Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvän mielen ketju - kerro tähän jotain kivaa tai hauskaa!

Vierailija
26.07.2013 |

Erikoinen ihastus? Hauska vitsi? Ihana tapahtuma?

Mitä ikinä! Jaa tähän jokin ihana tai hauska tai muuten vain positiivinen asia muiden nautittavaksi :)

Jos ja KUN tännekin tunkee niitä, jotka yrittävät pilata ilon: älkää antako edes miinuspeukkuja heille. Jätetään vain omaan arvoonsa :)

Katsotaan, saako tällainen positiivinen ketju ilmaa siipiensä alle :)

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on uusi ihana kissanpentu.Ikää sillä on 3,5kk. Edellinen kissa kuoli viime syksynä, oli jo yli 20v.Tänään sain myös talon siivottua lattiasta kattoon. Ja terassit myös.Yläkerran parvekkeelle sain laitettua kissaverkon,jos pentu innostuu kiipeilemään.Eli monta rästityötä tuli tehtyä .Huomenna grillataan.

Vierailija
22/52 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nousi esikoisen kanssa ja minä sain jäädä ihan rauhassa köllöttelemään vauvan kanssa =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkoinen aamu, vapaapäivä kahdestaan miehen kanssa. Vaikka loma nyt loppuukin, niin on tämä ollut tähän mennessä aivan huippukesä. 

Vierailija
24/52 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä kakkupohja että porkkanakakku onnistuivat täydellisesti, ja appi laittoi viestii ettåä on poiminut 8l vadelmaa ja tuo niitä huomenna että voin koristella täytekakun niillä =)

Vierailija
25/52 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko upata

Vierailija
26/52 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustikat on kerätty, osa pakkasessa ja osa hillona. Kesäkurpitsa tekee satoa, ekan kerran kokeilin sitä kasvattaa :)

Loma loppuu kyllä nyt tähän viikkoon, mutta vielä on kesää jäljellä...ei kun siis aurinkoinen lomaviikonloppu edessä. En ole siivonnut kuukauteen kotona, kun ollaan mökkeilty. Eikä edes ahdista, loma on siis tehonnut. 

Ihanaa kesän jatkoa kaikille!!

Vierailija
27/52 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taas kerran korviani myöten pihkassa tuohon mun mieheen. Mä en tiedä mikä siinä on, mutta se saa mut ihastumaan ja rakastumaan aina uudelleen :) Ihana viikonloppu edessä hänen kanssa kaksin :)

Vierailija
28/52 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakkohan tätä on upata =)

Vierailija
29/52 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin yliopistoon unelma-alalleni pari vuotta pääsemättä ja tällä kertaa tärppäsi, mistä olen onnellinen. Eli kova pääsykokeisiin luku tuotti tulosta. Vieläkin olen niin tyytyväinen asiasta, saas nähdä sitten kun koitos alkaa, että mites suu pannaan : )

Vierailija
30/52 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekan kerran kun näin tämän nauroin

http://imgur.com/TSRh0qL

Vierailija
31/52 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOMA ALKOI!!!

Vierailija
32/52 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ihanaa nähdä näin monta viestiä vailla yhtäkään miinuspeukutusta tai riitelyä :) Alkaa usko palautua av-palstaan :)

Vierailija
33/52 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotiseudullani vierailemassa ja tänään eräässä nähtävyydessä vieraillessani tapasin ihanan miehen. Komea, ystävällinen, puhelias... Vaihdoimme vain muutaman sanan ja katseen. Tuskin tapaan miestä enää koskaan. Nyt olen vain mietiskellyt tätä ihanaa ilmestystä hymy korvissa. Sinkkuaika on ilmeisen täynnä ihania kohtaamisia.

Odotan myös sitä että ihanan loman jälkeen alkaa arki ja työt. Kiva vetää pitkästä aikaa sukkahousut jalkaan, pukea jakku päälle, sitoa tukka nutturalle ja hypätä korkoihin. Odotan haastavia työtehtäviä, hullun hauskoja työkavereita, lounaita oman tiimin kesken, kiireisiä päiviä ja aikaisia aamuja. Ihanaa pitkästä aikaa kävellä aamu-unisen kaupungin läpi töihin kuuman kahvin kanssa. Ihanaa juosta kiireessä taksiin ja lentokentälle, kiva nousta koneeseen ja lentää kohti haasteita. 

Vaikka kesä on ohi niin kohta tulee syksy. Työpäivän jälkeen voi hyvin mielin hautautua sohvaan, sytyttää kynttilän, keittää teetä ja tuijottaa tv:tä. Ihan kiva on myös pitkästä aikaa kaivaa esiin neuleet, saappaat, kaulahuivit ja syystakit. 

Elämässäni ei ihmeitä tapahdu, mutta tämä kaikista tavallisin ja arkisin tuntuu juuri nyt parhaalta. Olen onnekas, minulla on paljon hyviä asioita ympärilläni. Elämä on juuri sopivan ihanaa. Välillä aina vastoinkäymisiä, jotta paremmin muistaisin kaiken sen hyvän mitä minulla on. Hymyilyttää vain. :) 

Vierailija
34/52 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kävi kalalla ja toi isoja ahvenia, tuolla se niitä savustaa. Kohta syömään, nam. Uusia pottujakin on. 

Vierailija
35/52 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 13:52"]

Tein aamulla positiivisen raskaustestin :)

[/quote]

Ihanaa!! Paljon onnea plussauksesta ja onnea odotukseen!

Omia ihania asioita: sain siivottua huushollin ja tänään oli miehen palkkapvä. Saatiin ostettua kaappi täyteen sapuskaa. Aurinko paistaa ja lapsen kanssa ihana viimeinen kesälomapvä (nyyh...ma töihin). Huomenna ekat juhlat mihin mennään miehen kanssa kahdestaan kolmeen vuoteen (lapsi menee hoitoon)!

Vierailija
36/52 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 17:52"]

Mies kävi kalalla ja toi isoja ahvenia, tuolla se niitä savustaa. Kohta syömään, nam. Uusia pottujakin on. 

[/quote] Nyt iski kateus! Savustet ahvenet ovat niiiiiiiiin hyviä! Oli kyllä elämäni paras kesätyö kun möin savukalaa =D

Vierailija
37/52 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun uus keittiö on niin <3

Vierailija
38/52 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein tunti sitten raskaustestin ja POSITIIVINEN!!!! :)) Meinasin hypätä kattoon! :)

Vierailija
39/52 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaikkea ulkoilu"liikuntaa" inhoava lapseni oppi vihdoin ajamaan pyörällä.

Vierailija
40/52 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsilisät tuli ja saatiin taas ostettua ruokaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi