvaatteet --> ei kannata edes kuvitella. Huono puoli tässä on se, että itse ainakin tykkään punaisista alusvaatteista

- vihreät alusvaatteet --> nainenkin olisi innokas touhuamaan vällyjen välissä.

- Keltaiset --> voihan sitä yrittää, mutta lopputuloksesta ei ole takuita.

Kuten tästä keskustelusta voidaan tulkita, osa miehistä pysyy poikina ikuisesti. Ja silloin oletetaan naisen kiihottuvan ja innostuvan yhtä nopeasti seksistä kuin mieskin. Naiset puolestaan tilittävät, että miehet eivät osaa tulkita tilannetta. No tämä pitää kyllä paikkaansa. Aikaisempiin tilanteisiin ei voi verrata, koska naiselta saa aina erilaisen vastauksen. Ja sitten on kuulemma jotain merkkejä joista naisen tunnetilaa voisi tulkita. En ole havainnut. Siksi ehdottaisinkin tuota alusvaatejuttua kaikkiin perheisiin, joissa tilanteet eivät toimi :D

Vierailija
859/1174 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle oikeastaan tule mieleen mitään kovin ärsyttävää, kun yleensä aina tekee mieli ja se on vain kotiinpäin, jos mies jotain ehdottaa. Tulee se ehdotus sitten kullin heilutteluna tai kaksimielisenä pyyntönä. Joskus kyllä esim. väsyneenä alkaa ärsyttää, jos sängyssä maatessa tartutaan tisseihin ilman mitään puhumista.

Vierailija
860/1174 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi ihmeessä nuolemisen jälkeen pitäisi vielä käydä pesulla?

Ethän ole tosissasi??