Miksi sektiossa olleet sanovat itseään äidiksi, vaikka eivät ole synnyttäneet?
Kommentit (14)
Aivan, orpolapsiahan sektiolla syntyneet ovat. Tädin ja is.. ei kun sedän hoidossa. Eihän isääkään voi olla, ellei vaimo ole puskenut jalkovälistä mukuloitaan.
miksi sanoisit äitiä, jolla on kuollut lapsi? Sellainen äiti olisin minä, jos sektiota ei olisi tehty.
miten siellä oikein ollaan? Tarkoitat todennäköisesti leikkaussalohenkilökuntaa?
meillä mä olen kolmelle vanhimmalleni ihan vaan äiti ja nuorimmalleni Anteeksi perätilasta eli Anpeti. Kivasti on mennyt, sitähänsä kysyit?
kirjoittelee joku ankea WT , jolla ei ole elämässä muita saavutuksia kuin synnyttäminen. voin kertoa sulle, että aika helvetin moni muukin nainen on synnyttänyt tekemättä siitä mitään numeroa.
En mä varmaan sanoiskaan, mutta lapsi itse niin tykkää sanoa. Samoin koko yhteiskunta ja sen määrittämät normit. SAIRASTA! Miksi mun tarvii hoitaa ruoat ja koulut ja vaatteet ja turvallisuus ja huolenpito, ihan ulkopuoliselle kakaralle. En ole edes adoptoinut sitä!! Daaa??? Ei voi käsittää. Niin musta vaan "äiti" tuli, lääkäristä huolimatta.
Vaikka silloin mulla oli menehtynyt lapsi. Äiteys on enemmän kuin synnyttäminen.
päivän parhaista nauruista=). minä sitten vissiin olen Anteeksi kasvotarjonnasta, Ankata.
Annaki. Anteeksi napanuoran kiertymisestä ;) Ja pieni poikarukkahan melkein osaa tuon sanoakin: Anna!
yksi Anahla - anteeksi ahtaasta lantiosta :D
itseään ihmiseksi, vaikkei omaa yhtään inhimillisyyttä?
Entäs adoptoineet?