Ärsyttävin tapa, jolla miehesi tapa ehdottaa rakastelua?
Kommentit (1174)
Meinaan, itellä meni näin miehenä halut kaikkeen kanssakäymiseen naisten kans. Onko nämä vauva.fi -kirjoittelijat oikeasti tällaisia järkyttäviä kauhuesimerkkejä siitä, mitä naisista voi tulla, vai trollaatteko te vaan ihan kympillä joka aiheen läpi?
Tosiasiassahan seksin harrastamista ei naisilta tarvi es kysyä, ne kyllä huomaa sen jossaki vaiheessa että nyt pannaan menemään. Akat oppikoot paikkansa.
Onko nämä vauva.fi -kirjoittelijat oikeasti tällaisia järkyttäviä kauhuesimerkkejä siitä, mitä naisista voi tulla, vai trollaatteko te vaan ihan kympillä joka aiheen läpi?
Kyllä nuo ovat ihan tavallisia suomalaisia naisia. Jos haluaa hyvän naisen niin ottaa jonkun muun kuin tuollaisen. :)
sitä en ymmärrä miksi naisen pitää teeskennellä nauttivaa ja haluavaa? ei siinä voi oppia mitä täytyy tehdä, näin yhden naisen miehenä on hankalaa oppia mitään kun ei ole pystynyt oppimaan, olemme olleet oikeestaan lapsesta asti yhessä minä olin (14V) ja nykyinen vaimoni oli 1,5v vanhempi. Nykyään olen miettinyt monesti et olis paljon parempi kun olisi "kokemusta" muualtakin. rakastan vaimoani yli kaiken mutta seksiä on nykyään harvoin ja onnetonta, tuntuu et ihan sama mitä tekee, tekee väärin, taas toisena päivänä se on ollut hänen mielestään niin ihanaa... olen nykyään jättänyt kaikki vihjailuni ja "vonkaamisen" pois mutta tuntuu todella pahalta olla ilman, välillä tuntuu että tulee itku kun ei vaimolla ole tarpeita tai en osaa niitä tyydyttää. välillä tuntuu vaan kun menis nämä vuodet ja lapset kasvaisi niin voisi luovuttaa, olisin mieluummin yksin kuin erittein hyvässä KAVERI-suhteessa.
mutta 8v vielä jäljellä, silloin on lapset täysi-ikäisiä.
Mitäpä sitä hakkaamaan loputtomasti päätään seinään, kun tökkimälläkin voi todeta ettei se anna periksi.
Eiköhän me miehetkin jotain opita, ellei nyt satu ihan umpijunttura olemaan.
ps.mieshän voi kieltäytyä vain kerran
No niin arvon Leidit ja Naiset... Kertokaas tälle "noviisille", että MITEN sitä "pitäisi" käyttäytyä, että seksipuoli toimii?
Ite kun saanut naisilta takapakkia siinä vaiheessa, vaikka ilman omia taka-ajatuksia tuotu esim. iltapalaa nenän eteen jne. ja naisen eka kommentti on "Sä haluut varmaan seksiä?", vaikka se ei oo edes ollut asian ydin... Lähde siinä nyt sitten mitään "touhuamaan" kun naisella (jos toisella) sama ennakkoluulo... Okei; se "iltapala" OIS voinut sisältää sitä seksiäkin, mutta se ei oo ollut lähtökohta, vaan ennemminkin se läheisyys, haliminen, pussailu yms... ILMAN niitä taka-ajatuksia... Kyllä mieskin kaipaa läheisyyttä, ILMAN seksiä, mutta aika äkkiä menee maku kun nainen automaattisesti olettaa, että sen pitäisi aina johtaa johonkin muuhun...
aloin heilutella tuheroa sen nokan edessä
Kyllä tohon lähtis luultavasti 90% miehistä.
Mikähän mahtaa olla se oikea tapa sitten?
Täällä ei hyväksytty suoraa puhetta, ehdottelua, fyysistä kontaktia (hieronta, hyväily/kouriminen), eikä edes munaa naamalle :D
Mitä muita vaihtoehtoja jää? :D
En yhtään ihmettele, että avioliitossa valitetaan vähäisestä seksin määrästä :D
On teillä aiheet. Kannattaisko mieluummin keskustella sen äijän kanssa aiheesta?
Näyttää olevan liian suurella osalla toistuva ongelma.. Oon ihan varma, ettei miehenne tarkotuksella ehdota "ällösti". Puhukaa, oikeasti.
Mua ärsyttää kun mies haluaa, että mulla on toppatakki päällä, pipo päässä ja lapaset kädessä. Alaosassa ei saa olla mitään. Sitten mun pitää ratsastaa niissä vaatteissa kunnes mies tulee. Aluksi tämä vaikutti hauskalta, mutta nyt olen ihan väsynyt tähän ja varsinkin kesällä se on kauheen kuumakin! Mutta tämä on ainoa tapa, jolla mies suostuu harrastamaan seksiä kanssani.
Suostuu varmasti mihin vaan mitä ehdotat, kun kerran saa toteuttaa omia toiveitaan.
kun mies ei tee aloitetta seksiin. Olenpa jäänyt tässä odottelemaan. Mua on alkanut ärsyttää se että miksi se olen aina minä,joka aloitteen tekee.En enää viitsi olen mieluummin ilman tai sit teen yksin.
Meillä kans niin että jos sitten kuivan viikon päästä mies olis valmis köyrimään vaikka potkukelkkaa,ja minä satun olemaan hieman haluttomampi kuin hän niin se aloite on: "Väsyttääkö sinua?" Siis se kysymys sisältää kaiken. Usein sanon rehellisesti että väsyttää, kun kerran nukkumaan ollaan menossa, mutta ei se silti tarkoita sitä etten voisi alkaa kiinnostua jos toisella olisi halua nostattaa sitä halua, mutta mieheni vain sitten kääntyy pois ja sanoo:"No ei sitten." Tässä siis mua ärsyttää se että mun pitäis niinkuin olla ajatustenlukija ja tietää että tuohon kysymykseen sisältyy enempi merkitystä eli suomeksi sanottuna - haluaisin rakastella,haluatko sinä?
Sitten toinen juttu on että eihän monestikaan toinen kumppaneista halua valmiiksi just kysymyshetkellä, siis ole yhtäkkiä kuin niagaranputous,samalla hetkellä kun kysymys isketään tiskiin. Jos sanon että ei nyt just haluta, niin mieheni ei tajua että vois yrittää herätellä niitä haluja.Esim kun se joskus työntää sormen pilluun ja toteaa:"Jaa, ei sua taida haluttaakaan", kun se ei ole heti valmis ja märkä. Mulla muutenkin kastuu huonommin kuin normaalisti.Olisi ihanaa,jos hän joskus aloittaisi yläpäästä. Nää on vaikeita juttuja,mutta mulla itsellä ainakin on tosi paljon vähentänyt haluja alkaa koko touhuun. Joudun itse kokonaan virittelemään itseni siihen fiilikseen, jos se ei biologisista syistä ole siellä valmiina(ovulaatio).
Nyt ennenkuin joku kysyy että miksi et ole puhunut tai sanonut suoraan, niin olempa muutaman kerran sanonut ja siitä on tullut sanomista,eli:"Jaa,mää en sitten mitään osaa tehdä oikein,olenpa mitätön mies, mene hakemaan uusi".
T uusperheen äiti
Paitsi että meillä ei ole kuivia viikkoja vaan kuivia kuukausia. Seksiä ei ole edes kerran kuussa. Jos ehdotan, mies saattaa vastata kyllä tai ei, useimmin on jotain tärkeämpää tekemistä kuten esim. työmeilien lukemista iltamyöhään tai jotain seuraavan kvarttaalin myyntistrategioiden suunnittelemista excel- taulukkoon.
Olen viimeiset vuodet aina tehnyt aloitteet. Tämä oli jatkuva riidan aihe, kunnes sovimme alkuvuodesta, että kumpikin tekee aloitteen vuorollaan. Tein oman aloitteeni viikon sisällä ja olen nyt odotellut sitä miehen aloitetta kohta kaksi kuukautta.
