Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perheriita ja utelias naapuri arghhh!

Vierailija
27.03.2012 |

Äitiyslomani loppui muutama kuukausi sitten ja olen lähetellyt ahkerasti työhakemuksia lähes jokaiseen lähikuntaan ja kaupunkiin,kuitenkin tuloksetta:( Miehen kanssa tullut tästä työttömyydestä sanomista,kun en niin aktiivisesti hänen mielestään ole yrittänyt saada töitä,ja välillä on mennyt huudon puolelle (lisättäköön että mies luulee että työpaikan saa,kun vain kävelee sisään ja ilmoittaa tulevansa töihin).

Noh,naapurin vanhempi rouva näki tänään päivällä mun kävelevän kotiinpäin,ja olen varma että jäi tahallaan odottelemaan milloin saavun omalle ovelleni.Sitten kysyi ihan pokkana(juu,ei olla mitään tuttuja)että milloinkas menen töihin vai olenko kotihoidontuella kotona?Kuka ventovieras kyselee,oletko töissä vai et? Että otti päähän,kun mies puhuu(huutaa!)mulle etten edes halua töihin,ja naapurin nainen korva kiinni seinässä vetää omat johtopäätelmänsä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä sen asia kysellä oletko työssä vai kotihoidontuella jos olette ihan ventovieraita ja ette ole koskaan edes puhuneet omista asioistanne sen kummemmin. Koulutetuillekin ihmisille voi tulla nykyään näitä vuosien tai kuukausien jaksoja ettei heti löydä mitään. Eikä se naapurin asia todellakaan ole millä rahoilla eletään.

Vierailija
2/3 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ventovieraalle voi minun mielestäni vastata noin tungetteleviin kysymyksiin että "se ei tietääkseni kuulu sinulle pätkääkään".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valehtelin että olen menossa töihin,ja voi samperi se kyylä kyllä huomaa kun en menekään:( Ollaan kerran juteltu säästä pikaisesti,muttei todellakaan mitään henk.koht asioita ikinä kun ollaan tässä asuttu vasta vähän aikaa.

Harmittaa kun ei ollut pokkaa sanoa että mitäs se sulle kuuluu...En kehtaisi sellaisen jälkeen näyttää naamaani pihalla,kun tuon hätävalheenkin jälkeen tekee tiukkaa.

ap