Miksi ihmiset ei tajua mitä tarkoittaa kun lyö luurin kiinni vastaamatta.
Monesti töissä jos puhelin soi (äänettömänä) ja olen palaverissa tms, lyön luurin kiinni, niin eikös tosi moni soita uudestaan ja uudestaan. Eikö ne tajua, että en voi vastata?? Sitten laitan tekstaria, että soitan sitten kun palaveri on ohi.
Kommentit (12)
taas painan punaista luuria aina vahingossa, kun olen netissä puhelimella, ja yritän päästä selaimesta pois.
Ja mulla ei kyllä ole vara soitella kellekään, joten hyvä jos soittavat uudestaan.
Tuohon palavereiden yms. ajaksi oon kuullut huhuja että siellä puhelimissa olis kaikkia fiksuja toimintoja, joilla voi säädellä sitä soiko puhelin ja automaattiviestejä tms.
kun haluaa ja huomaa, ettei vastattu. jos painat punaista, niin ihmiset ei tiedä katkesiko linja, painoitko vahingossa punaista tmv.
Älypuhelimissa on älyttömän helppoa katkaista puhelu vahingossa kun yrittää vastata. Kun on kymmenenkin kertaa kuullut, että en minä tahallani katkaissut, niin sitä oppii.
niin toki soitan soittajalle takaisin, enkä odota että se soittaa uudestaan.
Mutta luuria painan tarkoituksella, jos en voi vastata.
...ettei soittaja voi tietää, mitä tapahtui? Ei se "luurin kiinnilyönti" erotu mitenkään siitä, että puhelu katkeaa jonkin verkko-ongelman tms. vuoksi. Jos et voi vastata, anna puhelimen vilkkua, kunnes puhelu kääntyy vastaajaan tai soittaja lopettaa itse soittoyrityksen.
Monesti töissä jos puhelin soi (äänettömänä) ja olen palaverissa tms, lyön luurin kiinni, niin eikös tosi moni soita uudestaan ja uudestaan. Eikö ne tajua, että en voi vastata?? Sitten laitan tekstaria, että soitan sitten kun palaveri on ohi.
anna sen vain soida jos kerran äänettömälläkin on?
Puhelimen voi laittaa äänettömälle tai kiinni, jos ei pysty vastaamaan.
se sulla on äänettömällä jos olet kokouksessa??? Mikset vain anna soida sen puhelimen siinä pöydällä, kai nyt tyhmempikin tajuaa jos et vastaa että olet ehkä huonossa paikassa. Mua taas ärsyttää ne tuttavat, jotka soittelevat keskellä päivää. Olen ollut 15v samassa työpäikassa, työaika arkisin 8-16. KAIKKI kaverit tietävät tämän ja silti soittelevat. Välillä olen vastannut, kun olen luullut että varmaan joku hätä tms. kun kesken päivän soittaa. Sitten alkaa muuten vain kysellä kuulumisia. Höh.
tajuavat sitten heti, ettet vastaa nyt... Eikä ole niin tökeröä käytöstäkään :)