Mun mies ei edes kysy että väsyttääkö, vaan sanoo sitten jossain vaiheessa jos kysyn, miksi aloitteen teko vuorollaan on jäänyt, että "olet vaikuttanut niin väsyneeltä, ajattelin ettet varmaan kiinnostuisi."
Ulkoisesta olemuksestani miehellä ei ole valittamista, olemme saman ikäiset (40+) ja olen hoikka ja hyvävartaloinen.
Noita viestejä lukiessa ajattelin, että mulle olis oikeastaan ihan sama miten sitä seksiä ehdotettaisiin, viesti menis mulle kyllä perille vaikka se tulis miten hassusti :(
kun molempien tekee mieli. "Pannaanko?" tai "Haluutko harrastaa seksiä?" voi tulla kumman tahansa suusta. Ja sitten mennään tai ei mennä, vastauksesta riippuen. Toki spontaaniakin toimintaa on, sellaista, joka vaan johtaa siihen ilman ehdotteluita.
Paras tapa pitää seksielämä elävänä ja hyvänä on a) pysyä lapsettomana ja b) elää etäsuhteessa.
Jos tekee tilauksen väärällä tavalla saa väärän tarjoilun.
Jos annos ei näytä houkuttelevalta niin sitä lämmittelee vain sen verran että saa nälkänsä tyydytettyä.
Tyypillinen ehdotuksen odottaja, kokonaismassa 80 kg josta vihkimätöntä lihaa 25-30 kg ja tukka pesemättä sitäkö pitäis alkaa flirttimään.
Menkääs eukot iteenne älkääkä aina odottako vain vastapuolen superpanosta. Jos seksiin ei panosta molemmat joku voi heilutella vain löysää, erektiohan perustuu vain kiihottumiseen ja ilman halua ei juuri kiihotukkaan.
Eli vika ei ole aina miehessä, 10 aviovuoden jälkeen 90% suomalaisista naisista pystyykin tekemään ainakin kahta asiaa yhtäaika eli nussimaan ja nukkumaan: )
Repesin totaalisesti! Siis oikeesti minunkaan mielestä mikään ei ole ärsyttävämpää kuin tuo herättäminen, varsinkin koska kärsin muutenkin unettomuudesta. Minulla ei tällä hetkellä miestä ole. Mutta silloin kun oli, parasta oli kun sai nukkua yksin.
Mutta ärsyttävintä on se, kun mies saattaa yöllä kähmiä minua unissaan! En inhoa mitään muuta kuin että minut herätetään kesken unien ja en todellakaan halua silloin seksiä. Joskus tekee mieli painaa tyyny sen naamaan!
reps xD
"Harrastetaanks seksiä?"
Hyi että.
Toinen tapaus oli sellainen että aina, siis aina, kun mentiin nukkumaan (oli kello vaikka kuinka paljon), oli hänen mielestään seksin aika. Aloite tapahtui yksinkertaisesti niin, että mies vaan laittoi käteni joko kovan tai löysän kullinsa päälle. Joskus äännähti lapsimaisesti. Siinä se. Minun olisi siitä pitänyt sitten ottaa suihin, kiivetä päälle ja ratsastaa niin kauan että mies tulee. Joskus harvoin jos minua sormeili, nukahti kesken. Jos mies joutui kerrankin itse panemaan, ei jaksanut loppuun asti vaikka liike oli vain pientä, juuri ja juuri tuntuvaa nylkytystä. Sitten hän haukkui minua kuinka estoinen olen, kuinka haluan seksiä vain öisin :D niin ja en tehnyt aloitteita! Kumma kyllä ne torjutut aloitteet eivät näköjään kuuluneet laskuihin. Silloin harvoin kun seksiä sai, eli kerran kahdessa viikossa, se oli melkoinen pettymys. Ei onneksi oltu kauaa yhdessä.
Onneksi nykyiseni on oikea MIES. Ei vinkuva nössykkä. Ällöttää jos toinen käyttäytyy kuin lapsi.
Kuulostaa niin tutulta, että liekö kyseessä sama mies, jonka kanssa hiljattain seurustelin! Asuuko tuo mies Lahden seudulla kenties?
"Joskus tekee mieli painaa tyyny sen naamaan!"